bling כתב:היער הזה כולה מחסל לגזרים גם את היער של הוויטצ׳ר, שום דבר מיוחד שלא ראינו קודם

הוא יער קטנטן, בלי שום דבר שקורה בו, אבל מעבר לAA מצוין (שזה לא חדש) וטסלציה (שזה חדש בכך שהשימוש בה ממש מאסיבי), אין שם משהו מיוחד. ראינו צללים רכים. ראינו חלקיקים מרחפים באוויר. ראינו god rays.
שום דבר לא יראה בדיוק ככה, אבל אין ספק שאנחנו לא רחוקים כל כך מלראות יער כזה באלדר סקרולס הבא.
לא יפתיע אם היערות בוויטצ'ר 3 בPC, יראו טוב כמו התצוגה הזאת, רק שה"עומק" של הטסלציה יהיה 60%-80% ממה שהראו פה. בסופו של דבר, זה אפקט דומה לAA, או רזולוציה גבוהה יותר. הוא כמעט אוטומטי ולא מצריך יצירת assets חדשים מהמפתחים ובנוסף, הוא מוסיף המון לכל סביבה שבה עושים בו שימוש, אז שווה להשקיע בו.
אם במנוע של יוביסופט אנחנו רואים שפועלים להכניס את הטכניקה בצורה יעילה, אז בטח שנראה את זה במנועים מתקדמים יותר על הPC בקרוב ובשלב מאוחר קצת יותר על הקונסולות. אני באמת לא חושב שזה רחוק בכלל.
---
סוויס, זה באמת היה בסוף 2009. לא זכרתי נכון.
זה גם היה גירסא לא מלאה של UE3 ולא באה עם כל השירותים שאלו שקנו את הרישיון במחיר מלא זוכים להם.
הם גם דרשו 25% מההכנסות (מעל 50 אלף) וזה עלה 99$.
זה שיפור עצום גם בתמחור וגם בשירות שמקבלים.