נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

Stick
Sage
הודעות: 5026
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי Stick » 13 יוני 2021, 17:48

glass man כתב:
Stick כתב:נו בסדר, ברור שזה רק משחק עם רזולוציה ואפקטים של ps5, זה משחק ps3 עם אפקטים של ps5 :).
לדעתי אגב גם משחק הפס4 sotc יכול לרוץ על הps2 אפילו, מינוס חלק מהאפקטים והטקסטורות, וכמובן רזולוציה. אם כי אני לא בטוח שיוכל לשמור על 30fps, קצת קשה.
לא יודע למה, תחושת בטן...


חחחח סטיק ברגע שהוא יוכרז לפס4 חצי אינטרנט יהיה "תמיד ידעתי שהוא משחק פס4"

אתה יודע זה לא שקיללתי את FS אם אמרתי שהמשחק לא מרשים טכנית :)

מה זה "תמיד ידעתי שזה משחק ps4"? זה משחק שגם יצא לps3, אותו משחק בדיוק, הוא פשוט לא נראה ככה.
הוא גם יכול לצאת לps4, אותו משחק בדיוק, הוא רק לא יראה בדיוק כמו גרסאת הps5 או גרסאת הps3.
באותה מידה הוא גם יכול לצאת פעם נוספת לps6, אותו משחק בדיוק, רק שהוא יראה אחרת מכל הגרסאות האחרות.

Laskin
Elder
הודעות: 24467
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 13 יוני 2021, 17:51

כן, אם רק היילו היה בלעדי לגמרי לדור הבא (ונראה ככה) והיה יוצא בשיגור - זה היה מספיק כדי לעשות לסוני חיים פחות טובים מבחינה תדמיתית.

אגב אני נראה לי קרוב לסוף של ראצ׳ט, אבל הבנתי שיש מלא מלא מה לעשות אחרי שמסיימים.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42458
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 13 יוני 2021, 18:02

Laskin כתב:אגב אני נראה לי קרוב לסוף של ראצ׳ט, אבל הבנתי שיש מלא מלא מה לעשות אחרי שמסיימים.

אני מקווה שזה נכון כי הילד סיים את 2016 די מהר ואז התבאס שאין לו מה לעשות שם יותר. במריו אודסי הוא משחק עד היום, כמעט שנתיים.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3727
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי swym » 13 יוני 2021, 18:19

DrKeo כתב:סוני לא עושה משחקי קרוס ג'ן חוץ מאשר מקרים סופר חריגים. אבל איכשהו, לגמרי במקרה, כל הפס5 מפוצץ בצד א' קרוס ג'ן. אשכרה מ-0 ל-100 תוך דור אחד.

או שלגמרי במקרה, כמו שאמרת בעצמך - הPS5 והPS4 זו הפעם הראשונה שבה שני דורות של סוני רצים על אותה ארכיטקטורת X86, ומגיעים מאותה יצרנית חומרה (וזה אחרי שלושה דורות שבהם כל מעבד היה יותר ביזארי מזה של הדור הקודם).

כשאתה מגיע בקלות לעוד בסיס משתמשים של 100 מליון אנשים (ובתכלס יש לך אפילו מנוע קיים) - זו הופכת להיות החלטה פיננסית די קלה. הרי סוני גם לא עשתה פורטים ל-PC עד לדור האחרון.

DrKeo כתב:למי שתהה למה המשחקים של אינסומניאק תמיד ״בסדר״, ״ליד״ או ״כמעט״ - זה כי הם הולכים הביתה ב-5. הם לעולם לא יהיו נוטידוג :)

הקטע של אינסומניאק הוא לא של ללכת הביתה בחמש, אלא של ניהול זמן נכון: טד פרייס הוא פשוט אחד מהמנהלים שהם גם מנהלי פרוייקטים הכי טובים בתעשייה - אם לא הכי טוב שבהם.
תחשוב על זה: לפחות עד לתחילת הדור הקודם (ונדמה לי שגם במהלכו), לא היה לאינסומניאק אפילו משחק אחד שהוכרז ונדחה - וזה למרות שהם כמעט תמיד מפתחים יותר ממשחק אחד במקביל, ובניגוד לכמעט כל סטודיו אחר של סוני (שרובם הם גם לא בדיוק נוטי דוג).

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 8194
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 13 יוני 2021, 18:51

DrKeo כתב:אני די בטוח שסטיק צוחק על זה שמדובר בליטרלי פורט של משחק פס3 עם קליפה גרפית ש-BP הדביקו עליו, כלומר הם מדביקים על המשחק קליפה גרפית שונה והוא רץ בערך על כל קונסולה שרק ירצו. אני לא חושב ש-DS יוכרז בקרוב לפס4 כי אני חושב שסוני הלכה באסטרטגיה של מרוויחי AAA ענקיים לקרוס ג'ן בכדי שירפד את הכיס ומשחקים קצת יותר קטנים ופחות חשובים כבלעדיים לפס5 להגדלת הביקוש. DS לפס4 יוריד את הביקוש, למרות שעם המהלכים האחרונים של סוני אני לא אהיה מופתע אם זה יקרה.

האמת שזה די מצחיק, בכל הדורות הטראש היה קרוס ג'ן כשהלב האמיתי של הקונסולה היה בלעדי לדור הבא בכדי למכור קונסולות דור הבא. בדור הזה המצב הפוך, הלב של הקונסולה יוצא קרוס ג'ן בכדי לעשות כמה שיותר כסף והקטנים יותר שבעבר היו הקרוס ג'ן הם הבלעדיים הגדולים שלה. כשאמרו שהמשחק של סאק-בוי קרוס אז זה הרגיש לי ברור לגמרי, ככה פועלים, המשחק ילדים הקז'ואלי הפחות חשוב כקרוס ג'ן והמשחקי הקור לדור הבא בלבד. זה גם מתאים לפרופיל של השחקנים, הרי מי קונה פס4 בשנה האחרונה שלה? ילדים, אנשים קז'ואלים, שחקני פיפ"א וכו'. זה התוכן שהם צריכים לקבל, התוכן הקז'ואלי והקטן יותר למכונת הפיפ"א שלהם. סוני אפילו עשתה את זה עם הפס4, זוכרים שLBP3 יצא קרוס ג'ן כמעט שנה לתוך החיים של הפס4? כי זה בול המשחק שאמור להיות קרוס ג'ן.

בקיצור, מוזר, ממש מוזר. אני לא יכול להפסיק לציין כמה מוזרה האסטרטגיה של סוני. וכן, אני יודע שיש לפס5 כרגע ביקוש אינסופי, אבל זה עדין כל כך מוזר. זאת עמדה של התנשאות של מובילת שוק, שחושבת שלא משנה מה היא תעשה, היא תשאר הכי מבוקשת. ומי יודע, אולי הם צודקים, ביחוד ש-MS לא הרימה את הכפפה ודחפה דור הבא אמיתי. הייתה להם הזדמנות להביך את סוני.


מעבר למה שגיא אמר על החומרה והכמות משתמשים.

לפי מה שהבנתי את סטיק, הוא מתכוון לזה שאתה יכול לחשוב בראש שלך לDS לפס5 ולפס4 אותו משחק אבל יהיה בהם הבדל דורי גרפי מובהק כמו שיש לשאדו על הפס2 מול הפס4.
ועם זה אני לא מסכים אני חושב שהגרפיקה תהיה דומה מאוד, בדיוק כמו שהוריזן 2 יהיה דומה לפס4 בפס5. אני בעצם טוען שDS לפס5 זה משחק קרוס ג'ן שננעל על הפס5.
בעוד ששאדו בPS4 זה ריימיק מאפס לכל דבר.גם אם יש פה איזשהו טריק של שימוש באותו קוד של הפס2 בגרסת הפס4 עדיין מנטלית הכוח הגרפי של הפס4 לעומת הפס2 גורם לזה להרגיש כמו ריימיק מאפס.

אולי אני טועה אבל אני לא ראיתי בDS לPS5 שום דבר ב99.9% מהמקרים שהפס4 לא יכול לעשות באיכות גרפית כמעט זהה.


על שאר הדברים, מעבר למה שגיא אמר על כמות המשתמשים והחומרה הדומה. אי אפשר לשכוח את העובדה שכל דור, אנחנו מקבלים פחות IP חדשים, פחות רעיונות מקוריים,ככל שהדורות מתקדמים המפיצות נאלצות יותר ויותר לשחק אותה על בטוח, ללכת על משחקים בטוחים יותר, בפס2 יכולת בכמה מליונים להסתכן עם משחק Next gen
ואם המשחק שלך היה הצלחה, השמים היו הגבול עבורך זה היה מצב של low risk high reward. היום לא תוכל לעשות AAA עם הכמה מליונים האלה,אז אין תמריץ לעשות קפיצת ראש למים על הנקסט ג'ן
הם מעדיפים לחכות עד שהמשחקים ש"בטוח ימכרו" יהיו מוכנים.

והמשחקים כמו ריטרנל וDS שעולים פחות לפיתוח הם קופצים איתם ראשונים למים, כי כמו בדור הפס2 המשחקים ה"יחסית זולים האלה" ריטרנל וDS לא נותנים לסוני את אותו
low risk high reward שג'ק ודקסטר נתנו להם בזמנו אבל באופן יחסי זה הכי קרוב שיש להם לימים ההם.

נכון שאמרנו שהורייזן 2 נקסט ג'ן היה מוכר מצויין ואני עדיין מאמין בזה אבל אם הורייזן 2 נקסט ג'ן היה נכשל ומתרסק על הפס5 זה חתיכת Risk.
תאר לך שהוא היה מתרסק כי משום מה הקהל החליט שהוא מיצה את הIP של הוריזן ורוצה IP חדש וסוני היתה נשארת בלי יכולת לעשות למשחק יקר כזה פורט לכלום, זה אכן סיכון שכל דור ילך ויגבר.

בגלל כל הדברים האלה לא איכפת לי שGOW רגנארוק יהיה קרוס ג'ן או שהורייזן 2 קרוס ג'ן איכפת לי ששניהם קרוס ג'ן ואין אפילו משחק אחד שלוקח סיכון ודוחף לדור הבא.
הרי לא הגיוני בעיני לצפות שכל המשחקים ידחפו את הדור הבא, זה מסוכן מדי כלכלית אבל שלא יהיה אחד כזה? סוני היא ארגון ענק היא תוכל להתמודד עם כישלון קולוסאלי של משחק AAA אחד לפס5 אם חלילה הוא יקרה, אבל אפילו את המנימום הזה הם לא עושים.

ולא משחק לכל המשפחה כמו R&C לא נחשב כמובן :)

Laskin
Elder
הודעות: 24467
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 14 יוני 2021, 09:24

חחח מסתבר שהדמו של FF Origins של טים נינג׳ה וסקוור עלה לפנות בוקר ו…
לא עובד. קבצים דפוקים. איך זה קרה? לא יודעים אבל הזוי לגמרי.
לפחות ל״קאז היראי״ המאוד מאוד רשמי ולא מזוייף יש מה להגיד בנושא:



תהרגו אותי עם הקישורים פה מהנייד זה סיוט.

תובנה עוד משהו מצחיק באותו נושא… איזה פספוס בחיי. הם לא מבינים שבמערב זה לא עובד?!


סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42458
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 14 יוני 2021, 09:52

swym כתב:או שלגמרי במקרה, כמו שאמרת בעצמך - הPS5 והPS4 זו הפעם הראשונה שבה שני דורות של סוני רצים על אותה ארכיטקטורת X86, ומגיעים מאותה יצרנית חומרה (וזה אחרי שלושה דורות שבהם כל מעבד היה יותר ביזארי מזה של הדור הקודם).

כשאתה מגיע בקלות לעוד בסיס משתמשים של 100 מליון אנשים (ובתכלס יש לך אפילו מנוע קיים) - זו הופכת להיות החלטה פיננסית די קלה. הרי סוני גם לא עשתה פורטים ל-PC עד לדור האחרון.

כן, אני די בספק אם פורט של כמה שקלים לחברה כמו iron galaxy זה מה שקבע אם סוני תעשה או לא תעשה קרוס ג'ן. זה לא שהארכיטקטורה עשתה לסוני בעיה לעשות משחקי קרוס ג'ן בעבר כשהיא רצתה. המחיר שסוני משלמת על הקרוס ג'ן הוא הרבה יותר גבוה מעלות של פורט, היא משלמת בזה שהצוותים שלה מעצבים משחקים מסביב ליגואר ו-HDD. זאת החלטה ניהולית נטו, לא עניין של ארכיטקטורה. אגב, מיקרוסופט עשתה המון קרוס ג'ן בדור הקודם ושם לא הייתה זהות ארכיטקטונית, אפילו אם היה להם API דומה ועבה למדי, וגם ל-VITA ולפס3/4 היו המון משחקים קרוס והן לא דומות במיוחד ארכיטקטונית. ארכיטקטורה לא גורמת או מונעת פורטים, היא לכל היותר מוזילה את העלות שלהם. גם אם הארכיטקטורה של הפס5 הייתה פתאום מבוססת ARM ו-GPU של NVIDIA, כנראה שעדין היית רואה את כל הקרוס ג'ן הזה. אם סוני מוכנה לשלם את מחיר היגואר וה-HDD בשביל לקבל הכנסות ממכירות דור קודם, הם היו מוכנים לשלם את המחיר של עוד קצת עבודה בכדי לעשות פורט, בטח ובטח כשמדובר בפורט מהפס4 לפס5 כשהפס5 חזקה בסדר גודל מהפס4.

swym כתב:הקטע של אינסומניאק הוא לא של ללכת הביתה בחמש, אלא של ניהול זמן נכון: טד פרייס הוא פשוט אחד מהמנהלים שהם גם מנהלי פרוייקטים הכי טובים בתעשייה - אם לא הכי טוב שבהם.
תחשוב על זה: לפחות עד לתחילת הדור הקודם (ונדמה לי שגם במהלכו), לא היה לאינסומניאק אפילו משחק אחד שהוכרז ונדחה - וזה למרות שהם כמעט תמיד מפתחים יותר ממשחק אחד במקביל, ובניגוד לכמעט כל סטודיו אחר של סוני (שרובם הם גם לא בדיוק נוטי דוג).

אני בטוח שטד מנהל מצויין, הוא גם לא ממש רלוונטי כיום לניהול של הצוותים אבל אני בטוח שהוא השריש את ההתנהלות בחברה. וכמובן שיש צוותים שטוחנים ומוציאים משחק של 6 כך שזה לא הקרטריון היחיד. אבל אינסומניאק הם חברה שתמיד נראה שיש להם הכל, אבל הם לא מצליחים לשבור את מחסום ה-9 (לא רק בציון MC עצמו, אלה גם בדיעה שלנו השחקנים). אז כן, זה היה חצי בדיחה, אבל בסוף יש פה גרעין של אמת. איטרציות ותשומת לב לפרטים מביאים לגדולה וכשאתה הולך הביתה ב-5, אני די בטוח שאתה משאיר משהו על השולחן. בסופו של יום אני לא יכול לחשוב על קלאסיקה, המשחקים האלה של ה-94+ שזוכרים אותם לדורות, שהמפתחים לא טחנו את חייהם בשביל להשיג את המטרה. וכן, דחיות הן גם חלק מהעניין, עדיף לדחות משחק בשנה ולהוציא קלאסיקה מאשר להוציא "עוד ראצ'ט" או "עוד רזיסטנס" בזמן.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 8194
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 14 יוני 2021, 10:16

Laskin כתב:חחח מסתבר שהדמו של FF Origins של טים נינג׳ה וסקוור עלה לפנות בוקר ו…
לא עובד. קבצים דפוקים. איך זה קרה? לא יודעים אבל הזוי לגמרי.
לפחות ל״קאז היראי״ המאוד מאוד רשמי ולא מזוייף יש מה להגיד בנושא:

[twitter] https://twitter.com/kazhiraiceo/status/ ... 3476092948[/twitter]

תהרגו אותי עם הקישורים פה מהנייד זה סיוט.

תובנה עוד משהו מצחיק באותו נושא… איזה פספוס בחיי. הם לא מבינים שבמערב זה לא עובד?!

[twitter] https://twitter.com/silenttakedown/stat ... 4680881155[/twitter]


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח מה סקוור חשבו לעצמם עם החרא הזה,זה לגמרי נראה משחק PS3 ולא מהיפים שבהם עוד כמה שעות נראה אם יש לו איזושהי איכות. בנוסף לכל הצרות יש לדמו הזה חוצפה לא לעלות בפס5.

Laskin
Elder
הודעות: 24467
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 14 יוני 2021, 10:21

חבל, זה דווקא אולי היה יכול להיות משהו מגניב… המשחקים היפנים שהם לא פיינל פנטזי ״ראשיים״ של סקוור פשוט נראים על הפנים, יש אולי פה ושם דברים יפים בעתיד אבל הרוב המוחלט זה ליפנים ונאלץ להשלים עם זה.
יאללה קאפקום, תנו משהו טוב הלילה, שיציל את השם היפני בקיץ הזה :/

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 8194
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 14 יוני 2021, 10:34

Laskin כתב:חבל, זה דווקא אולי היה יכול להיות משהו מגניב… המשחקים היפנים שהם לא פיינל פנטזי ״ראשיים״ של סקוור פשוט נראים על הפנים, יש אולי פה ושם דברים יפים בעתיד אבל הרוב המוחלט זה ליפנים ונאלץ להשלים עם זה.
יאללה קאפקום, תנו משהו טוב הלילה, שיציל את השם היפני בקיץ הזה :/


חחח כמעריץ דרגון קווסט קשה לי מאוד עם המשפט הזה,אני גם לא חושב שיש להם עלילות טיפשות או משהו,פשוט הדרך שאתה צריך להתייחס לDQ זה כמו סדרת אנימה ענקית
אתה אמור להתרגש מהסיפורים האינדיבידואלים שיש בכל עיר ולא מהדמויות הראשיות או מהעלילה הראשית זה סטייל מאוד שונה מהמערב אז אני מבין למה אתה מתכוון.

מה שכן אני מסכים איתך, שחוץ מDQ מאז דור הפס2 הם ממש לא משקיעים במשחקים האחרים שלהם וגם עם DQ12 הם לא באמת הראו אותו אני בטוח שהוא מרשים גרפית
אבל הם עשו סטארפיילד איתו ושומרים אותו קרוב לחזה, וחבל זה יכל לתת להם קצת PR טוב.

idan
Veteran
הודעות: 2279
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי idan » 14 יוני 2021, 10:41

אני בעיקר לא הבנתי מה הקשר בין הטריילר הזה שראינו לפפ1.. ידעתי שזה יהיה משחק AA כי זה מה שדלף עליו, אבל דמיינתי משהו שמתכתב עם האומנות של Amano במקרה הטוב או סתם משחק פנטזיה קלאסי גנרי במקרה הרע, אבל לדמות הראשית יש טי שירט.. כאילו, מה זה? מה הקשר? גם לא הייתה שם שום מפלצת פפ קלאסית. הגיימפלי גם נראה כ"כ נחות ביחס ל nioh שאני מפקפק שטים נינג'ה הם אשכרה המפתחת של המשחק הזה. גם על שומרי הגלקסיה לא עפתי.. עצוב לי שבשביל זה ובשביל אוונג'רס הרגו את דאוס אקס:(
סה"כ לא היה באירוע של סקוור משהו מעניין עבורי, אבל אני מניח שההיעדרות של פפ16 ו forsaken לפחות מעידה על אירוע של סוני בקיץ, בתקווה שגם ייחשפו שם את GOW ומשחקים חדשים שאנחנו לא מכירים.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 8194
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 14 יוני 2021, 10:53

פפ1 כזה עלוב, שגם אם הם היו מתאמצים שהוא יהיה קשור לפפ1 לא היית שם לב לזה בכלל. אני דווקא שמח שהם לא הלכו על האומנות של Amano יש לי הרגשה שהאומנות שלו ממש לא תעבור טוב למשחק 3D אלא אם כן אתה הולך על סל שיידינג או משהו כזה.כן פפ9 זה שלו אבל עדיין האומנות של פפ9 מוזרה ומתאימה לעולם שלו, דמויות שנראות נורמליות עם פרופורציות גוף אנושיות נורמליות יראו מוזר.

מעבר לזה אני מסכים עם הכל, אני רוצה לתת לדמו צ'אנס אך ורק מתוך כבוד לטים נינג'ה אחרת בחיים לא הייתי מנסה, זה ממש לא דומה לניו באמת.

אכן, דאוס אקס לא היה צריך למות בשביל החרא הזה הצוות הזה לא עשה משחק אחד טוב מאז שהוא הרג את דאוס אקס, אם אני לא טועה הם גם עשו את הרייבוט של thief בתחילת הדור הקודם שגם היה זוועת עולם.Thief 2014.
פשוט עצוב, כל הקטע עם מארוול היה טעות ענקית לסקוור כואב להודות אבל זו האמת.

Laskin
Elder
הודעות: 24467
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 14 יוני 2021, 11:54

לי נראה יותר שסוני יחכו עם התצוגה שלהם לסוף ספטמבר בTGS, מה שאומר "סתיו" נראה לי ולא קיץ...
ה"תערוכה" (גם השנה דיגיטלית לדעתי, עוד לא בטוח לגבי זה) תהיה ב-30 לספט' עד ה-3 לאוקטובר. אולי יהיו מסיבות עיתונאים קצת לפני, לא בטוח איך זה עובד גם כן.

גלאס - אני אוהב אנימה, מאנגה ומשחקים יפנים. מאוד. אני מבין מה הם מנסים לעשות בעלילות המטופשות שלהם, לרוב זה לא עובד עבורי במשחקים האלה, זה לא שאני לא מבין את הנסיון שלהם להביא לי עלילות שונות על העולם דרך דמויות צד וכד', זה פשוט שהן כמעט תמיד מעפנות וההפך מ"מרגשות".

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 8194
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 14 יוני 2021, 12:05

Laskin כתב:לי נראה יותר שסוני יחכו עם התצוגה שלהם לסוף ספטמבר בTGS, מה שאומר "סתיו" נראה לי ולא קיץ...
ה"תערוכה" (גם השנה דיגיטלית לדעתי, עוד לא בטוח לגבי זה) תהיה ב-30 לספט' עד ה-3 לאוקטובר. אולי יהיו מסיבות עיתונאים קצת לפני, לא בטוח איך זה עובד גם כן.

גלאס - אני אוהב אנימה, מאנגה ומשחקים יפנים. מאוד. אני מבין מה הם מנסים לעשות בעלילות המטופשות שלהם, לרוב זה לא עובד עבורי במשחקים האלה, זה לא שאני לא מבין את הנסיון שלהם להביא לי עלילות שונות על העולם דרך דמויות צד וכד', זה פשוט שהן כמעט תמיד מעפנות וההפך מ"מרגשות".


אם אתה יכול לשחק בDQ5 לראות את היחסים בין האבא לבן שלו הגיבור של הסיפור עכשיו כשיש לך ילדים ולא להתרגש מזה לאסקין אז.... חכה לריימיק השלישי שלו שיום אחד בוודאות יגיע אתה תתרגש אני בטוח בזה.

Laskin
Elder
הודעות: 24467
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 14 יוני 2021, 12:33

לא יקרה. לעומת זאת משחק כמו SOMERVILLE בטח יוכל לעורר אצלי הרבה רגשות כאלה, בלי שהם יוציאו מילה אחת מהפה

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 8194
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 14 יוני 2021, 12:52

SOMERVILLE נראה מהפנט ומרגש ברמות מפחידות, אני יכול רק להתבאס על זה שהוא בלעדי זמנית לבוקס כי זה נראה משהו שישר הייתי חוטף בהשקה ואפילו משחק יותר מפעם אחת, בול הסגנון שלי ומשום מה נותן לי וויבים של TLOU.

אני עדיין בטוח שאם היית משחק DQ5 בגרפיקה עדכנית הדבר היחיד שהיית אומר לי זה "לך לעזאזל גלאס, איך לא לחצת עלי לשחק את זה קודם??"

אבל אם זה צריך לקרות זה יקרה לבד אני לא אדחוק בך יותר בנושא :)

Laskin
Elder
הודעות: 24467
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 14 יוני 2021, 14:11

סתם כדי להמחיש עד כמה אני מאוכזב מהFF ORIGINS הזה, הנה משחק שהוכרז אתמול בתערוכת הPC ויוצא גם כן לקונסולות הדור הבא, שנראה פי אלף יותר טוב ממנו, והוא מגיע מחברה שעושה משחקים די גרועים:


סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3727
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי swym » 14 יוני 2021, 14:28

DrKeo כתב:המחיר שסוני משלמת על הקרוס ג'ן הוא הרבה יותר גבוה מעלות של פורט, היא משלמת בזה שהצוותים שלה מעצבים משחקים מסביב ליגואר ו-HDD. זאת החלטה ניהולית נטו, לא עניין של ארכיטקטורה. אגב, מיקרוסופט עשתה המון קרוס ג'ן בדור הקודם ושם לא הייתה זהות ארכיטקטונית, אפילו אם היה להם API דומה ועבה למדי, וגם ל-VITA ולפס3/4 היו המון משחקים קרוס והן לא דומות במיוחד ארכיטקטונית.

הנקודה היא שיש פה שני גורמים, והארכיטקטורה הוא אחד מהם. הגורם השני הוא שבמקרה של כל המשחקים הספציפיים האלו של סוני, יש מנוע קיים (ומודרני יחסית) שהותאם לדור הקודם. הזכרת פה את מיקרוסופט, אז זה בדיוק המקרה של Rise of the Tomb Raider שנתיים ומשהו אל תוך הדור האחרון: מפתחים את המשחק עבור הדור הנוכחי, אבל נביא על הדרך צוות טכני שיעשה פורטינג כי המנוע כבר עומד ולמה לא.

גם כשהתחילו לעשות את הספיידרמן החדש, וההוריזן החדש, והGOW החדש - בזמן שהPS5 עוד היתה עם מפרט לא סופי - אני מניח שאף אחד לא בא ואמר "בואו נחשוב עכשיו איך להמציא פרנצייז חדש עם גיימפליי מקורי שכל הבסיס שלו יהיה התבססות על הזרמת נתונים מ-SSD מאד מאד מהיר, ועל מנוע משחק שנבנה מאפס עבור מעבד רייזן מודרני בתור נקודת פתיחה". הם אמרו "בואו ונעשה עוד משחק ספיידמן והורייזן וGOW כי מכרנו המון המון המון מכל אלו", והמשיכו משם.

ופה זה מתחבר גם לארכיטקטורה: לדעתי בדור הקודם לא היתה מניעה למשחקי "דגל" כמו Ryse או Killzone לקבל פורט ל-360/PS3 במסגרת התפשרות גרפית בלבד (אם את הוויצ'ר הצליחו לדחוס לסוויצ' אז כנראה שהכל אפשרי), ובתכלס היו משחקי קרוס-ג'ן כמו MGS שנראו יותר טוב מהם. הקטע הוא שכשאתה מתחיל פיתוח דור חדש מאפס, יש השקעה ראשונית עצומה, ונקודת חיתוך שרק אחריה אתה מתחיל לקצור את הפירות - עד שלא הגעת אליה, משחק cross-gen על מנוע קיים יוכל להיראות טוב יותר (ולמכור טוב יותר).

DrKeo כתב:איטרציות ותשומת לב לפרטים מביאים לגדולה וכשאתה הולך הביתה ב-5, אני די בטוח שאתה משאיר משהו על השולחן. בסופו של יום אני לא יכול לחשוב על קלאסיקה, המשחקים האלה של ה-94+ שזוכרים אותם לדורות, שהמפתחים לא טחנו את חייהם בשביל להשיג את המטרה

אני מסכים שבשביל שמשחק יהיה בטופ של הטופ צריך את המסירות הזו, אבל אני מאמין שגם פה הציוץ הוא הגזמה ושיש אנשים גם באינסומניאק שעבדו שעות נוספות (שלא נדבר על המדיניות המוחרשת של להוציא את הקראנצ' החוצה לחברות קבלן).
הקטע הוא שאת כמות המפתחות שמוציאות משחק של 94+ בכל דור אפשר לספור על שתי ידיים לדעתי, ובכל מה שנוגע לשאר הסטודיואים בעולם אינסומניאק נמצאת הרבה יותר קרוב לצד של ה-94 (כי גם אם שנינו לא התלהבנו במיוחד, יש די הרבה מבקרים שנתנו לספיידרמן ציון של 9+ ומספיק שחקנים אחרים שעבורם זה המשחק הכי טוב בספרייה של ה-PS4). והם עשו את זה לא רק בלי קראנצ' (כביכול) אלא גם בלי לדחות תאריכי השקה - משהו מאד חריג לטובה בתעשייה.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 8194
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 14 יוני 2021, 20:04

Laskin כתב:סתם כדי להמחיש עד כמה אני מאוכזב מהFF ORIGINS הזה, הנה משחק שהוכרז אתמול בתערוכת הPC ויוצא גם כן לקונסולות הדור הבא, שנראה פי אלף יותר טוב ממנו, והוא מגיע מחברה שעושה משחקים די גרועים:



לול לאסקין, אז תכננתי לשחק הערב בFF ואחרי הורדה של איזה 11GB כמובן שלא יכולתי לשחק בו והפס5 אומר שהדמו לא תקין... מסתבר שזה רנדומלי לגמרי מי מקבל את השגיאה ומי שקיבל אותה אין שום טריק לעקוף אותה... סקוור נהיו שכונה.

האמת שגם המשחק ששמת נראה זבלון בעיני אם כי פחות.

לי זה נראה כאילו עד פפ16 אלדן רינג זו האופציה הכי טובה שיש באקשן תפקידים בעתיד הקרוב.

Laskin
Elder
הודעות: 24467
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 14 יוני 2021, 20:51

אלדן רינג נראה מדהים אז רק שלא יהיה סיוט נוראי מבחינת רמת הקושי ואני בשנייה חוטף אותו :)
קשה לי להאמין שפפ16 יהיה אקשן טוב יותר, או אפילו תפקידים טוב יותר, אבל בטח תהיה לו עלילה טובה יותר.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 8194
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 14 יוני 2021, 21:16

Laskin כתב:אלדן רינג נראה מדהים אז רק שלא יהיה סיוט נוראי מבחינת רמת הקושי ואני בשנייה חוטף אותו :)
קשה לי להאמין שפפ16 יהיה אקשן טוב יותר, או אפילו תפקידים טוב יותר, אבל בטח תהיה לו עלילה טובה יותר.


אתה חושש לחינם, אם הגעת עד הסוף כמעט של פפ12 משחקי הסולס אמורים להיות לא בעיה בשבילך.

פשוט תחשוב שבמקום להשקיע בקבוצה שלמה אתה משקיע בדמות אחת ובסטטוסים שלה עם הנשמות שאתה הורג הנשמות זה EXP Points שלך.

אני באמת ובתמים מרגיש שכל פעם שפרשתי ממשחק סולס זה היה בגלל שהפריע לי שאין עלילה/המונוטוניות ולא שום דבר שקשור לקושי ובאמת שאם הגעת לסוף של פפ12
שדורש ממך שימוש מתוחכם בגמביטס ואשכרה לתכנת את הAI של הקבוצה שלך בקטנה, קטן עליך לאסקין צלול למשחק הזה ותהנה עם כולם.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 8194
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 15 יוני 2021, 19:47

טריילר של המדיום לPS5
https://www.youtube.com/watch?v=9yHMfjBtDnk&t=17s
אז אני מניח שאני כן אשחק בפס5 קצת השנה איזה כייף :)

סמל אישי של המשתמש
BiA
Veteran
הודעות: 2009
הצטרף: 23 ספטמבר 2014, 07:55
מיקום: over yonder

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי BiA » 15 יוני 2021, 19:58

לא אמרת שהבאת פס5? איך אתה לא knee deep בריטרנל? :)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42458
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 15 יוני 2021, 20:14

swym כתב:הנקודה היא שיש פה שני גורמים, והארכיטקטורה הוא אחד מהם. הגורם השני הוא שבמקרה של כל המשחקים הספציפיים האלו של סוני, יש מנוע קיים (ומודרני יחסית) שהותאם לדור הקודם. הזכרת פה את מיקרוסופט, אז זה בדיוק המקרה של Rise of the Tomb Raider שנתיים ומשהו אל תוך הדור האחרון: מפתחים את המשחק עבור הדור הנוכחי, אבל נביא על הדרך צוות טכני שיעשה פורטינג כי המנוע כבר עומד ולמה לא.

גם כשהתחילו לעשות את הספיידרמן החדש, וההוריזן החדש, והGOW החדש - בזמן שהPS5 עוד היתה עם מפרט לא סופי - אני מניח שאף אחד לא בא ואמר "בואו נחשוב עכשיו איך להמציא פרנצייז חדש עם גיימפליי מקורי שכל הבסיס שלו יהיה התבססות על הזרמת נתונים מ-SSD מאד מאד מהיר, ועל מנוע משחק שנבנה מאפס עבור מעבד רייזן מודרני בתור נקודת פתיחה". הם אמרו "בואו ונעשה עוד משחק ספיידמן והורייזן וGOW כי מכרנו המון המון המון מכל אלו", והמשיכו משם.

ופה זה מתחבר גם לארכיטקטורה: לדעתי בדור הקודם לא היתה מניעה למשחקי "דגל" כמו Ryse או Killzone לקבל פורט ל-360/PS3 במסגרת התפשרות גרפית בלבד (אם את הוויצ'ר הצליחו לדחוס לסוויצ' אז כנראה שהכל אפשרי), ובתכלס היו משחקי קרוס-ג'ן כמו MGS שנראו יותר טוב מהם. הקטע הוא שכשאתה מתחיל פיתוח דור חדש מאפס, יש השקעה ראשונית עצומה, ונקודת חיתוך שרק אחריה אתה מתחיל לקצור את הפירות - עד שלא הגעת אליה, משחק cross-gen על מנוע קיים יוכל להיראות טוב יותר (ולמכור טוב יותר).

גם כשהתחילות את הפיתוח של GOW ובטח כשהתחילו את של ספיידרמן הם כבר ידעו מפרט (קרוב) לסופי של הפס5 והיו להם ערכות פיתוח מבוססות PC לכל הפחות. כל כותר דור הבא שאי פעם יצא בשנתיים הראשונות של קונסולה התחיל פיתוח על חומרה לא סופית כך שאני לא ממש רואה תירוץ לזה, בטח ובטח למשחק שיוצא עמוק ב-2021 או ב-2022. כל הקונספט הזה של "אלה ממילא משחקי פס4 ואיכשהו בטעות הם גלשו לפס5" לא ממש מחזיק מים. כלומר אלה אם התוכנית של סוני הייתה שלא יהיו להם כמעט משחקי פס5 בכלל וכל התוכנית שלהם לשנתיים הראשונות של הקונסולה הייתה ראצ'ט, ריטרנל ו-DS. ואז איכשהו באורך קסם כל הLINE UP שלהם גלש לו שנים קדימה. אז, בנוסף לזה, GT7 משום מה שונה רטרואקטיבית להיות משחק פס4 כי לא הספיק לסוני שרוב הליינאפ שלה "החליק לגמרי בטעות" לסוף 2021 ו-2022, סוני החליטו "להחליק" גם את GT7. הרי זה ברור שחברה שכל המשחקים שלה "מחליקים" לפס5 תחליט לדחוף לשם עוד אחד בתצורה GT7 ככה רטרואקטיבית. אבל מהחלק הזה מתעלמים כי זה לא יושב עם תאוריית "ההחלקה" :)

swym כתב:אני מסכים שבשביל שמשחק יהיה בטופ של הטופ צריך את המסירות הזו, אבל אני מאמין שגם פה הציוץ הוא הגזמה ושיש אנשים גם באינסומניאק שעבדו שעות נוספות (שלא נדבר על המדיניות המוחרשת של להוציא את הקראנצ' החוצה לחברות קבלן).
הקטע הוא שאת כמות המפתחות שמוציאות משחק של 94+ בכל דור אפשר לספור על שתי ידיים לדעתי, ובכל מה שנוגע לשאר הסטודיואים בעולם אינסומניאק נמצאת הרבה יותר קרוב לצד של ה-94 (כי גם אם שנינו לא התלהבנו במיוחד, יש די הרבה מבקרים שנתנו לספיידרמן ציון של 9+ ומספיק שחקנים אחרים שעבורם זה המשחק הכי טוב בספרייה של ה-PS4). והם עשו את זה לא רק בלי קראנצ' (כביכול) אלא גם בלי לדחות תאריכי השקה - משהו מאד חריג לטובה בתעשייה.

כן, מן הסתם אם הם היו עושים קראנץ' מי יודע איך המשחקים שלהם היו נראים, אולי הם עדין לא היו בחוג ה-9+ כמו רוב החברות בתעשיה. אבל מה שבטוח הוא שבלי קראנץ' הם לעולם לא יגיעו לשם :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 8194
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 15 יוני 2021, 20:22

BiA כתב:לא אמרת שהבאת פס5? איך אתה לא knee deep בריטרנל? :)


עקרונית, אני לא קונה משחקים דיגיטלים עם הכרטיס אשראי שלי... מה שמשאיר לי 2 אפשרויות או לקנות בדיסק או ללכת לקנות כרטיסי PSN מוטענים... ואני מתעצל לעשות גם את זה וגם את זה :) זה יגיע.

בנוסף לכל זה עם כמות הפעמים שהPS5 שלי מוחק את המשחקים המותקנים אני ממש שמח שהלכתי על גרסת הדיסק ואני אשמח אם יהיה לי כמה שיותר דיסקים כדי שאם זה יקרה (וזה יקרה) אני אוכל להתקין אותם מהר בחזרה מהדיסק.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 33 אורחים

cron