ת׳רד Valve הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3721
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: ת׳רד Valve הרשמי

הודעהעל ידי swym » 22 פברואר 2017, 19:20

מערכת הtrending היא רק דוגמא שבזכותה יכולתי לשלוף לך משחק אחד מהרשימה: המפתחים האלו מפמפמים משחקי זבל עוד לפני שמערכת ההמלצות הזו היתה קיימת (לפניה המשחקים האלו פשוט הופיעו לך בwhat's new ובבאנר המסתובב, וכל משחק חדש כזה זכה למעל מאה אלף צפיות).
הנקודה היא שאותם מפתחים יודעים שהם בקלות יוציאו כמה מאות דולרים ממשתמשים סקרנים, completionists ואוספי באדג'ים, אנשים שרוצים לסחור בtrading cards וכדומה.

אם נחזור לדוגמא המומצאת שלך: האם אתה מכיר אישית מפתח פולני שמשתכר רק 400 דולר בעבודה כשכיר? האם אתה מכיר מפתח אינדי פולני שבכלל עובד לבד? האם אתה יודע מה עלויות החומרה, הרשיונות של יוניטי או כלים דומים? האם אתה יודע מצד שני איזו תמיכה והלוואות ניתן לקבל בפולין לצורך פיתוח משחקים? כי אני מכיר כמה מפתחים פולנים, ומה שיצא לי לשמוע מרובם זו דווקא אנחת רווחה לגבי הרף הזה שואלב תציב ויסנן זבל - אף אחד מהם לא פוחד שהמשחק שלו לא יחזיר סכומים אלו (למרות שהם מעדיפים שזה יהיה באזור ה-500-1000$, כי אפילו סכום כזה יהיה כנראה חסם מספיק גבוה לסינון זבל).
החשש המרכזי היום למפתח משחקים עצמאי הוא בכלל discoverability שהפך ליותר ויותר קשה, ורובם ישימו בלי למצמץ 5,000 דולר - שהם יודעים שיחזרו אליהם - אם זה יבטיח להם חשיפה טובה יותר (חברות PR גם ככה לוקחות ברוב המקרים יותר מזה).

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4303
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: ת׳רד Valve הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 22 פברואר 2017, 20:19

ועדיין, יכולים להיות משחקי אינדי נהדרים שסטודנטים תפרנים כתבו במהלך התואר (הנסיך הפרסי, מישהו?) ויתכן מאוד שרף כניסה של 5,000$ ירתיע אותם ויהווה חסם. לדעתי אין שום צורך בהצבת חסמים מלאכותיים כאלה. צריך להשקיע את המשאבים בבניית מערכת reputation טובה, וזהו. תנו לשוק לווסת את עצמו.

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: ת׳רד Valve הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 22 פברואר 2017, 21:39

כן. אתה נדבק ל5000. כמו שאתה נדבק למפתח הבודד מפולין, כאילו משחק האינדי הכי פשוט לא מפותח היום על ידי 10 חבר'ה לפחות.


כן, כמו מקמילין ו BOI. כמו הבחור של papers please, כמו טובי פוקס ואנדרטייל, כמו הבחור של gunpoint ואחרים.

התשלום לא יהיה 5000 דולר אבל עדיין יהיה לא של מה בכך. ולא ימנע שרלטנים כי לשרלטנים יש את הכסף לקנות את כל חבילות ה assets של יוניטי. Steam Direct גם פוגע קשות במפתחי משחקים חינמיים שבאים לצבור נסיון וליידע את ציבור השחקנים הכי גדול על קיומם. המפתח יצטרך להפסיד כסף כדי להגיע לקהל הכי גדול ולהראות את כישוריו. זה יגרום לפספוסים ולהאטות.

דיירקט יוצר בעיות חדשות של סתמיות התשלום לגבי מפתחים שמוצאים הצלחה. למה שיידרשו לשלם שוב ושוב? למה ולהמשיך לעשות הפרדה בין מפתחים שהם כאלה או כאלה?

אם רוצים, שייצרו חנות בתוך חנות. הטאב של גריינלייט יוביל אותך לחנות משנית שם כל המשחקים בגרינלייט נמכרים במחיר רגיל. השגת שילוב מסויים של מכירות וביקורות טובות? יופי, המשחק שלך עכשיו נכלל בחנות הראשית שם אתה יכול לעשות הנחות, להכלל בסיילים מיוחדים, בבאנדלים וכו'.

מקווה שהתשלום יהיה כמה שיותר נמוך ושיצאו פתרונות לבעיות ולחיכוכים המיותרים.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42133
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת׳רד Valve הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 23 פברואר 2017, 01:21

swym כתב:מערכת הtrending היא רק דוגמא שבזכותה יכולתי לשלוף לך משחק אחד מהרשימה: המפתחים האלו מפמפמים משחקי זבל עוד לפני שמערכת ההמלצות הזו היתה קיימת (לפניה המשחקים האלו פשוט הופיעו לך בwhat's new ובבאנר המסתובב, וכל משחק חדש כזה זכה למעל מאה אלף צפיות).
הנקודה היא שאותם מפתחים יודעים שהם בקלות יוציאו כמה מאות דולרים ממשתמשים סקרנים, completionists ואוספי באדג'ים, אנשים שרוצים לסחור בtrading cards וכדומה.

אם נחזור לדוגמא המומצאת שלך: האם אתה מכיר אישית מפתח פולני שמשתכר רק 400 דולר בעבודה כשכיר? האם אתה מכיר מפתח אינדי פולני שבכלל עובד לבד? האם אתה יודע מה עלויות החומרה, הרשיונות של יוניטי או כלים דומים? האם אתה יודע מצד שני איזו תמיכה והלוואות ניתן לקבל בפולין לצורך פיתוח משחקים? כי אני מכיר כמה מפתחים פולנים, ומה שיצא לי לשמוע מרובם זו דווקא אנחת רווחה לגבי הרף הזה שואלב תציב ויסנן זבל - אף אחד מהם לא פוחד שהמשחק שלו לא יחזיר סכומים אלו (למרות שהם מעדיפים שזה יהיה באזור ה-500-1000$, כי אפילו סכום כזה יהיה כנראה חסם מספיק גבוה לסינון זבל).
החשש המרכזי היום למפתח משחקים עצמאי הוא בכלל discoverability שהפך ליותר ויותר קשה, ורובם ישימו בלי למצמץ 5,000 דולר - שהם יודעים שיחזרו אליהם - אם זה יבטיח להם חשיפה טובה יותר (חברות PR גם ככה לוקחות ברוב המקרים יותר מזה).

מזרח אירופה זה אחד השווקים הכי מתפתחים בעולם הגיימינג ובמדינה כמו פולין שכר מתכנת ממוצע הוא בסביבות ה1000$+ (אם מישהו עובד כמתכנת בעבודה היומית שלו) ושכר של עובד פשוט (משהו שיתאים לסטודנט למשל) יותר קרוב ל-400$. אתה מכיר מפתחי גיימינג פולנים? אני מאוד שמח על הדוגמה הספציפית כי בעולם שבו יוצאים לסטים 4000+ משחקים בשנה, דוגמה ספציפית תמיד מעידה על הכלל :)

זה לא שונה מכל כלכלה אחרת. אתה בעד רגולציה ממשלתית על עסקים? כי פעם אחרונה שבדקתי אתה לא. לשים חומה מלכותית תחסום הרבה זבל אבל הרבה זבל עדין יעבור. הדוגמה שנתת מקודם לחברה שמפמפמת זבל, אתה חושב שלהם אין 5000$ אחרי כל כך הרבה זבל שהם הוציאו לסטים? ומצד שני כשאתה שם חומה קשיחה אתה חוסם מפתחים שלא יעברו במסננת הזאת, מפתחים שיכולים להיות מוכשרים מאוד. יש היום אינספור משחקי אינדי מצויינים שפותחו על ידי צוותים של 1-3 אנשים, בעצם המון מהמשחקי סטים הכי טובים פותחו על ידי צוותים כל כך קטנים (סתם ככה מקצה הראש שלי: ברייד, פז, stardew valley, סופר מיט בוי, N+, הייפר לייט דריפטר, FTL ועוד אינספור משחקים), אתה שם את כל הקטגוריה הזאת בסכנה אם החומה גבוהה מדי.

איזון בשוק לא מקבלים מהגבלות רגולטוריות, איזון מקבלים מאלגוריתמים חכמים, הצפה נכונה של האיכות ומערכת REFUND טובה. נכון, לVALVE יש את המידע הגדול, לא לנו, אבל כמה הון עצמי היה לכל מפתח ביום שהוא הוציא את המשחק הראשון שלו אין להם.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5463
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: ת׳רד Valve הרשמי

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 23 פברואר 2017, 11:50

אתה לא באמת משווה עכשיו "רגולציה" שחברה פרטית בשוק תחרותי עושה ל"רגולציה" ממשלתית.
ברייד לא התחיל בXBLA? כמו כן גם סופר מיט בוי? לא היה שם מה לשלם? לא נשמע לי הגיוני. N+ למיטב זכרוני התחיל בכלל כמשחק פלאש ואחרי זה הלך לקונסולות... שוב, גם אינדי שבכלל התקדם ללא סטים וגם הוא היה צריך אני מניח לשלם משהו למחזיקת הקונסולה שהוא הפיץ בה את המשחק.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42133
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת׳רד Valve הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 23 פברואר 2017, 15:58

swiss-the-engine כתב:אתה לא באמת משווה עכשיו "רגולציה" שחברה פרטית בשוק תחרותי עושה ל"רגולציה" ממשלתית.
ברייד לא התחיל בXBLA? כמו כן גם סופר מיט בוי? לא היה שם מה לשלם? לא נשמע לי הגיוני. N+ למיטב זכרוני התחיל בכלל כמשחק פלאש ואחרי זה הלך לקונסולות... שוב, גם אינדי שבכלל התקדם ללא סטים וגם הוא היה צריך אני מניח לשלם משהו למחזיקת הקונסולה שהוא הפיץ בה את המשחק.

סטים יצרה כלכלה, לא סתם הם שוכרים כלכלנים בחברה. ברגע שיש לך כלכלה, זה לא באמת משנה אם מדובר במדינה או חברה פרטית. מן הסתם הם יכולים לעשות מה שבא להם, הם חברה פרטית, כך שיהיה להם לבריאות; אבל אי אפשר להכחיש שאם הם ישימו חומת תשלום גבוהה, הם יפגעו בצורה רצינית במפתחי אינדי קטנים, ביחוד כאלה שבתחילת דרכם.

המטרה של החומה הזאת היא לסנן אבל מדובר בסינון מאוד גס. רמאים עם מספיק כסף ותקווה שהם יכניסו יותר מחומת התשלום עדין יכנסו פנימה, מפתחים לגיטימים שאין להם מספיק כסף ישארו בחוץ, מדובר בסינון מאוד גס. כמו עם ממשלות, הדרך הנכונה היא להציף את האיכות למעלה (כלומר אלגוריתמים חכמים יותר, בניגוד להצעות שגיא קבל למשל), לתת מדיניות החזרים טובה (לעולם לא תיפול אם אתה יכול לקבל כסף חזרה מהרמאי) ולתת לשוק לעשות את שלו.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: ת׳רד Valve הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 23 פברואר 2017, 17:47

DrKeo כתב:
המטרה של החומה הזאת היא לסנן אבל מדובר בסינון מאוד גס. רמאים עם מספיק כסף ותקווה שהם יכניסו יותר מחומת התשלום עדין יכנסו פנימה, מפתחים לגיטימים שאין להם מספיק כסף ישארו בחוץ, מדובר בסינון מאוד גס.


זה פחות או יותר כל הדיון.
אתה חושב שהרמאים עם מספיק כסף, שיכולים להרוויח מספיק כסף כדי להחזיר את ההשקעה הם רבים ולכן הסינון הזה לא יעזור, בעוד שהמפתחים הלגיטימיים שאין להם מספיק כסף, הם רבים גם כן.

אני (וככל הנראה גם VALVE) חושב שהרמאים עם מספיק כסף שיכולים להרוויח מספיק כסף כדי להחזיר את ההשקעה הם מעטים מאוד, עד שמספרם זניח ושהמפתחים הלגיטימיים שאין להם מספיק כסף הם מעטים מאוד, עד שמספרם זניח.
תמונה

MGS FREAK
Veteran
הודעות: 1932
הצטרף: 01 דצמבר 2013, 15:30

Re: ת׳רד Valve הרשמי

הודעהעל ידי MGS FREAK » 23 פברואר 2017, 18:14

אם שאלת ה"מה טוב יותר" היא בין המודל הנוכחי לבין מודל של תשלום סכום מסוים בתור שובר גלים, המודל הנוכחי הרבה יותר טוב. נכון שיש כמויות עצומות של זבל אבל לצידו יש כמויות של משחקים איכותיים שלא היינו רואים בלי הגרינלייט ואני בספק כמה מהם היו יוצאים לאור עם המודל שעתיד לבוא.

עד שוואלב יפסיקו לזרוק זין ויקצו כמה עובדים שפעם בכמה שעות ירפרפו קצת בגרינלייט (במקרה הרע), לדעתי המודל הקיים הוא הרע במיעוטו.

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: ת׳רד Valve הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 23 פברואר 2017, 20:51

מספיק עם השטויות של צוות שבוחן משחקים. אתם מתארים לעצמכם מישהו אומר לאמזון לא למכור ספר/סרט/סדרה כלשהו לפני שהם מתנסים בו ומחליטים שהוא 'טוב'? אתם רואים אנשים צועקים על סופו של העולם שיש כל כך הרבה ספרים וסרטים זבל שמונעים מהיצירות הטובות להתבלט?

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4303
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: ת׳רד Valve הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 24 פברואר 2017, 14:57

Kazz כתב:מספיק עם השטויות של צוות שבוחן משחקים. אתם מתארים לעצמכם מישהו אומר לאמזון לא למכור ספר/סרט/סדרה כלשהו לפני שהם מתנסים בו ומחליטים שהוא 'טוב'? אתם רואים אנשים צועקים על סופו של העולם שיש כל כך הרבה ספרים וסרטים זבל שמונעים מהיצירות הטובות להתבלט?

מסכים בהחלט - הבעיה היא שאנשים רואים את סטים כמו מן מו״ל שהמטרה שלו לסנן ולהציב חסמים, בעוד שהדרך הנכונה להסתכל עליה היא באמת יותר בכיוון של אמזון.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42133
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת׳רד Valve הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 24 פברואר 2017, 19:41

InterAl כתב:
Kazz כתב:מספיק עם השטויות של צוות שבוחן משחקים. אתם מתארים לעצמכם מישהו אומר לאמזון לא למכור ספר/סרט/סדרה כלשהו לפני שהם מתנסים בו ומחליטים שהוא 'טוב'? אתם רואים אנשים צועקים על סופו של העולם שיש כל כך הרבה ספרים וסרטים זבל שמונעים מהיצירות הטובות להתבלט?

מסכים בהחלט - הבעיה היא שאנשים רואים את סטים כמו מן מו״ל שהמטרה שלו לסנן ולהציב חסמים, בעוד שהדרך הנכונה להסתכל עליה היא באמת יותר בכיוון של אמזון.

אבל וולוו רוצה לסנן תכנים, זה לא אנחנו מבקשים ממנה. אם היא רוצה לסנן תכנים היא צריכה לעשות את זה בדרך חכמה או שממש פיזית אנשים יבדקו משחקים בעצמם (כמה כוח אדם זה כבר? 6 משחקים ביום ורובם טראש של שעה וחצי). חומת כסף זאת מסננת גסה מדי וחאו דווקא יעילה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5463
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: ת׳רד Valve הרשמי

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 26 פברואר 2017, 11:20

אבל הם לא רוצים להיות שוטרים. אתה מדבר על זה מבחינת כוח אדם/כסף ואני חושב שזה יותר עניין של לא להיכנס לצד הזה של שיטור התוכן.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3721
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: ת׳רד Valve הרשמי

הודעהעל ידי swym » 26 פברואר 2017, 13:18

Kazz כתב:התשלום לא יהיה 5000 דולר אבל עדיין יהיה לא של מה בכך. ולא ימנע שרלטנים כי לשרלטנים יש את הכסף לקנות את כל חבילות ה assets של יוניטי.

הבעיה של השרלטנים היא לא שיש להם את הכסף לקנות את כל חבילות הassets, אלא שהם מצפים להציף את השוק במשחקים עם אותם אסטים ולקבל החזר של כמה מאות דולרים על כל משחק כזה בממצוצע. אבל ברגע שהקו הקסום של ואלב יהיה מעל ההחזר הממוצע הזה, לא ישתלם להם יותר לעשות את זה מלכתחילה כי כל משחק כזה רק יעלה להם יותר ממה שהוא יכניס. זה פתאום יהפוך ל-ROI שלילי ולכן עדיף להם לא להיכנס לזה מלכתחילה.

אני די בטוח שלמשחקים חינמיים (כלומר Free ולא Free 2 Play) ואלב לא תדרוש תשלום כזה, ואם כן אז זה באמת יהרוג את שוק המשחקים החינמיים בסטים. מצד שני, כמה משחקים כאלו בכלל יש? רוב המפתחים שבאים רק לצבור ידע ולהפיץ את המשחק בחינם מלכתחילה לא פנו לסטים אלא לערוצים כמו moddb, newgrounds ו-itch.io. במקרה הכי גרוע ודמיוני של מפתח משחק ממש ממש מוצלח שפתאום אין לו כסף לגרד - שיעשה קצת כסף בערוצים האחרים, ומשם ימשיך לסטים. מצחיק אותי כל הסיפור הזה פה על כאילו רגולציה ממשלתית כשמדובר בשוק פתוח לחלוטין ובחברה פרטית לחלוטין.

כמעט כל המשחקים שהוזכרו כאן עד עכשיו הם גם ככה משחקים שעלות הפיתוח שלהם היתה הרבה יותר גבוהה - גם אם בנאדם אחד פיתח אותם. חלקם בכלל התחילו על הקונסולות (ושם רק ערכת הפיתוח עלתה אלפי דולרים), חלקם עשו סבבים בכנסים ופסטיבלים בינלאומיים כדי לייצר באז לפני ההשקה (וגם שם, כל סבב כזה הוא עניין של אלפי דולרים אם לא יותר - אפילו אם תפסתם טרמפ על איזה indie megabooth).
זה נראה כאילו אנשים כאן חיים בלה לה לנד שאיזה מפתח באינדונזיה יכול לעבוד חודש ולהוציא משחק פלאים שעד היום היה מקבל כרטיס VIP חינמי להפצה גלובלית ומליוני הורדות, וכל מה שיעצור אותו פתאום זה החומה הבצורה של סטים שתדרוש ממנו upfront payment בתמורה לכל הדברים שהם מספקים לו.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42133
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת׳רד Valve הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 26 פברואר 2017, 16:23

אף אחד לא חיי בלה לה לנד שאינדונזי שמפתח חודש יוציא את אנצ'רטד 5 שיעשה מליונים עם כרטיס ה-VIP שלו, אף אחד גם לא אמר משהו כזה או השתמש בזה כטיעון. האמת שדווקא אמרתי את ההפך מזה, דברתי על מפתח בודד או צוות קטן ממדינה לא עשירה במיוחד ושהמשחק שלהם ימכור בקושי כמה אלפי עותקים בודדים כמו רוב המשחקים בסטים. בקיצור, סתם יצרת איש קש.

אם וולוו רוצה לעצור שרלטנים, הם צריכים לטפל בשרלטנים. לשים חומת תשלום זאת הדרך הכי עצלנית ופוגענית שאפשר לחשוב עליה.

סוויס, אף אחד לא מדבר על משטרת איכות או תוכן, רק משטרת שרלטנות ורמאים. זה מה שהם באים לעצור כאן, לא? רוצה פיתרון אחר? מה עם להקפיא את ההכנסות עד שהמשחק בן X שבועות ועבר את "מבחן הקהילה" כך שאם מצטברים טיעונים לרמאות ובקשת ריפנדים וולוו יוכלו לבצע החזר לכל הלקוחות ולמשוך את המשחק מסטים? ככה גם המפתח הכי עני בעולם יוכל לפתח משחק בסטים, הפגיעה היחידה היא שהוא יקבל את ההכנסות שלו באיחור של כמה שבועות. אני בטוח שכל מפתח יקח את זה מאשר לשלם עשר משכורות של פולני.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5463
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: ת׳רד Valve הרשמי

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 27 פברואר 2017, 10:58

אני חושב שזה סבבה שאתה אומר שזה רק ל"X" אבל בטוח יהיו עוד ועוד קולות שיבקשו עוד ועוד בקשות ליצירת סף איכות מסויימת ופשוט לא רוצים לתת לאופציה הזאת לבעבע.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42133
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת׳רד Valve הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 27 פברואר 2017, 11:13

swiss-the-engine כתב:אני חושב שזה סבבה שאתה אומר שזה רק ל"X" אבל בטוח יהיו עוד ועוד קולות שיבקשו עוד ועוד בקשות ליצירת סף איכות מסויימת ופשוט לא רוצים לתת לאופציה הזאת לבעבע.

אבל הם כבר הולכים לישם שיטה אחת שהיא השיטה הכי פחות טובה שאפשר לחשוב עליה, המסננת הכי גסה שיכולה להיות ולא באמת קשורה בצורה ישירה לבעיה שהם מנסים לפתור. לעקב תשלום ראשוני (רק את הראשוני) זאת רק דרך אלטרנטיבית. אגב, אני לא נדבק אל זה, רק רעיון, אני פשוט אומר שחומת תשלום תפגע בעולם האינדי, זה הכל.

עיקוב תשלום לא דורש מהם כלום, זה יכול להיות אוטומטי לגמרי. הם יקבעו את התנאי סף, נניח אחוז מבקשי ריפאנד למשל או שילוב מסויים בין זה לבין ציון סטים ממוצע, הם יודעים מה המספרים הנדרשים יותר טוב מאיתנו או לפחות ידעו אותם ברגע שהם יתחילו לישם מערכת כזאת.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7014
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: ת׳רד Valve הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 02 אפריל 2017, 07:24

Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3721
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: ת׳רד Valve הרשמי

הודעהעל ידי swym » 02 אפריל 2017, 08:34

^ לא יאמן. החברה הכמעט יחידה שמאפשרת ליוצרים עצמאיים להתפרנס מהמשחק שלה - ואנשים עדיין מתלוננים.

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4303
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: ת׳רד Valve הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 02 אפריל 2017, 08:44

swym כתב:^ לא יאמן. החברה הכמעט יחידה שמאפשרת ליוצרים עצמאיים להתפרנס מהמשחק שלה - ואנשים עדיין מתלוננים.

אתה מצפה שאנשים לא יתלוננו כשחותכים להם מקור הכנסה?

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3721
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: ת׳רד Valve הרשמי

הודעהעל ידי swym » 02 אפריל 2017, 09:22

אני אפילו לא בטוח עד כמה מקור ההכנסה נחתך בכלל, כי נדמה לי שאף אחד בכתבה לא באמת טרח לדבר על גידול או קיטון בהכנסות שלו בפועל: הרי מצד אחד כמות האנשים שקונים את הpromotions עולה ולכן צפוי שיותר כסף יכנס לקופה, אבל מצד שני ואלב מוסיפה עוד דברים ככה שהכסף צריך להתחלק על פני עוד גורמים.

אמנם בתרבות המגיע-לי שלנו מקובל להתלונן ולפעמים הbacklash אפילו עוזר, אבל ואלב לא חתכו לאנשים הכנסות בחנות הרגילה של DOTA אלא רק בפרומואים של התחרויות: זה בערך כמו שהאמבל באנדל ישנו עכשיו את המדיניות שלהם לגבי אחוזים שהמפתח יקבל מבאנדלים, ואנשים יבחרו גם להמשיך בפרקטיקה הזו של לשים את המשחק שלהם בבאנדל וגם להתלונן. אם אתה חושב שהדברים שיצרת שווים את המחיר שאתה גובה עליהם אז אתה לא חייב להשתתף בפרומואים כאלו...

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4303
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: ת׳רד Valve הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 02 אפריל 2017, 09:42

לפי הכתבה, הפרומואים מהווים את עיקר ההכנסה של אותם יוצרים, ולא החנות הרגילה. אז כן, כשחותכים לך מקור הכנסה במפתיע, בלי להתייעץ ובלי מו״מ זה מעצבן. בדיוק כמו שאם מחר החברה שלך תודיע לכל העובדים שיש קיצוץ של 10% בשכר - זה לא יעצבן אותך? ברור שכן, וזה לא משנה אם אתה יכול לעזוב ולחפש מקום עבודה אחר.

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7014
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: ת׳רד Valve הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 03 אפריל 2017, 07:16

הכתבה גורמת לזה להישמע כאילו ואלב לא ממש מעצבת את המשחק יותר, והרוב המכריע של העיצובים האלה הם תוצר קהילתי. ואלב באמת מבריקים.

בכל מקרה, אני חושב שאם חברי הקהילה מרגישים שואלב מתנהגת אליהם באופן לא ראוי, הם צריכים פשוט להפסיק לעצב לה את הדמויות למשחק.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3721
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: ת׳רד Valve הרשמי

הודעהעל ידי swym » 03 אפריל 2017, 18:42

InterAl כתב:לפי הכתבה, הפרומואים מהווים את עיקר ההכנסה של אותם יוצרים, ולא החנות הרגילה. אז כן, כשחותכים לך מקור הכנסה במפתיע, בלי להתייעץ ובלי מו״מ זה מעצבן

אם רוב ההכנסה של אותם היוצרים היא מהפרומואים, יכול להיות שהם פשוט לא יוצרים מספיק מוצלחים בשביל למכור את המוצרים שלהם כשהם לא מגיעים כחלק מבאנדל יותר גדול. זה מעלה את האפשרות הסבירה שאנשים באמת קונים את הפרומואים מסיבות אחרות ולא בשביל המוצרים הקוסמטיים האלו ואולי אפילו מצדיק את ההחלטה לקצץ את האחוזים.

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3721
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: ת׳רד Valve הרשמי

הודעהעל ידי swym » 03 אפריל 2017, 18:44

וטוטאלביסקיט על Steam direct והcuration system אחרי ביקור במשרדים של ואלב:

סמל אישי של המשתמש
sharonbn
Veteran
הודעות: 1413
הצטרף: 07 יולי 2016, 21:30

Re: ת׳רד Valve הרשמי

הודעהעל ידי sharonbn » 17 אפריל 2017, 11:38

קוטאקו עשו כתבה על חמשת המשחקים בעלי הדירוג הנמוך ביותר בסטים. הם מדגישים שזו לא רשימת המשחקים הגרועים ביותר אלא אלה שהכי משכו את האש.
באופן מפתיע (או שלא) יש כאן כמה כניסות של משחקים גרועים מסדרות מוצלחות. כנראה המתכון למשוך תגובות שליליות הוא ליצור ציפיות להמשך טוב כמו המשחק הקודם בסדרה ואז לנפץ אותן

http://steamed.kotaku.com/the-five-lowe ... 1794315367


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 32 אורחים