ממה ששמעתי בינתיים וזה לא המון, נשמע שבערך כן. לי זה נשמע קצת כמו סקירו, או כמו קווסטים צדדיים גדולים פשוט באלדן רינג לדוגמה.
כלומר ה"עלילה" באלדן רינג או הקווסט הראשי הם פשוט "לך תהיה האלדן לורד הבא של העולם הזה, הנה ההכוונה של ה'greater will' ". תוך כדי אתה פוגש דמויות אחרות וקווסטים אחרים עם הסיפור שלהם והרצונות שלהם וכל המידע שמועבר אליך הוא כביכול דרך פילטר של factions אחרים והכוונות שלהם, או דך שמועות וסיפורי רקע שאפשר למצוא כתובים בעולם ובחפצים.
כמובן שהחלק המרכזי הוא בבניית הסיפור הסביבתי שלהם ובתחושה שאזורים מעניקים, למשל שדה קרב עם המון גופות ועץ קדוש גדול שרוף יכול לספר על מלחמה שהתנהלה בין שני factions שונים, או טירה עם מרתפי עינויים רבים על הלך הרוח במקום הזה...
אז כדי לחבר את ה"עלילה הראשית" צריך לעשות כמה קישורים ולנסות להבין בין השורות לפעמים מה כל אחד רוצה ולמה. אני לא חושב שזה כזה מורכב לעקוב אחרי הסיפור בצורה מספקת, יש לזה רמות כמובן וגם אני נשאר עם שאלות פתוחות וזה לא שאני יושב עם דף ועט ועושה טבלאות כדי לעקוב אחרי מי זה מי, אבל התמות המרכזיות והסיפור הראשי של המשחק תמיד מתבהרים במידה מספקת תוך כדי ההתקדמות בו.
אבל אם נסתכל על הקווסט הצדדי של רני למשל (נדמה לי שהקווסט הצדדי הכי גדול במשחק, וזה שנותן את הסוף 'המיוחד'), אתה מדבר עם אותן הדמויות שתמיד מסבירות לך מי זה מי ולאן אתה הולך ולמה. חוזר אליהן, שומע מה קורה, לאן ללכת עכשיו ומה לעשות. כן גם כמו סקירו בגדול. נשמע לי שהקווסט הראשי בהרחבה (שהוא למצוא את miquella, דמות מסתורית וחזקה מהמשחק הרגיל שעוד לפני שנתיים היה כבר די ברור שהDLC יתרכז בה, ולהבין למה הוא הגיע לארץ הנפרדת הזו ומה הא עושה) יהיה בסגנון הזה. כלומר דמויות יכווינו אותך, יהיה לך ברור תמיד את מי אתה מחפש וכנראה שגם בסוף תמצא אותו ותבין מה הוא עושה במקום הזה ולמה.
לא נשמע לי מהפכני במיוחד בשביל FS, הם כבר עשו תוכן כזה גם אם לא כל הDLC שלהם התבססו על קווסט ברור כמו שנשמע שיהיה כאן.
גם בBB הDLC היה לדעתי כזה פחות או יותר, אם כי הסיפור של BB הוא מלכתחילה הכי מופשט כשיורדים לרזולוציות העמוקות כי כולו הופך לסיפור לאבקראפטי משוגע.
אני מניח שעדיין הסיפור והlore על העולם החדש הזה, מה מריקה עשתה שם או גילויים חדשים על ההקמה של הerdtree שנשמע שההרחבה תרפרר להם עדיין יהיו בגדר רעיונות סימבוליים שאפשר לפרש בצורה יותר חופשית.
אישית אני לא חושב שזה "יהרוס" את FS אם הם יעשו סיפור יותר לינארי עם מבנה ותהליכים ברורים, אבל אני כן מאוד מאוד אוהב את איך שאתה חווה את הסיפורים והעולמות שלהם תוך כדי משחק. הסימבוליות, החקירה האותנטית והסיפור הסביבתי של המשחקים שלהם הם בהחלט נקודת כוח חזקה לדעתי.
אבל זה לא יהרוס, סקירו הוא המשחק סולס-לייק שלהם שהלך הכי רחוק עם ה"סיפרו הקלאסי" עד עכשיו ולדעתי הוא גם הסיפור הכי חלש שלהם, או החוויה הכי פחות זכירה ומעניינת מבחנתי של עולם ודמויות ממה שהם עשו. ואני לא יודע, נדמה לי שאמרתי פה כבר איזה פעם או פעמיים שאני די מחבב את סקירו

.
אני יודע גם שיש לא מעט אנשים שדווקא הכי אוהבים את סקירו באספקט הזה. אז להבדיל מאיזי מוד שאני חושב שזו צורת משחק שהיא בפועל מקלות בגלגלים לאיך שהם מעצבים את המשחק והעולם שלהם (לא שבאמת אכפת לי שתהיה בחירה או משהו, אני פשוט מבין למה הם לא מיישים איזי מוד כי זה לדעתי יהיה מוד שיאיר את המשחקים שלהם באור הרבה יותר שלילי), פה זה לגמרי רק עניין של טעם.