bling כתב:כן, דיברנו על זה בנושא של ה XB1, עולם פתוח באמת נשמע כמו כיוון שהולם את היילו.
Kazz כתב:קוטאקו בכתבת תחקיר מצויינת על איך דסטיני הפך לאחת הפדיחות הגדולות אי פעם:
http://kotaku.com/the-messy-true-story- ... 1737556731
בערך שנה לפני היציאה הם לקחו את כל הסיפור והעלילה שנכתבו עד כה וזרקו לפח. 8 שעות כדי לטעון שלב בשביל לעשות בו שינוי פעוט.
DrKeo כתב:אני לא מבין את הטענה הזאת. לשחק במשחק לינארי מסדרוני ואז לשחק את כל המסדרון חזרה שוב כדי למתוח את האורך של המשחק, זה פח. עולם פתוח זה עולם פתוח, לך לאיפה שתרצה. לסוע 30 פעמים בכביש 1 בGTA5 זה לא BACKTRACKING. לא ברורה לי הטענה הזאת.
swym כתב:DrKeo כתב:אני לא מבין את הטענה הזאת. לשחק במשחק לינארי מסדרוני ואז לשחק את כל המסדרון חזרה שוב כדי למתוח את האורך של המשחק, זה פח. עולם פתוח זה עולם פתוח, לך לאיפה שתרצה. לסוע 30 פעמים בכביש 1 בGTA5 זה לא BACKTRACKING. לא ברורה לי הטענה הזאת.
הטענה שלי היא שכן מדובר בbacktracking - בדגש כמובן על תנועת הלוך-חזור באותם אזורים ממוחזרים מסגרת העלילה (ולא סתם בזה שאתה בוחר להסתובב בעולם פתוח עם respawn אקראי של אויבים - זה כבר סתם גרינדינג או משחקיות סנדבוקס). פאר קריי 2 הוא דוגמא קלאסית למשחק עולם פתוח כזה שאחת הביקורות המרכזיות עליו היתה כמות הbacktracking בגלל מבנה העולם הפתוח. אני מעריך שבמשחקי עולם פתוח שהם לא עם מבנה של hub כמעט כל אזור ממוחזר לפחות פעמיים שלוש.
DrKeo כתב:swym כתב:DrKeo כתב:אני לא מבין את הטענה הזאת. לשחק במשחק לינארי מסדרוני ואז לשחק את כל המסדרון חזרה שוב כדי למתוח את האורך של המשחק, זה פח. עולם פתוח זה עולם פתוח, לך לאיפה שתרצה. לסוע 30 פעמים בכביש 1 בGTA5 זה לא BACKTRACKING. לא ברורה לי הטענה הזאת.
הטענה שלי היא שכן מדובר בbacktracking - בדגש כמובן על תנועת הלוך-חזור באותם אזורים ממוחזרים מסגרת העלילה (ולא סתם בזה שאתה בוחר להסתובב בעולם פתוח עם respawn אקראי של אויבים - זה כבר סתם גרינדינג או משחקיות סנדבוקס). פאר קריי 2 הוא דוגמא קלאסית למשחק עולם פתוח כזה שאחת הביקורות המרכזיות עליו היתה כמות הbacktracking בגלל מבנה העולם הפתוח. אני מעריך שבמשחקי עולם פתוח שהם לא עם מבנה של hub כמעט כל אזור ממוחזר לפחות פעמיים שלוש.
יש הבדל מאוד גדול בין BACKTRACKING במשחק לינארי שאמור לספק לך חווית "רגע לרגע" מרגשת לבין להסתובב באזור כמה פעמים כשאתה במשחק עולם פתוח שמספק לך חוויות אחרות לגמרי. כמה פעמים נסעת בכביש 1 בGTA5? שלושים פעמים? חמישים? עכשיו תאר לך שבהיילו היו כופים עליך לעשות הלוך חזור באותו שלב שלושים פעמים. היית מרגיש אותו דבר?






DrKeo כתב:3 היה מדהים בזמנו, בנצ'מארק טכני. הייתי מגיב על התמונות שהבאת אבל כולן שבורות
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 25 אורחים