נושא ה-pc הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

Laskin
Elder
הודעות: 24234
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 05 מרץ 2015, 10:54

KLAYMAN אתה רציני?! זה הדבר הכי מדהים שראיתי, בזמן אמת, חוץ מכל מיני פרצופים אולטרא-ריאליסטיים... זה צבעוני, אנימציה יפה, אפקטים...
אותי זה מאוד מלהיב לדעת שבעוד פחות איזה 5 שנים בטח כבר יהיו משחקים שיראו ככה.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי bling » 05 מרץ 2015, 11:18

Klayman כתב:אני מבין שאני אמור להתרשם מהגרפיקה פה - אבל אני לא. כי כרגע, מבחינתי, זה סתם סרטון. וגם בו, עם כל הגרפיקה המתקדמת, הרוח והצלצולים, השיער של הילד נראה נורא.

זה אבל סרטון שרץ בזמן אמת על הטיטאן החדש, ברור שזה לא מעיד על גראפיקה שנראה בשנים הקרובות, אף אחד לא הולך לפתח משחק AAA בעולם פתוח שמיועד לסחוט את הטיטאן אבל אולי זו כן הצצה למה שאולי נקבל בדור של הפס5.
ואולי השיער נראה פחות טוב אבל זה מה שמצאת לאמר מול גראפיקה כזו בעולם פתוח? :)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42146
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 05 מרץ 2015, 12:19

דמו ריל לכבוד GDC של שלושת המנועים הגדולים בתעשיה.
UE4:
גרסת גיימרסייד
http://www.gamersyde.com/download_unrea ... 07_en.html


Cryengine:

http://www.gamersyde.com/download_cryen ... 03_en.html

Unity5:
גרסת גיימרסייד
http://www.gamersyde.com/download_unity ... 75_en.html


בנוסף בונוס, גרסת גיימרסייד של הסרטון TITAN X שהביאו לפה אתמול:
http://www.gamersyde.com/download_unrea ... 09_en.html
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42146
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 05 מרץ 2015, 17:37

אנריל טורנמנט, מאוד יפה, מוריד אותו כרגע. הוא חינם בwww.unrealtournament.com:
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
matangt8
Warrior
הודעות: 954
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:15

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי matangt8 » 05 מרץ 2015, 18:53

DrKeo כתב:אנריל טורנמנט, מאוד יפה, מוריד אותו כרגע. הוא חינם בwww.unrealtournament.com:

יש למשחק מולטיפלייר או שהוא רק נגד בוטים כרגע?
נדב אתה אכזרי :(
נערך לאחרונה על ידי matangt8 ב 05 מרץ 2015, 19:38, נערך פעם 1 בסך הכל.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7014
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 05 מרץ 2015, 19:20

bling כתב:זה אבל סרטון שרץ בזמן אמת על הטיטאן החדש, ברור שזה לא מעיד על גראפיקה שנראה בשנים הקרובות, אף אחד לא הולך לפתח משחק AAA בעולם פתוח שמיועד לסחוט את הטיטאן אבל אולי זו כן הצצה למה שאולי נקבל בדור של הפס5.
ואולי השיער נראה פחות טוב אבל זה מה שמצאת לאמר מול גראפיקה כזו בעולם פתוח? :)


הורדתי את גרסאת גיימרסייד. אין ספק שזה עולם יפה. אבל זה סתם קונספט כרגע, לא אומר לי כלום. באותה מידה אפשר להראות אלף דברים אחרים ולטעון ''זה מה שיהיה''. כשיגיע, יגיע. והשיער, לצערי, לא ''נראה פחות טוב''. הוא נראה נורא. הוא נראה כמו בסרטים מרונדרים מראש מלפני 11 שנה:

Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

Yahel12
Warrior
הודעות: 947
הצטרף: 28 אפריל 2013, 13:37

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Yahel12 » 06 מרץ 2015, 19:54

Drkeo מהדמו של UE4 יש את Adrift שלדעתי נראה מצוין.

וקליימן לא היה לי מושג שיש UT חדש אני משחק בסדרה מאז 1999 אני אצטרך להוריד ולבדוק.

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4303
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 07 מרץ 2015, 17:35

UT החדש כיף מאוד, למרות שהוא די UT2K4 באריזה חדשה. הגרפיקה גם לא מרשימה יותר מדי.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42146
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 07 מרץ 2015, 21:02

InterAl כתב:UT החדש כיף מאוד, למרות שהוא די UT2K4 באריזה חדשה. הגרפיקה גם לא מרשימה יותר מדי.

זה תלוי בשלב. יש שלב פנימי עם המון השתקפויות שנראה פשוט מעולה. מצד שני יש שרתים עם שלבים שנראים כאילו הם הגיעו ממשחק מ2004.

ובנושא אחר, סופסוף יש תוכנית שחרור אמיתית לstar citizen:
- החודש מצב fps
- אפריל יגיע האלמנט הסוציאלי שכולל אזורים משותפים להסתובב בהם מחוץ להאנגר וכוכבי לכת
- יולי ספינות אם וספינות מרובות שחקנים
- נובמבר הסינגל פלייר המלא שנקרא squadron 42
- דצמבר הmmo של המשחק עם 5 מערכות שמש
- כל 2016 ישמשו לפוליש לאון ליין ולתוכן עד שיגיעו ל150 מערכות שמש

אה, ובעצתו של לאסקין מחקתי את ההודעה עם התמונות של gta כי הוא די אנס את הת׳רד.
We're just normal men. We're just innocent men

MGS FREAK
Veteran
הודעות: 1932
הצטרף: 01 דצמבר 2013, 15:30

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי MGS FREAK » 07 מרץ 2015, 21:18

וואו, חשבתי ש-UT הוא רק בשלבי דיבורים מוקדמים. מאוד חבל לי שהוא הפך ל-F2P, מתי הארנה שוטרז יחזרו לקדמת הבמה ?!
והוא לא נראה יותר משדרוג גראפי של 2004, למען האמת. לדעתי הראשון הוא עדיין הטוב ביותר (בכללי אני מת על מנוע אנריל 1, יש לו קסם מסויים) המפות היו מגוונות ביותר בנושאים שלהם, היה אפשר להרגיש את הנשקים, והמוזיקה, הו המוזיקה.... אותו מלחין של DE המקורי, Nuff' said.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42146
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 07 מרץ 2015, 21:33

אני לא יודע אם זאת בדיוק אותה גברת בשינוי אדרת אבל שחקתי שעתיים ונהנתי :)

עוד קצת מידע על star citizen. עובדים על המשחק 320 אנשים ב6 סטודיואים:
1) סטודיו בla שעובד על הקרבות חלל
2) אוסטין עובדים על היקום mmo הקבוע
3) מנצ׳סטר עובדים על הסינגל פלייר
4) פרנקפורט על טכנולוגיה ותמיכה טכנית בשאר הצוותים
5) דנוור עובדים על המצב fps
6) מונטראול עובדים על הסביבות

עד הסוף השנה יוצא כל מה שהובטח בקיקסטארטר, עד סוף 2016 כל מה שמעבר בנושא הmmo.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42146
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 07 מרץ 2015, 21:51

ו... Amd הורגת את מנטל, כצפוי. מתוך הבלוג של vp של התחום הויזואלי בamd:
]f you are a developer interested in Mantle "1.0" functionality, we suggest that you focus your attention on DirectX 12 or GLnext

וגם בצורה לא מפתיעה, amd סופסוף פתחה את מנטל לכולם השבוע, אותו שבוע שבו הם הרגו את הapi :/
הם מאוד נהנו לדבר על חופש ופתיחות עם מנטל בזמן שהם השאירו את הapi בלעדי להם והם ״קיימו״ את ההבטחה ורצחו את הapi באותו שבוע.
ובחדשות אחרות, amd כנראה תכריז על ה390x ביוני.

עריכה:
טעות שלי, amd הכריזה שהם לא יפתחו את הapi של מנטל לציבור לעולם.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 07 מרץ 2015, 22:19

DrKeo כתב:ו... Amd הורגת את מנטל, כצפוי. מתוך הבלוג של vp של התחום הויזואלי בamd:
]f you are a developer interested in Mantle "1.0" functionality, we suggest that you focus your attention on DirectX 12 or GLnext

וגם בצורה לא מפתיעה, amd סופסוף פתחה את מנטל לכולם השבוע, אותו שבוע שבו הם הרגו את הapi :/
הם מאוד נהנו לדבר על חופש ופתיחות עם מנטל בזמן שהם השאירו את הapi בלעדי להם והם ״קיימו״ את ההבטחה ורצחו את הapi באותו שבוע.
ובחדשות אחרות, amd כנראה תכריז על ה390x ביוני.

עריכה:
טעות שלי, amd הכריזה שהם לא יפתחו את הapi של מנטל לציבור לעולם.


באמת צפוי. מאז הכרזת DX12 אמרת שמנטל לא רלוונטי יותר.
לא שזה הפסד גדול יותר מידי. גם אם הם היו פותחים את זה לכולם, ממשיכים לעבוד עליו עוד שנים ומחלקים אותו עם סוכריות קפה ופרלינים, אף אחד לא היה תומך בזה. ככה זה עם טכנולוגיות של AMD. הם פשוט כשלון בלדחוף אותם קדימה וחבל. זה בבירור עולה להם בנתח שוק וזה עולה לכולנו בפחות תחרות בשוק, שזה חבל.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42146
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 07 מרץ 2015, 22:29

Nucleus_Dawn כתב:
באמת צפוי. מאז הכרזת DX12 אמרת שמנטל לא רלוונטי יותר.
לא שזה הפסד גדול יותר מידי. גם אם הם היו פותחים את זה לכולם, ממשיכים לעבוד עליו עוד שנים ומחלקים אותו עם סוכריות קפה ופרלינים, אף אחד לא היה תומך בזה. ככה זה עם טכנולוגיות של AMD. הם פשוט כשלון בלדחוף אותם קדימה וחבל. זה בבירור עולה להם בנתח שוק וזה עולה לכולנו בפחות תחרות בשוק, שזה חבל.

אבל אם הם אלה שהתחילו את הטרנד של לרדת לברזלים בPC, אז הם עשו תרומה גדולה לעולם הPC, אפילו אם מנטל היה כישלון (לא ביצועי, נקרא לזה אימוצי). אולי אם הם היו עומדים במילה שלהם ופותחים את הAPI מיומו הראשון, היום גם בNVIDIA היו משתמשים בו והוא היה הופך לסטנדרט.
We're just normal men. We're just innocent men

Yahel12
Warrior
הודעות: 947
הצטרף: 28 אפריל 2013, 13:37

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Yahel12 » 07 מרץ 2015, 23:58

זה ענק שיוצרים משחק רק בגלל מנוע, כלומר הכוונה שלי היא ש Unreal tournament הוא בעצם משחק יריות על שם המנוע.

בכול מקרה אני זוכר שעוד הייתי משחק ב-1999 UT שפשוט גרם לי להתאהב בסדרה ומאז גם היה לי את 2004 המצוין, זיכרונות טובים מאוד.. ) : וכמו שנאמר פה המוזיקה של Unreal היא אחת מהטובות (לפחות לדעתי)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42146
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 08 מרץ 2015, 00:08

Yahel12 כתב:זה ענק שיוצרים משחק רק בגלל מנוע, כלומר הכוונה שלי היא ש Unreal tournament הוא בעצם משחק יריות על שם המנוע.

בכול מקרה אני זוכר שעוד הייתי משחק ב-1999 UT שפשוט גרם לי להתאהב בסדרה ומאז גם היה לי את 2004 המצוין, זיכרונות טובים מאוד.. ) : וכמו שנאמר פה המוזיקה של Unreal היא אחת מהטובות (לפחות לדעתי)

רק בשביל הסדר הטוב, UNREAL היה המשחק המקורי והמנוע שלו נקרא על שמו. אחרי שאנשים התלהבו מהמולטי הדי גרוע וחסר התוכן שלו, כי המכניקות היו כפיות, הם הרחיבו את התוכן בגדול והוציאו אותו כמשחק מולטי בפני עצמו, UT.
We're just normal men. We're just innocent men

Yahel12
Warrior
הודעות: 947
הצטרף: 28 אפריל 2013, 13:37

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Yahel12 » 08 מרץ 2015, 07:25

DrKeo כתב:רק בשביל הסדר הטוב, UNREAL היה המשחק המקורי והמנוע שלו נקרא על שמו. אחרי שאנשים התלהבו מהמולטי הדי גרוע וחסר התוכן שלו, כי המכניקות היו כפיות, הם הרחיבו את התוכן בגדול והוציאו אותו כמשחק מולטי בפני עצמו, UT.


חידשת לי משהו :) ודווקא אני לא חושב שהוא משחק כזה גרוע, מהיר מדי? אולי, אבל מבחינתי הוא היה אחד מהמשחקים שהתבססתי עליהם, עדיין יש לי את כול האריזות :)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42146
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 08 מרץ 2015, 11:33

Yahel12 כתב:
חידשת לי משהו :) ודווקא אני לא חושב שהוא משחק כזה גרוע, מהיר מדי? אולי, אבל מבחינתי הוא היה אחד מהמשחקים שהתבססתי עליהם, עדיין יש לי את כול האריזות :)

המולטי של אנריל המקורי היה פשוט משחק ריק. הם לקחו אזורים מהסינגל, נשקים מהסינגל, זרקו אותם יחד וזהו פחות או יותר. יצא להם פוקס, הם לא התכוונו למשחק מולטי, הם רק זרקו את האונליין בלי מחשבה כי "לקווייק היה את זה" והם היו צריכים להתחרות. בסוף כל מה שנשאר מאנריל זה המולטי בצורה אירונית כי המכניקות היו כל כך טובות. אז הם הוציאו את UT כי הם ראו שבפוקס זה עבד ויצא להם משחק מולטי מדהים :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42146
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 08 מרץ 2015, 15:30

קצת חדשות:
1) שבוע הבא מגיע הדרייבר שמאפשר FREESYNC לכרטיסי AMD, באפריל יגיע דרייבר שיאפשר זאת גם עם CROSS FIRE.
2) סדרה 300 של AMD תוכרז בצורה רשמית בתערוכת קומפיוטקס שנערכת השנה בין ה1 ל-6 ליוני.
3) NVIDIA משחררת את קוד המקור של PHYSX בחינם לכל מי שרוצה בגיטהאב
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3721
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי swym » 08 מרץ 2015, 18:45

DrKeo כתב:ו... Amd הורגת את מנטל, כצפוי. מתוך הבלוג של vp של התחום הויזואלי בamd:
]f you are a developer interested in Mantle "1.0" functionality, we suggest that you focus your attention on DirectX 12 or GLnext

וגם בצורה לא מפתיעה, amd סופסוף פתחה את מנטל לכולם השבוע, אותו שבוע שבו הם הרגו את הapi :/
הם מאוד נהנו לדבר על חופש ופתיחות עם מנטל בזמן שהם השאירו את הapi בלעדי להם והם ״קיימו״ את ההבטחה ורצחו את הapi באותו שבוע.
ובחדשות אחרות, amd כנראה תכריז על ה390x ביוני.

עריכה:
טעות שלי, amd הכריזה שהם לא יפתחו את הapi של מנטל לציבור לעולם.

מאנטל פשוט הפך ל-Vulkan: קבוצת Khronos הודיעו שזה הסטנדרט החדש שיחליף את OpenGL (כלומר לא מדובר באיטרציה נוספת של OpenGL אלא בארכיטקטורה חדשה לגמרי מבוססת מאנטל):
http://www.pcgamesn.com/khronos-and-val ... d-graphics
Vulkan is based on Mantle’s specifications, according to Khronos Group. AMD shared their information with Khronos and let them effectively take over the work of creating a new, low-level graphics API.

ברגע שהפכת לסטנדרט כבר אין צורך לתחזק את ה-API העצמאי. מכשירי Steam Machines ירוצו על זה (את Source כבר הסבו לזה), ובסופו של דבר יוצא שגם Nvidia ואינטל יתמכו בו עכשיו כשזה אומץ כסטנדרט. הביצועים אגב, מרשימים ביותר:
Even more exciting, a Dan Baker from Oxide took the stage and said that, under Vulkan, there is currently no GPU available that will max-out the CPU. By solving the CPU bottleneck and spreading the driver load over multiple cores, current GPUs won’t have the sync problems they had under DirectX.
“Until the GPU manufacturers get their act together and make GPUs ten times faster than we have now, we can't max out the CPU,” he said.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42146
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 08 מרץ 2015, 18:55

AMD פשוט הרגו את מנטל, הם מפנים את כל המפתחים להשתמש בDX12 או בOGL כי הם יודעים שאין עתיד למנטל ברגע שמיקרוסופט אמרה שDX12 הולך לעשות בדיוק אותו דבר. תהיה בטוח שאם DX12 לא היה מוכרז, מנטל היה חיי יופי ו-AMD הייתה מדברת כל היום על איך הכרטיסים שלהם סופר יעילים בגלל טכנולוגית מנטל. הם פשוט הבינו שהם מתים, אז הם ויתרו ו-OGL לקחו את הלפיד. הם אפילו לא ממליצים ספציפית על OGL, הם אומרים למפתחים לשחרר את מנטל וללכת עם OGL או DX12, כנראה שאין להם אפילו יד בזה אם זה מה שהם אומרים.
We're just normal men. We're just innocent men

Yahel12
Warrior
הודעות: 947
הצטרף: 28 אפריל 2013, 13:37

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Yahel12 » 08 מרץ 2015, 19:29

אני מקווה שהכרטיסים החדשים שלהם יהיו טובים.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42146
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 08 מרץ 2015, 20:55

Yahel12 כתב:אני מקווה שהכרטיסים החדשים שלהם יהיו טובים.

לפי הנתונים היבשים הם מבטיחים לקרוע את ה980.
We're just normal men. We're just innocent men

Yahel12
Warrior
הודעות: 947
הצטרף: 28 אפריל 2013, 13:37

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Yahel12 » 08 מרץ 2015, 20:59

DrKeo כתב:לפי הנתונים היבשים הם מבטיחים לקרוע את ה980.



הלוואי, תגיד אתה יודע אולי מתי Windows 10 משתחרר?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42146
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 08 מרץ 2015, 21:32

כנראה שלקראת סוף השנה.

המודל נזק של סטאר סיטיזן, די מדהים:
We're just normal men. We're just innocent men


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 16 אורחים