יש לי הרגשה שעוד 3-4 שנים אני פשוט הולך לקחת פס4 מחבר לשבועיים ולשחק את U4, TLOU2 ושני משחקי GOW פחות או יותר
MGS FREAK כתב:נדב, הם פשוט לא נותנים את אותו וייב. אתה לא תראה כל מיני dudebros כמו מנהל PC שמדברים עליהם עם החברים ויוצרים תגובת שרשרת של הייפ או מקבלים צפיות של מיליונים על סרטוני "בואו נשחק" שלהם. משחקי אסטרטגיה לא זוהרים באותו אור כמו מה שאוטומטית נקלט אצלנו בתור AAA.
בהתחשב בנ"ל, אני עדיין לא מבין איך לעזאזל כל משחקי ה-MOBA האלה כל כך פופולריים במיוחד אם לוקחים בחשבון כמה הארדקור הם ואת עקומת הלמידה התלולה שלהם שלא נותנת סיפוק מיידי.
bling כתב:שים לב אגב שכמעט כל השמות שאתם אומרים אלו משחקים בתחום האסטרטגיה, אפילו אם נזרום על ה AAA האלו, זה חתיכת ליינאפ בלעדי חסר גיוון בטירוף, זאת אומרת שאם אני לא חובב הז'אנר הזה אין לי ממש מה לחפש על ה PC מבחינת AAA בלעדי.
swym כתב:לגבי הגדרה למשחק AAA, הייתי הולך על "משחק בתג מחיר מלא (50$ וצפונה, והיום כבר נושק ל60$) שזוכה להפצה גלובלית רחבה בערוצי ריטייל (ולא הפצה מוגבלת של עותקי special edition שהבטחת בקיקסטארטר)".
הסיבה היא שבשביל לדחוף משחק כזה בעותקים פיזיים צריך השקעה מאד גדול בערוצי הפצה, ואם כבר משקיעים בערוצי הפצה אז מומלץ להשקיע במשחק מלוטש כדי שיחזיר את העלות הראשונית המאד גבוהה (ולהשקיע במשחק כמובן לא מבטיח משחק טוב: יכול להיות שפשוט השקעת בקניית IP של איזה סרט פופולארי אבל המשחק עצמו פח כי יודע שאתה גם ככה הולך למכור אותו לכל המעריצים).
Death_119 כתב:פורסם בגיימספוט כולל התיקון, הוא פתח סטודיו עם כמה חברה מקונאמי ורוצה שהמשחק הראשון יגיע לקונסולות, הוא התחיל לדבר עם סוני, לא בלעדי או משהו, עוד מולטיפלטפורם רגיל כנראה.
DrKeo כתב:Death_119 כתב:פורסם בגיימספוט כולל התיקון, הוא פתח סטודיו עם כמה חברה מקונאמי ורוצה שהמשחק הראשון יגיע לקונסולות, הוא התחיל לדבר עם סוני, לא בלעדי או משהו, עוד מולטיפלטפורם רגיל כנראה.
רק שיצא לPC, זה כל מה שאני צריך
DrKeo כתב:למה? משחקי MGS לרוב מפותחים מהר יחסית. כל 3-4 שנים יוצא אחד.
98 - MGS1
2001 - MGS2
2004 - MGS3
2008 - MGS4
2012 - MGS PW
2015 - MGS5
אם הוא ילך על איזה UE4 אז אני לא רואה סיבה למה שלא נראה איזה כותר קוג'ימה בחגים 2018 או גג 2019. אולי זה יהיה כבר סוף הדור אבל הוא לא איזה מפתח שגורר פיתוח על שנים ופרוייקטים מסובכים. בסופו של דבר הוא מספק כל 3-4 שנים משחק AAA מטורף עם ממוצע 90+, תן לבן אדם כבר קרדיט
DrKeo כתב:למה? משחקי MGS לרוב מפותחים מהר יחסית. כל 3-4 שנים יוצא אחד.
98 - MGS1
2001 - MGS2
2004 - MGS3
2008 - MGS4
2012 - MGS PW
2015 - MGS5
אם הוא ילך על איזה UE4 אז אני לא רואה סיבה למה שלא נראה איזה כותר קוג'ימה בחגים 2018 או גג 2019. אולי זה יהיה כבר סוף הדור אבל הוא לא איזה מפתח שגורר פיתוח על שנים ופרוייקטים מסובכים. בסופו של דבר הוא מספק כל 3-4 שנים משחק AAA מטורף עם ממוצע 90+, תן לבן אדם כבר קרדיט
DrKeo כתב:למה? משחקי MGS לרוב מפותחים מהר יחסית. כל 3-4 שנים יוצא אחד.
98 - MGS1
2001 - MGS2
2004 - MGS3
2008 - MGS4
2012 - MGS PW
2015 - MGS5
אם הוא ילך על איזה UE4 אז אני לא רואה סיבה למה שלא נראה איזה כותר קוג'ימה בחגים 2018 או גג 2019. אולי זה יהיה כבר סוף הדור אבל הוא לא איזה מפתח שגורר פיתוח על שנים ופרוייקטים מסובכים. בסופו של דבר הוא מספק כל 3-4 שנים משחק AAA מטורף עם ממוצע 90+, תן לבן אדם כבר קרדיט
רונן כתב:
אני גם שמח שקוג'ימה יוצא לדרך חדשה שיהיה מוערך יותר בה. התנתק מקונאמי המכוערת. מצד אחד אני נהנה לתמוך בקוג'ימה, אך מצד אחר אני מעדיף להחרים את קונאמי.

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 29 אורחים