DrKeo כתב:דווקא שתי התמונות האחרונות הכי מרשימות בהפרש גדול ושתיהן באור יום.
3 תמונות ביום (אחת מהן בעננות גבוהה, אבל ביום). 2 בלילה.
התמונות באמת נראות מעולה.
איך המוד עובד לך?
DrKeo כתב:דווקא שתי התמונות האחרונות הכי מרשימות בהפרש גדול ושתיהן באור יום.
DrKeo כתב:דווקא שתי התמונות האחרונות הכי מרשימות בהפרש גדול ושתיהן באור יום.
Nucleus_Dawn כתב:
3 תמונות ביום (אחת מהן בעננות גבוהה, אבל ביום). 2 בלילה.
התמונות באמת נראות מעולה.
איך המוד עובד לך?
DrKeo כתב:גרמניה משחקת + משחקי הכס פרק 10 + אישה = לא היה WD
אני אתפוס תמונות לבד כשאני אפעיל.
Kazz כתב:ניוקליס, די לחזור על דברים שאני אמרתי. הנקודה היא, לא משנה מה הסיבה למה יוביסופט לא השתמשו באפקטים האלה בגרסה הסופית, הם היו צריכים להגיד שביכולת השחקנים להפעיל אותם כי כל הקוד כבר נמצא שם. זה הכל, פשוט. מקסימום להוסיף משפט 'איננו יכולים להבטיח שהפיצ'רים יעבדו כמו שצריך משום שלא סיימנו את הפיתוח שלהם ולא עשינו להם אופטימיזציה כך שלא מדובר בחלק מהמשחק באופן רשמי. מי שרוצה לעשות ניסויים מוזמן'.
DrKeo כתב:ההודעה מיועדת לבלינג, להסביר לו שלא משנה איזה מחשב יש לך אחרי שנתיים-שלוש הוא כבר לא יריץ הכל ב60FPS.
bling כתב:חבל מאוד, אני לא חושב שזו דרישה מוגזמת מדי ממחשב חדש במיוחד שהדור הקודם כל כך חלש בהשוואה, אז אומנם מחשב חדש אקנה אבל אני לא הולך להכנס לטירוף הזה של שדרוגים תכופים כדי לעמוד בקצב.
------------
בקשר ל WD, לפחות לפי התגובות שקראתי של שחקני PC ב GAF נראה ש CHAOTIC צודק ואכן מדובר באפקטים לא אפויים, אנשים אומרים שחלק גדול מהם לא נראה מספיק טוב ולפעמים זה גם על גבול הלא שחיק, זה ברור שלא סיימו את העבודה עליהם ואולי זה נחמד בתמונות אבל לא בזמן משחק, ובכלל שזה עדיין רחוק מאוד מהדמו של E3, זה ברור שיובי לא יכלה להכניס אותם במצבם כחלק מהקוד הסופי.
אולי התיקונים שהמודרים יכניסו ישפרו קצת את המצב.
DrKeo כתב:ברור שזאת דרישה מוגזמת לרצות להריץ הכל ב60FPS אחרי שלוש שנים, הPC זה שוק מתפתח ואם עכשיו אתה מריץ גרפיקה יותר יפה מהקונסולות ב60FPS אתה לא יכול לצפות להריץ עוד 3 שנים גרפיקה שכבר גובלת בפס5 גם ב60FPS. הכל בא במחיר, אם לא בא לך לשלם תשחק את המשחקים עוד 3 ב-MEDIUM ותוכל להנות מ60FPS ובו בזמן לאבד את היתרונות הגרפיים שלהם על המשחקים של היום.
Kazz כתב:הסתכלת על התמונות? יש גם את הפיצוצים מאז, יש צללים דינמיים מפנסי המכוניות, יש את פנסי המכוניות שמאירות את טיפות הגשם ועוד.

bling כתב:אל תגזים, עוד 3 שנים לא תהיה גראפיקה שגובלת בפס5 אם הבסיס ימשיך להיות הקונסולות, בגלל זה אני מצפה להגדרות הכי גבוהות במשך כמה שנים טובות, ובמקסימום נוריד ל 30 על אולטרה, אבל אם אתה מדרד אותי עד ל MEDIUM אז בכלל חבל על הזמן
Nucleus_Dawn כתב:
ברור שהוא לא מדבר על משחקים שהבסיס שלהם הוא הקונסולות.
הוא מדבר על משחקים כמו הוויטצ'ר 3, או איזה משחק קרייטק פסיכי, או כל בלעדי PC סופר מתקדם. את המשחקים האלו תשחק במדיום.
את משחקי הקונסולות שעברו פורט לא מושקע, שלא מוסיף להם כמעט כלום מעבר לAA טוב יותר, תפעיל בכיף גם על High, בעוד 3 שנים (עם כרטיס 60*, או משהו מקביל לו).
בדברים שיש בהם התקדמות משמעותית, כמו בלעדיים לPC, או פורטים שבאמת משפרים משהו, תצטרך לרדת למדיום, אם לא תרצה להשקיע עוד כמה מאות שקלים במכירת הכרטיס הישן ושדרוג.
Kazz כתב:'מדובר בשאריות של פיטצ'רים שעליהם הם עבדו והחליטו לא להביא לשחרור הסופי, כמו שאפשר למצוא בכל משחק אחר שאי פעם יצא.'
באמת? הפנה אותי לקבצים שמכילים את הקוד למנוע התאורה של דארק סולס 2 כפי שהיה בחשיפה. העובדות: פיצ'רים גרפיים נמצאים בקוד של המשחק בגרסת המחשב ואפשר להפעיל אותם. יוביסופט לא אמרו דבר לגבי אפשרויות כאלה. הרבה אנשים משתמשים באפשרויות הגרפיות האלה ואוהבים אותן.
אם זה קיים בקוד + רלוונטי לקבוצת אנשים אז אין שום סיבה למה יוביספוט לא הזכירה את האפשרויות האלה. הם יכלו להגיד שמדובר בפיצ'רים לא גמורים ובכך לנקות את עצמם מאחריות לגבי ביצועים וטיב האפקטים. זה הכל. זה לא מסובך. בדיוק כמו בRE4HD אפשר להפעיל אפשריות מתקדמות יותר שקאפקום אמרה שהם לא נתמכים רשמית אבל שאנשים מוזמנים לנסות. בדיוק כמו ש DR3 יהיה נעול על 30 אבל יאפשר לאכוף 60FPS על אחריות השחקן ובלי מחוייבות כלשהי של החברה.
סווים, יש הרבה אנשים מרוצים מהאפקטים האלה. ככה זה הDOF שהראו בחשיפות המשחק. האפקט גם ניתן למיתון.
bling כתב:אני מצפה לאיזה שנתיים לפחות על אולטרה בין אם ב 60 או 30 גם על המשחקים הטכנולוגיים התובעניים של ה PC, זה נראה לי פרק זמן סביר בכל נקודה בהסטוריה כולל תקופות שמשחקים פותחו במיוחד ל PC בלי להתחשב בקונסולה לא?
משחקים שהבסיס שלהם קונסולה ולא עברו שידרוג משמעותי אני מן הסתם מצפה להגדרות הכי גבוהות עד לפס5 פחות או יותר.
Kazz כתב:סווים, יש הרבה אנשים מרוצים מהאפקטים האלה. ככה זה הDOF שהראו בחשיפות המשחק. האפקט גם ניתן למיתון.

DrKeo כתב:חדשות טובות וחדשות רעות. החדשות הטובות, ה870GTX וה880GTX יצאו השנה בין אוקטובר לדצמבר והם הולכים להיות זולים מהמקבילים להם בסדרה 7XX. החדשות הרעות, NVIDIA דחתה את הGPU מבוססי 20NM ושני הכרטיסים האלה יהיו 28NM מה שאומר פחות כוח על אותו צ'יפ. הGPU של ה20NM יצאו ב2015, לא ברור אם הם יקראו סדרה 900 או אולי ווריאציה של סדרה 800 (נניח 870TI ו-880TI למשל) והם יהיו קרים יותר, שקטים יותר, צורכים פחות כוח וחזקים יותר מאותם 870GTX ו-880GTX. וכמובן לא צריך לזלזל, אין ספק שאפילו ה870GTX יהיה חזק מה780GTX פשוט לא נקבל את ההסטריה שהיינו אמורים לקבל מסדרה 8 שהייתה אמורה להיות אחת מקפיצות ה-GPU הכי גדולות שהיו בתעשיה.
Klayman כתב:היה שקוף שמשהו לא טוב קורה שם. מן הסתם הכרטיסים יהיו חזקים וטובים וכו', אבל כל הסופרלטיבים וההבטחות שזרקו על הסידרה הזו, לצד השקט התעשייתי המטורף מצידה של נווידיה, לא בישר טובות.
DrKeo כתב:כן, רצות כבר חודשים שמועות על בעיות יצור במפעל 20NM שלהם. נקווה שיחשפו עוד כמה חודשים את ה880GTX ונראה קפיצה יפה בביצועים מה780GTX, אולי אפילו יעקוף את ה780TI, ונשכח את הסיפורים הפחות אטרקטיבים מאחורי הקלעים.
Death_119 כתב:א. אין להם שום מפעל ייצור, NVIDIA מפברקים את כל הצ'יפים שלהם בחברה שנקראת TSMC, בערך 50% מהצ'יפים בעולם מגיעים משם, כולל Apple, סוני ועוד...
ב. אני בספק אם תאגיד מטורף כמו TSMC שנמצא קדימה מפיון קטן כמו NVIDIA שאני בספק אם היא בקושי 5% מהייצור שהם עושים לעולם לא מתמודד עם גודל Gate כזה או אחר.
לטעמי נשמע מצוץ. יותר סביר שיש להם בעיות בDesign, יכולים להיות המון בעיות בתהליך הייצור, מי כמוני יודע כשהמוצרים שאנחנו עושים פה זה אנאליזה לתהליך הייצור וזיהוי תקלות, אבל לא נראה לי שNvidia היא בקדמת הטכנולוגיה או שיש איזה חוסר ניסיון מצד TSMC להקצות להם פאב שיעמוד בדרישות הPipeline שהם צריכים על ריצפת הייצור.
DrKeo כתב:ובנושא אחר, יובי מודה שהאפקטים היו בתוך WD אבל הם לא המשיכו לעבוד עליהם, כלומר הם חצי אפויים כך שלמשל הDOF מפריע לגיימפליי (ומן הסתם אם הם היו ממשיכים לכוון לPC קצת יותר גבוהים הוא היה מפותח לעבוד עם הגיימפליי כמו שצריך).
Modders are usually creative and passionate players, and while we appreciate their enthusiasm, the mod in question (which uses those old settings) subjectively enhances the game's visual fidelity in certain situations but also can have various negative impacts. Those could range from performance issues, to difficulty in reading the environment in order to appreciate the gameplay, to potentially making the game less enjoyable or even unstable
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 20 אורחים