PS4 | הנושא הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 18 מרץ 2014, 19:56

DrKeo כתב:אני לא מדבר על זה, אני מדבר ספציפית על המשחק הראשון בסדרה, ארקם אסיילם. מה הם חושבים עליו כמשחק עולם פתוח.

מן הסתם זאת סתם התגרות כי אין שום קשר בינו לבין עולם פתוח ובטוח שאין שום קשר לאינפמס. אני לא יודע מה אחרים מנסים לטעון פה, אני יודע שיש לבטמן את ה"עולם הפתוח" הכי גרוע שהיה במשחק אי פעם אם משהו רוצה לקרא לזה ככה.

בטמן משחק מדהים עוד בתקופת איסיילם, הוא לא היה משחק עולם פתוח הוא משחק מכניקות כי פשוט לא היה לו עולם פתוח. כשבאו ופתאום לקחו את המשחק המצויין הזה ואמרו "הנה, קחו עולם גדול פי 8 ופתוח יותר" אז זה נשמע כמו שדרוג רציני, אפילו שכעולם פתוח הוא עולם פתוח מחורבן ברמות אחרות. בגלל זה לא ממש ברור לי איך אני אמור להציב משחק שהיה משחק רגיל לגמרי והחליטו פתאום לפתוח אותו קצת למשחקי עולם פתוח, וגם אם כן אז עובדתית יש לו עולם פתוח מחורבן חבל על הזמן. זה בערך כמו שיש את המשימת חלליות בהיילו ריץ', היא מחורבנת ברמות אבל בשביל משחק FPS היא מצויינת כגיוון מעולה. אם היית שם את המשימת חלליות הזאת באיזה סטאר סיטיזן הייתם אומרים שזה חרא.

אינפמס משחק שאם תשים אותו באזור סטייל ארקם אסיילם, הוא היה משחק כל כך איום ונורא שאני לא בטוח שמשהו היה מדבר עליו היום. אין לו מכניקות שקרובות בשבריר האחוז לאלה של בטמן ולכן הוא צריך להשען הרבה יותר על מרכיב העולם הפתוח.

מצד אחר לגמרי יש את צד המציאות. אינפמס רץ על מנוע חדש לגמרי, על קונסולה חדשה לגמרי והוא בלעדי. הם יכלו לעשות מה שבא להם, חופש מוחלט. בטמן הוא משחק שתקוע בUE3, זה מנוע שלא מסוגל לעשות כלום בעולם פתוח, הוא לא בנוי בשבילו. הם באו, בנו את כל התשתית של הסדרה על UE3 וכשהם רצו ללכת לעולם פתוח הם נדפקו כי אי אפשר לבנות עולם פתוח כמו שצריך על UE3. כשאני מסתכל על הצד הזה אני אומר וואללה מה לעשות, הם תקועים, אין ברירה. מאוד הייתי רוצה לראות אותם על מנוע אחר לדור הבא אבל הם תקועים עם החוזה המפגר הזה שנועל אותם עד 2014 בUE3 וכל הזין, הם עושים מה שהם יכולים איתו. הלוואי ובטמן אחריו יהיה כבר מנוע אחר ועיר אמיתית, אין ספק שזאת אכזבה ענקית.

על פי הגדרה הוא משחק עולם פתוח, פשוט לא אחד טוב במיוחד. אין בו שום תוכן בשביל להחזיק אותו כעולם משחק פתוח, אבל הוא בהחלט אחד. אתה מנסה לטעון שיש עיניין של דעה בהגדרה או עיניין של איכות, עולם פתוח הוא משחק שקצב ההתקדמות שלך נקבע על פיך, ארקאם אסיילום נתן לך בדיוק את זה, יכלת לבחור אם לגשת למשימה הראשית או לטייל ברחבי הכלא ולפתור חידות. זה לא היילו או COD שמכריחים אותך להתקדם קדימה. זה אפילו לא אחד מכובס כמו משחקי FF שרק כוללים אלמנטים כי הם נפתחים בזירות מסוימות והופכים להיות עולם פתוח לזמן קצוב.
נערך לאחרונה על ידי Death_119 ב 18 מרץ 2014, 20:05, נערך 2 פעמים בסך הכל.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 18 מרץ 2014, 20:02

Nucleus_Dawn כתב:
ממציא ז'אנרים?
וואו. חשבתי שהטענה על כך שלAA ולסאנדבוקס יש אותה השפעה תהייה הכי הזויה שאראה בדיון הזה, אבל זה מתחרה ראוי. אלו גם חדשות ממש רעות, כי זה אחד הז'אנרים האהובים עליי.
מה עוד נשאר לי להגיד? אם אתה הולך לנסות לטעון ההפך מדברים כל כך בסיסיים וברורים, באמת אין טעם לדון איתך על הנושא הזה בכלל.

אני לא בוחר לשפוט ז'אנרים שונים, לפי אלמנטים שונים בצורה דמגוגית. אני בוחר לעשות זאת בצורה הגיונית.
ז'אנרים רחוקים מלהיות דבר מוגדר וחתום. בטח ובטח במדיום צעיר כמו משחקי וידאו ובטח ובטח בעידן שבו אנחנו רואים ערבובים תכופים של ז'אנרים שונים.
אין שום צביעות בלהתייחס למשחק, בהשוואה למשחקים הדומים לו ולא לשפוט משחק אחר, לפי אלמנטים שאין להם שום השפעה על איכותו. אני לא שופט את סופר מיט בוי על העדר המימד השלישי שלו, אבל כן שופט משחק כמו אינפיימס, על כך שאחד האלמנטים הכי חשובים בו לוקים בחסר.
לא טוב לך? שיהיה. אתה יכול לקרוא לי צבוע, אבל זה רק מצטרף לרשימה הארוכה של הטענות התמוהות שלך בדיון הזה.

Mine craft הוא לא שוטר, הוא משחק שמשלב אלמנטים של משחקי יצירה/ניהול/Sandbox RPG.
ז'אנר לא מוגדר על סמך זווית המשחק, תת ז'אנר יכל להיות מוגדר כמו שCOD הינו שוטר ממבט ראשון וגירס הוא שוטר ממבט שלישי. אבל שניהם שוטרים וזה הז'אנר המאפיין יותר קודם כל.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42052
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 18 מרץ 2014, 20:43

Death_119 כתב:על פי הגדרה הוא משחק עולם פתוח, פשוט לא אחד טוב במיוחד. אין בו שום תוכן בשביל להחזיק אותו כעולם משחק פתוח, אבל הוא בהחלט אחד. אתה מנסה לטעון שיש עיניין של דעה בהגדרה או עיניין של איכות, עולם פתוח הוא משחק שקצב ההתקדמות שלך נקבע על פיך, ארקאם אסיילום נתן לך בדיוק את זה, יכלת לבחור אם לגשת למשימה הראשית או לטייל ברחבי הכלא ולפתור חידות. זה לא היילו או COD שמכריחים אותך להתקדם קדימה. זה אפילו לא אחד מכובס כמו משחקי FF שרק כוללים אלמנטים כי הם נפתחים בזירות מסוימות והופכים להיות עולם פתוח לזמן קצוב.

כמו שכבר אמרתי, בטמן הוא משחק מדהים ומשחק עולם פתוח מחורבן, משהו טוען אחרת? העולם שלו הוא סתם ארקם אסיילם מורחב, בקושי אפשר לקרא לזה עולם.

תתחדש דין!
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 18 מרץ 2014, 20:57

DrKeo כתב:כמו שכבר אמרתי, בטמן הוא משחק מדהים ומשחק עולם פתוח מחורבן, משהו טוען אחרת? העולם שלו הוא סתם ארקם אסיילם מורחב, בקושי אפשר לקרא לזה עולם.

תתחדש דין!

לא מדוייק, בארקאם סיטי הם הוסיפו משימות משניות שלא היו קודם עד כמה שאני זוכר וזה דווקא כן נתן עוד תוקף להיותו עולם משחק פתוח. לטעמי סיטי ואוריג'ן הם אחלה משחק עולם פתוח, פשוט אחד חסר כל אלמנט של Sand box.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 18 מרץ 2014, 21:41

Death_119 כתב:Mine craft הוא לא שוטר, הוא משחק שמשלב אלמנטים של משחקי יצירה/ניהול/Sandbox RPG.
ז'אנר לא מוגדר על סמך זווית המשחק, תת ז'אנר יכל להיות מוגדר כמו שCOD הינו שוטר ממבט ראשון וגירס הוא שוטר ממבט שלישי. אבל שניהם שוטרים וזה הז'אנר המאפיין יותר קודם כל.


ההחלטה שלך מתי נקודת המבט מאפיינת את הז'אנר ומתי לא מבוססת אך ורק על הרצון שלך להוכיח נקודה ואין שום עקביות מאחוריה.
לכן, הניסיון שלך להגדיר את בטמן כמשחק שהוא לא ואת אינפיימוס כמשחק שהוא לא, לא צלח.
הדוגמא של מיינקרפט וCOD פשוט הדגישה כמה השיוך של בטמן ואינפיימס לאותו ז'אנר, בגלל ששניהם משחקי פעולה וזווית הראייה בהם היא מגוף שלישי, לא מדויק כלל.

אני לא אמרתי שמשחקי בטמן אינם משחקי עולם פתוח. ההגדרה הלא מוצלחת שאתה הבאת אמרה את זה.
למעשה, אני אמרתי מההתחלה שהוא משחק עולם פתוח ושאינפיימוס הוא משחק סאנדבוקס וזהו אחד ההבדלים המשמעותיים ביניהם. בגללו העיר המתה בארקהם לא פוגעת במשחק והעיר המתה באינפיימוס מאוד פוגעת במשחק (שזה מאוד אירוני, כי לעיתים קרובות באוריג'ן נלחמתי ברחוב ביותר דמויות משרואים בערים באינפיימס גם במשך חצי שעת משחק).
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 19 מרץ 2014, 05:48

Nucleus_Dawn כתב:
ההחלטה שלך מתי נקודת המבט מאפיינת את הז'אנר ומתי לא מבוססת אך ורק על הרצון שלך להוכיח נקודה ואין שום עקביות מאחוריה.
לכן, הניסיון שלך להגדיר את בטמן כמשחק שהוא לא ואת אינפיימוס כמשחק שהוא לא, לא צלח.
הדוגמא של מיינקרפט וCOD פשוט הדגישה כמה השיוך של בטמן ואינפיימס לאותו ז'אנר, בגלל ששניהם משחקי פעולה וזווית הראייה בהם היא מגוף שלישי, לא מדויק כלל.

אני לא אמרתי שמשחקי בטמן אינם משחקי עולם פתוח. ההגדרה הלא מוצלחת שאתה הבאת אמרה את זה.
למעשה, אני אמרתי מההתחלה שהוא משחק עולם פתוח ושאינפיימוס הוא משחק סאנדבוקס וזהו אחד ההבדלים המשמעותיים ביניהם. בגללו העיר המתה בארקהם לא פוגעת במשחק והעיר המתה באינפיימוס מאוד פוגעת במשחק (שזה מאוד אירוני, כי לעיתים קרובות באוריג'ן נלחמתי ברחוב ביותר דמויות משרואים בערים באינפיימס גם במשך חצי שעת משחק).

באמת שאין פה עיניין של דעה, אני מסתמך על הרשימה הבאה:
http://en.wikipedia.org/wiki/Video_game ... ted_topics
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 18 מרץ 2014, 22:45

Death_119 כתב:באמת שאין פה עיניין של דעה, אני מסתמך על הרשימה הבאה:
http://en.wikipedia.org/wiki/Video_game ... ted_topics


בהחלט יש כאן עניין של דעה (כפי שרשום בפסקאות הפתיחה בעמוד שאליו קישרת).
אפילו ברשימה הלא מלאה (שסותרת לחלוטין את הטענה שלך לקיומו של ז'אנר משחקי הפעולה מגוף שלישי, שכן הוא פשוט לא מופיע בה) שאתה הבאת, רואים שאפשר להגדיר כל משחק לפי כמה וכמה דרכים וגישות. אתה החלטת שבמקרה של בטמן ואינפיימס מה שהכי חשוב זה זווית המבט והעובדה שהם מתבססים על תזמון השחקן. אם אלו האלמנטים הכי חשובים בהגדרת משחק, אז מיינקראפט, שמשוחק מגוף ראשון ומבוסס על תזמון השחקן, הוא באותה הז'אנר של ביושוק, שמשוחק מגוף ראשון ומבוסס על תזמון השחקן.
הרשימה הזאת גם מוכיחה שיש דרכים שונות וגישות שונות להגדיר ז'אנרים, גם מדגישה כמה קשה להגדיר את הז'אנרים בכך שנעדרים משם לא מעט כאלה ואפילו דואגת להזכיר את הסייגים הללו בעצמה, בפסקאות הפתיחה:
Within game studies there is a lack of consensus in reaching accepted formal definitions for game genres, some being more observed than others...

This list is by no means complete or comprehensive. Chris Crawford notes that "the state of computer game design is changing quickly. We would therefore expect the taxonomy presented here to become obsolete or inadequate in a short time."[3] As with nearly all varieties of genre classification, the matter of any individual video game's specific genre is open to personal interpretation. Moreover, it is important to be able to "think of each individual game as belonging to several genres at once."[1]


הציטוטים מהקישור שאתה הבאת, מוכיחים שאתה טועה. באמת שלא צריך יותר מזה, לפי דעתי.

המציאות, הרבה יותר אפורה. בכל הנוגע לז'אנרים, במיוחד במדיום צעיר כמו משחקי וידאו, יש המון גמישות. גבולות הז'אנרים עוד יותר מטשטשים (ולכן מצריכים ראייה פחות שטחית, כדי להבדיל בין משחקים מסוגים שונים) בשנים האחרונות, שבהן אנחנו רואים שכמעט כל משחק משלב מספר רב מהז'אנרים הקלאסיים.

לא משנה כמה תנסה, תחום אומנותי צעיר כמו משחקי וידאו, לא יכול להיות מוגדר בקלות ובאופן נחרץ. השימוש בנקודת מבט, או בהסתמכות על תזמון השחקן, לעומת נתוני הדמות במשחק, זו ראייה שטחית מאוד, שלא מספקת כשמנסים להבדיל בין משחקים.
המקרה הזה, של שיוך בטמן ואינפיימס לאותו הז'אנר, מדגיש כמה ההגדרות הנוקשות שאתה מנסה להסתמך עליהן, לא עומדות במבחן המציאות.
ההבדלים התהומיים בין בטמן ואינפיימס כבר הוסברו על ידי ועל ידי אחרים בדיון הזה. אם אתה עדין לא מבין למה הם כל כך שונים ולמה באחד מהם זו בעיה שהעיר מתה ובשני לא, תנסה לחזור ולקרוא את ההסברים הרבים שכבר כתבו.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 19 מרץ 2014, 09:57

מצטער לקטוע את הדיון המרתק, אבל אתמול היה GDC וסוני חשפה משהו:
תמונה
תמונה

רשימה של השותפים של סוני שתומכים בטכנולוגיה, כצפוי היא מקבלת תמיכה רחבה:
תמונה
כמה פרטים:
-Working with NASA. Says Richard Marks: "They're already trying to use VR to do immersive science. We'd love to make hardware good enough for them to do that. Secondly, we want to create new experiences for our Playstation owners so that when NASA gets to a new place, everyone with a Playstation can feel what it's like to be there."

-Unveiled at GDC so they can scoop up developers for the VR program and get more feedback. Hands on demos start tomorrow for GDC attendees (3/19)

-Works with people with glasses.

-Current specs: 1080p display. 90+ FoV. "It's not necessarily the final thing we're going for," but it's good for devs to experiment with. 15mm eye relief and a "wide IPD we can work with." Positional and rotational head tracking. 1000hz, 3 metet working volume. Full 360 degrees. Supports forward prediction. DS4 and PS Move with the same camera. Audio jack is on the headset to plug in your own headphones.

-Geoff Keighley: "Developers who have used Project Morpheus tell me the fidelity of the image and experience is superior to Oculus Rift.
"

-Eve Valkyrie will be demoed using the headset (previously Oculus Rift exclusive).

-A special build of Thief demoed as well.

-Price and release date: "as soon as possible, for as low as possible."


Q&A:
Q: "Locmotion: you can put your hands in the game with the PS Move... any option to get your feet in there so you can move around?" A: "We're researching... it depends on what you're trying to accomplish."

Q: "have you let your kids try it or any kids... are there recommended age ranges?" A: "We've had young people try it and they've been very excited by it."

Q: "I'm wondering why the name 'Project Morpheus' A: "Well... we decided on the name last week" (laughs). "It was decided because Morpheus is the god of dreams... not a Matrix reference." (laughs)

Q: On the list of content and tool partners, there were many involved in 3D. Can you comment in the specific role that you see 3D playing with Project Morpheus." A: "It's different than 3D cinema -- this is fundamentally different because we're correctly rendering the view for each eye. The experience is different than 3D TV. Some of the tools will overlap, especially the authoring tools will be useful for VR rendering."

Q: "what do you guys see for VR for school systems? Do you see this project being used for education?" A: "One of the great things about consumers electronics is affordability.There's great work now by USC using VR for PTSD treatment. Our hardware will be useful for those efforts too. Currently our experience with NASA has been positive."

Q: "Seems like Project Morpheus works in conjunction with the PS Move. Is the next step in the process to work on haptic responses?" A: "I think haptics would further enhance presense. We're not currently working on any specialized VR haptic peripheral, but down the road I think haptics will be a big part of VR"

Q: "given the horsepower question, will the VR experience rendered for the PS4 be rendered slower than 2D games on the PS4?" A: "The graphics are so rich because you are immersed. You need a different kind of graphics optimization."

Q: "Are you looking into eye tracking?" A: "Yes"

Q: "How many units do you plan people to have?" A:" Right now it's one per PS4"

Q: "Will it support PC? HMZ series was popular among PC gamers because it was HDMI. Do you see a future where it could go beyond the console world?" A: "We're not discussion product decisions today."

Q: "Are you working with Oculus or other makers to sync APIs?" A: "I think now it's all just in spirit, there isn't any standardization yet."

Q: "When will the unit come out?" A: "As soon as possible" (laughs)

"Is it wired?" A: current protoype is wired... 5 meters. We're investigating other solutions, obviously everyone wants it to be wireless.

"Would the unit ever be stand-along without a playstation?" No not really.

-נמצא בשלב הפרוטוטייפ והעיצוב עוד ישתנה אבל לא בצורה דרסטית- נראה מעולה לטעמי, הרבה יותר אלגנטי מאוקולוס.
-סוני אומרת שהיא רוצה לשאוף למחיר הזול ביותר ולשחרור המהיר ביותר של המוצר ולכן חשפה אותו בGDC כדי לקבל פידבקים מקהילת המפתחים.
-אמור לעבוד עם המצלמה ו MOVE.
-יש דמואים שחיקים ב GDC, הראו דמו טכני של GOW ויש גם דמו של Thief (שזה קצת מפתיע כי המשחק גם ללא VR הוא כישלון טכני על הקונסולות והוא נופל מתחת ל 30 לא מעט למרות שלא בדיוק מתקדם טכנית)
-כרגע מפותח לפס4 בלבד ואין דיבורים על להביא אותו ל PC בשלב זה.

זה נראה די ברור שהדור הזה הוא דור מעבר ל VR מלא, יקח קצת זמן לטכנולוגיה להתפס והיא תהיה משויכת בעיקר להארדקורים ביותר, הדור הזה יהיה סוג של בטא טסט לטכנולוגיה לטעמי לקראת דור הבא שתהפך לחלק בלתי נפרד מהפלטפורמות השונות.
זה ללא ספק הולך להיות המהפך הכי גדול מאז ימי התלת מימד, מהפך שכאמור ימומש במלואו החל מדור הבא, אבל הניצנים שלו עם האוקולוס ומורפאוס מתחילים בדור הזה, היום הזה ייזכר בעתיד כשלב שבו סוני לראשונה נכנסה לתחום.
נערך לאחרונה על ידי bling ב 19 מרץ 2014, 10:21, נערך 2 פעמים בסך הכל.

Laskin
Elder
הודעות: 24166
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 19 מרץ 2014, 10:02

ברור שיש פה עניין של דיעה.. למשל - שחר כתב בעמוד הקודם שהכתיבה לא מפריעה למשחק כמו GEARS OF WAR, אבל הוא טועה... זו הסיבה שהסדרה הפסיקה לעניין אותי אחרי המשחק השני.
ובזה נעצור את הדיון :) כל אחד עם מה שמפריע לו ^_^

אבל הרבה יותר מעניין:
סוני הכריזו על הVR שלהם באופן רשמי, מדובר בPROJECT MORPHEUS והוא נשמע, על פניו - מדהים.
מחר ישחקו בו כבר כתבים ומפתחים, ובינתיים הוכרז שEVE החדש יתמוך בו בדיוק כפי שהוא יתמוך בOCULUS.
סוני טוענים שהוא יהיה "AFFORDABLE" וייצא "כמה שיותר מהר" :)
זה המפרט של מה שיש בפנים כרגע:
Component: Processor unit, head-mounted unit
Display Method: LCD
Panel Size: 5 inches
Panel Resolution: 1920×RGB×1080 (960×RGB×1080 per eye)
Field of View: 90 degrees
Sensors: Accelerometer, Gyroscope
Connection interface: HDMI + USB
Function: 3D audio, Social Screen

מדהים! מעניין אם יש להם סיכוי להשיק את זה לפני הOCULUS, זה יהיה די עצוב, האמת, אבל כל הכבוד לסוני... עכשיו רק נראה עד כמה זה פוגע בביצועים של המשחקים שיתמכו בו, או ברזולוציה, או בפירוט.

ו....הקדימו אותי :)

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 19 מרץ 2014, 19:56

Laskin כתב:ברור שיש פה עניין של דיעה.. למשל - שחר כתב בעמוד הקודם שהכתיבה לא מפריעה למשחק כמו GEARS OF WAR, אבל הוא טועה... זו הסיבה שהסדרה הפסיקה לעניין אותי אחרי המשחק השני.
ובזה נעצור את הדיון :) כל אחד עם מה שמפריע לו ^_^


לא קשור למה שאני ודודי דיברנו עליו, אבל אתה צודק. גם בזה יש עניין של דעה. אותי גירס הפסיק לעניין, לא כי הוא נשאר באותה רמה של כתיבה, אלא כי הוא לא חידש שום דבר במכאניקות המשחק במשך יותר מידי משחקים. הכתיבה תמיד היתה לא מוצלחת במיוחד ואחלה תירוץ לנסר מפלצות ולא מעבר, עבורי.

פשוט דודי ניסה להציג את הדעה שלו כאיזו עובדה, שמבוססת על הגדרות נוקשות, שאין עליהן עוררין.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 19 מרץ 2014, 12:22

תמונות חדשות של THE SHOW על ה PS4, סוף סוף המשחק נראה כמו שצריך:
תמונה
תמונה
תמונה
תמונה
תמונה
תמונה
תמונה
תמונה

נראה מעולה, אני מנחש שהן טיפונת משופצות אבל לא מעבר לנורמה, בטח רק IQ מעט גבוה יותר וכאלה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42052
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 19 מרץ 2014, 13:01

נשמע פשוט מצויין חוץ מאשר זה שהם רק 720P אבל אני משער שממילא הפס4 לא הייתה מסוגלת להתמודד עם 1080P בתלת מימד. לפחות זה אולי אומר שהמשחקים יוכלו לשמור על הגרפיקה שלהם כשהם עוברים לVR. סיבה לקנות את המצלמה של הפס4 סופסוף? :)
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24166
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 19 מרץ 2014, 13:10

אבל כתוב:
Panel Resolution: 1920×RGB×1080 (960×RGB×1080 per eye)
ואנשים שניסו אמרו שהוא נראה חד יותר מהאוקולוס.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42052
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 19 מרץ 2014, 13:11

Laskin כתב:אבל כתוב:
Panel Resolution: 1920×RGB×1080 (960×RGB×1080 per eye)
ואנשים שניסו אמרו שהוא נראה חד יותר מהאוקולוס.

זה 720P לכל עין, האוקולוס החדש הוא 1080P לכל עין.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24166
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 19 מרץ 2014, 13:19

איפה המספר 720 כאן? זה לא 960, לפי הכתוב?

Laskin
Elder
הודעות: 24166
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 19 מרץ 2014, 13:26

אגב, סטיג אסמוסן של GOW גם כן עזב את סנטה מוניקה:
http://www.ign.com/articles/2014/03/19/ ... nta-monica
וזאת במקביל לעובדה שיש GOD OF WAR לVR של סוני... טוב נו, זה רק TECH DEMO של קרייטוס הורס דברים וכאלה, אבל עדיין... הם ככל הנראה עובדים על משהו גם לVR :)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42052
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 19 מרץ 2014, 13:30

Laskin כתב:איפה המספר 720 כאן? זה לא 960, לפי הכתוב?

זה 1080X960, רזולוציה כמעט זהה ל720P. הP אמור להיות על ה1080P אבל זאת לא רזולוציה של 16:9 אז זה לא באמת 1080P, כמו המקרה ההוא של האורדר ו-800P.
720P זה 920,000 פיקסלים, הVR של סוני הוא 1,036,000 ו-1080P זה 2,073,000. הרזולוציה של האוקולוס החדשה היא פי 2 מהVR של סוני בדיוק.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24166
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 19 מרץ 2014, 13:34

נו, אז זה לא 720P... ^_^

בכל אופן, מדובר באבטיפוס שבהחלט עלול להשתנות משמעותית עד המוצר הסופי, וגם סוני טוענים שהמטרה בהצגה שלו השבוע היא לקבל פידבקים ממפתחים.
אני הייתי מאוד רוצה לראות אותו ב-1080P גם אם לא הרבה משחקים יתמכו בזה, ולמרות שזה עלול לייקר מעט יותר את המכשיר.
אבל אני גם צופה שרוב המשחקים לא ירוצו מעל 720P, וגם אין לי בעייה עם זה :)
העיקר שכבר יצא... באמת שאין לי סבלנות כבר :P

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 19 מרץ 2014, 13:40

Laskin כתב:נו, אז זה לא 720P... ^_^

בכל אופן, מדובר באבטיפוס שבהחלט עלול להשתנות משמעותית עד המוצר הסופי, וגם סוני טוענים שהמטרה בהצגה שלו השבוע היא לקבל פידבקים ממפתחים.
אני הייתי מאוד רוצה לראות אותו ב-1080P גם אם לא הרבה משחקים יתמכו בזה, ולמרות שזה עלול לייקר מעט יותר את המכשיר.
אבל אני גם צופה שרוב המשחקים לא ירוצו מעל 720P, וגם אין לי בעייה עם זה :)
העיקר שכבר יצא... באמת שאין לי סבלנות כבר :P

ראית איך נראה Trine 2 ב-720P על הפס4 בתלת ממד? זה חביב, אבל הרזולוציה הנמוכה מאוד פוגעת במראה. מצד שני אין גם מעל 720P היום לפיסי אלא אם כן הבן אדם מחזיק מסך מיוחד עם קצב ריענון על. הקצב ריענון של רוב הטלוויזיות עומד על 24 הרץ ב-1080P בתלת ממד.
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 24166
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 19 מרץ 2014, 14:08

Death_119 כתב:ראית איך נראה Trine 2 ב-720P על הפס4 בתלת ממד? זה חביב, אבל הרזולוציה הנמוכה מאוד פוגעת במראה. מצד שני אין גם מעל 720P היום לפיסי אלא אם כן הבן אדם מחזיק מסך מיוחד עם קצב ריענון על. הקצב ריענון של רוב הטלוויזיות עומד על 24 הרץ ב-1080P בתלת ממד.


הא? ואיך כל זה קשור לחוויית VR? :)
אני לא מתכנן לרגע לשחק בTRINE איתו, אם כל SIDE SCROLLER שקיים, אלא משחקים שיגרמו לי להרגיש בתוך המשחק, ובהם - לא אכפת לי גם לשחק ב720P ורמת פירוט בינונית מאוד.

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 19 מרץ 2014, 14:10

Laskin כתב:
הא? ואיך כל זה קשור לחוויית VR? :)
אני לא מתכנן לרגע לשחק בTRINE איתו, אם כל SIDE SCROLLER שקיים, אלא משחקים שיגרמו לי להרגיש בתוך המשחק, ובהם - לא אכפת לי גם לשחק ב720P ורמת פירוט בינונית מאוד.

רזולוציה זהה, תמונת תלת ממד זהה. רק חסר הHead tracking כמובן :D. אבל המראה זהה.
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 24166
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 19 מרץ 2014, 14:15

אבל כשאתה מסתכל על "תמונה" מהצד - אתה יכול יותר להתרכז באיך זה נראה ויש יותר עצמים "סטטיים"... כשיש חווית VR עוצמתית - אתה יותר עסוק בתחושה ובעולם החדש שלך, מאשר בפרטים הקטנים.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42052
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 19 מרץ 2014, 15:01

Laskin כתב:נו, אז זה לא 720P... ^_^

בכל אופן, מדובר באבטיפוס שבהחלט עלול להשתנות משמעותית עד המוצר הסופי, וגם סוני טוענים שהמטרה בהצגה שלו השבוע היא לקבל פידבקים ממפתחים.
אני הייתי מאוד רוצה לראות אותו ב-1080P גם אם לא הרבה משחקים יתמכו בזה, ולמרות שזה עלול לייקר מעט יותר את המכשיר.
אבל אני גם צופה שרוב המשחקים לא ירוצו מעל 720P, וגם אין לי בעייה עם זה :)
העיקר שכבר יצא... באמת שאין לי סבלנות כבר :P

השאלה היא כזאת, האם הפס4 יכול להתמודד עם המשחקים ב1080P בתלת מימד. התשובה הפשוטה היא לא אלה אם הם מקבלים שנמוך גרפי רציני. דווקא ברזולוצית 720P~ הם אולי כן יוכלו להתמודד עם המשחקים באותה צורה. גם חשוב להגיד שמשחקים חייבים לרוץ ב60FPS אחרת יהיה לאג. 60FPS ב3D זה לא קל במיוחד אבל אולי 720P אפשרי.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 19 מרץ 2014, 15:11

Laskin כתב:אבל כשאתה מסתכל על "תמונה" מהצד - אתה יכול יותר להתרכז באיך זה נראה ויש יותר עצמים "סטטיים"... כשיש חווית VR עוצמתית - אתה יותר עסוק בתחושה ובעולם החדש שלך, מאשר בפרטים הקטנים.


אני חושב שזה לא רק פחות עיסוק, אלא גם שהמוח משלים את הפרטים החסרים הרבה יותר מהר והרבה יותר בקלות.
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 24166
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 19 מרץ 2014, 15:31

עוד יהיו הרבה מחקרים שיסבירו את זה כמו שצריך.. אבל בפועל - אתה באמת מתרכז בחווייה ופחות בטקסטורות ופרטים קטנים.
אין ספק שזה נקלט במוח בצורה שונה מהתבוננות במסך, למי שלא קרא אותי כותב זאת בעבר - לי יצא להתנסות כמה וכמה שעות בDESCENT עם VR ביתי לפני 17 שנים, ואני עד היום ממש זוכר אותו טוב יותר מכל משחק אחר באותה תקופה.
(לפחות את החלקים בהם שיחקתי בVR)
וזה היה VR ממש מעפן :)


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 41 אורחים