הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

Stick
Sage
הודעות: 5025
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Stick » 19 יוני 2024, 20:07

כן, פשוט התקדמת לכיוון אחד במקום לכיוון אחר, אפשר להלחם נגדו גם אחרי הבוס האחרון אם רוצים זה לא באמת משנה, הוא אופציונלי.
אבל אני עכשיו הגעתי אליו בדרך המלאה ויש לי עוד דרך ארוכה באזור הזה עד שאגיע לfire gaint, משם לfarum azula וכל הboss rush של הסוף אחרי זה. אם מחשיבים גם את הheilig tree שהוא אזור אופציונלי אז בכלל.
לא אומר שהוא בתחילת המשחק, זה עשרות שעות של תוכן להגיע אליו, אבל אם אתה מכוון אליו אז גם הדרך הארוכה והמלאה אליו היא יותר 3/4 משחק מאשר דקה מסוף המשחק :).

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7071
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Klayman » 20 יוני 2024, 07:33

כיף לראות שהם מצליחים כ"כ! אני לא סיימתי את er, למרות שהתקדמתי המון יחסית(סיימתי את אחוזת הר הגעש והרבה מאוד מעיר הבירה). אבל אני חושב שקצת הלכתי לאיבוד ולא הצלחתי להתקדם בשלב כלשהו. אז אני" בחוץ" לdlc הזה..
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42426
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי DrKeo » 20 יוני 2024, 08:32

Klayman כתב:כיף לראות שהם מצליחים כ"כ! אני לא סיימתי את er, למרות שהתקדמתי המון יחסית(סיימתי את אחוזת הר הגעש והרבה מאוד מעיר הבירה). אבל אני חושב שקצת הלכתי לאיבוד ולא הצלחתי להתקדם בשלב כלשהו. אז אני" בחוץ" לdlc הזה..

זה גם מה שאני אמור להגיד, הרי יש לי עוד כל כך הרבה משחק לפני, זה לא שאני באמת זקוק להרחבה :)
We're just normal men. We're just innocent men

Stick
Sage
הודעות: 5025
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Stick » 20 יוני 2024, 13:18

אתה לא צריך לקנות את ההרחבה עד שתגיע לכניסה אליה, זה לא ישנה כלום. אז אם בא לך תשחק ותראה אם אתה מגיע אליה ורוצה להמשיך, אבל אל תקנה סתם מראש כשאתה לא יכול לפתוח אותה בכלל :).
קליימן אתה דווקא כבר ממש קרוב לשם, אם בכל זאת בא לך...

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42426
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי DrKeo » 20 יוני 2024, 15:17

כן, זאת המטרה, לשחק עד נקודת הכניסה להרחבה (או אפילו חלילה לסיים את ER!) ואז אם ישאר לי עוד כוח למשחקי סולס אני אקנה ואקפוץ אליה.

אגב, הבנתי שאשכרה יש בה סיפור אמיתי, כזה שמספרים לך ולא צריך למצא אותו חרוט על חרב אופציונאלית שמוצאים במערה. זה נכון?
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24450
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Laskin » 20 יוני 2024, 15:33

שערוריה! אם יהיה למשחקים שלהם עלילה קוהרנטית - זה ישנה אותם ויהרוס את כל מה שהופך אותם למשחקי סולס, בדיוק כמו איזי מוד!

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42426
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי DrKeo » 20 יוני 2024, 15:37

אתה צוחק, אבל הסיבה שגיליתי את זה היא כתבה של PC GAMER שאומר בדיוק את זה, שהם הורסים את העלילה של משחקי FS עם סיפור ישיר של עלילה.
We're just normal men. We're just innocent men

Stick
Sage
הודעות: 5025
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Stick » 20 יוני 2024, 16:17

ממה ששמעתי בינתיים וזה לא המון, נשמע שבערך כן. לי זה נשמע קצת כמו סקירו, או כמו קווסטים צדדיים גדולים פשוט באלדן רינג לדוגמה.
כלומר ה"עלילה" באלדן רינג או הקווסט הראשי הם פשוט "לך תהיה האלדן לורד הבא של העולם הזה, הנה ההכוונה של ה'greater will' ". תוך כדי אתה פוגש דמויות אחרות וקווסטים אחרים עם הסיפור שלהם והרצונות שלהם וכל המידע שמועבר אליך הוא כביכול דרך פילטר של factions אחרים והכוונות שלהם, או דך שמועות וסיפורי רקע שאפשר למצוא כתובים בעולם ובחפצים.
כמובן שהחלק המרכזי הוא בבניית הסיפור הסביבתי שלהם ובתחושה שאזורים מעניקים, למשל שדה קרב עם המון גופות ועץ קדוש גדול שרוף יכול לספר על מלחמה שהתנהלה בין שני factions שונים, או טירה עם מרתפי עינויים רבים על הלך הרוח במקום הזה...
אז כדי לחבר את ה"עלילה הראשית" צריך לעשות כמה קישורים ולנסות להבין בין השורות לפעמים מה כל אחד רוצה ולמה. אני לא חושב שזה כזה מורכב לעקוב אחרי הסיפור בצורה מספקת, יש לזה רמות כמובן וגם אני נשאר עם שאלות פתוחות וזה לא שאני יושב עם דף ועט ועושה טבלאות כדי לעקוב אחרי מי זה מי, אבל התמות המרכזיות והסיפור הראשי של המשחק תמיד מתבהרים במידה מספקת תוך כדי ההתקדמות בו.
אבל אם נסתכל על הקווסט הצדדי של רני למשל (נדמה לי שהקווסט הצדדי הכי גדול במשחק, וזה שנותן את הסוף 'המיוחד'), אתה מדבר עם אותן הדמויות שתמיד מסבירות לך מי זה מי ולאן אתה הולך ולמה. חוזר אליהן, שומע מה קורה, לאן ללכת עכשיו ומה לעשות. כן גם כמו סקירו בגדול. נשמע לי שהקווסט הראשי בהרחבה (שהוא למצוא את miquella, דמות מסתורית וחזקה מהמשחק הרגיל שעוד לפני שנתיים היה כבר די ברור שהDLC יתרכז בה, ולהבין למה הוא הגיע לארץ הנפרדת הזו ומה הא עושה) יהיה בסגנון הזה. כלומר דמויות יכווינו אותך, יהיה לך ברור תמיד את מי אתה מחפש וכנראה שגם בסוף תמצא אותו ותבין מה הוא עושה במקום הזה ולמה.
לא נשמע לי מהפכני במיוחד בשביל FS, הם כבר עשו תוכן כזה גם אם לא כל הDLC שלהם התבססו על קווסט ברור כמו שנשמע שיהיה כאן.
גם בBB הDLC היה לדעתי כזה פחות או יותר, אם כי הסיפור של BB הוא מלכתחילה הכי מופשט כשיורדים לרזולוציות העמוקות כי כולו הופך לסיפור לאבקראפטי משוגע.
אני מניח שעדיין הסיפור והlore על העולם החדש הזה, מה מריקה עשתה שם או גילויים חדשים על ההקמה של הerdtree שנשמע שההרחבה תרפרר להם עדיין יהיו בגדר רעיונות סימבוליים שאפשר לפרש בצורה יותר חופשית.

אישית אני לא חושב שזה "יהרוס" את FS אם הם יעשו סיפור יותר לינארי עם מבנה ותהליכים ברורים, אבל אני כן מאוד מאוד אוהב את איך שאתה חווה את הסיפורים והעולמות שלהם תוך כדי משחק. הסימבוליות, החקירה האותנטית והסיפור הסביבתי של המשחקים שלהם הם בהחלט נקודת כוח חזקה לדעתי.
אבל זה לא יהרוס, סקירו הוא המשחק סולס-לייק שלהם שהלך הכי רחוק עם ה"סיפרו הקלאסי" עד עכשיו ולדעתי הוא גם הסיפור הכי חלש שלהם, או החוויה הכי פחות זכירה ומעניינת מבחנתי של עולם ודמויות ממה שהם עשו. ואני לא יודע, נדמה לי שאמרתי פה כבר איזה פעם או פעמיים שאני די מחבב את סקירו :).
אני יודע גם שיש לא מעט אנשים שדווקא הכי אוהבים את סקירו באספקט הזה. אז להבדיל מאיזי מוד שאני חושב שזו צורת משחק שהיא בפועל מקלות בגלגלים לאיך שהם מעצבים את המשחק והעולם שלהם (לא שבאמת אכפת לי שתהיה בחירה או משהו, אני פשוט מבין למה הם לא מיישים איזי מוד כי זה לדעתי יהיה מוד שיאיר את המשחקים שלהם באור הרבה יותר שלילי), פה זה לגמרי רק עניין של טעם.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42426
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי DrKeo » 20 יוני 2024, 16:44

אני בעד שהם יעשו במשחק הבא שלהם שיחות קודאק סטייל MGS..
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42426
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי DrKeo » 21 יוני 2024, 16:36

שנתיים מאוחר יותר ו.. :(
We're just normal men. We're just innocent men

Stick
Sage
הודעות: 5025
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Stick » 21 יוני 2024, 17:35

חייב להגיד שאני משחק אותו הפעם בPC ולא בPS5 (אני מעדיף לשחק על הPC אבל הבנתי שהפורט על הפנים בהשקה ועשיתי דאבל דיפינג באיזה מבצע לפני שנה בערך), והוא רץ סבבה לגמרי.
בהשקה היו הרבה shader compilation stutter להבנתי כמו שהם הראו בזמנו וזה תוקן כבר. לא נתקלתי בכאלו בכלל.
המשחק כמובן תקוע על 60FPS וכל מיני דברים כאלו שלא היית מצפה מפורט PC נורמלי של משחק PS4 בסופו של דבר, אבל באמת שהוא רץ לי סבבה לגמרי על 60FPS עם אולי תקיעה של שנייה וחצי בעולם הפתוח פעם ב45 דקות של הסתובבות רציפה. אבל אני מניח שהם יוציאו ניתוח מעמיק יותר, נראה מה הם אומרים. בכל מקרה החוויה שלי דווקא עדיפה ממה שאני זוכר על הPS5 - שם המשחק לא באמת החזיק 60 יציב לגמרי בעולם הפתוח (אבל לא היו את התקיעות האלה, זו בעיה אחרת, אבל עדיפה בעיניי כי היא מאוד נדירה בפועל בזמן המשחק).

שיחקתי משהו כמו שעתיים כבר בהרחבה אתמול בלילה ומה אפשר להגיד... אין הרבה משחקים שתופסים אותי ככה. כבר עכשיו יש לי המון מקומות רחוקים באופק שאני מת להגיע אליהם ומתחיל למצוא את השבילים, נראה שהעיצוב הפעם של העולם גם הרבה יותר ורטיקלי. אני חושב שכן אעשה קודם את המבוך הראשי הראשון שבדיוק הגעתי אליו.
העיצוב פשוט משגע, אני מת להגיע לכל פינה רחוקה שאני רואה באופק. פשוט תענוג.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42426
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי DrKeo » 22 יוני 2024, 13:38

מיאזאקי אוהב אותך לאסקין.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7071
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Klayman » 22 יוני 2024, 16:33

אני חושב שאני די גרוע במשחקים שלהם (אני לא מצליח באמת לעבור את הבוס הגדול הראשון בבלודבורן נגיד, או שהיה לי ממש ממש קשה עם הבוס הראשון בדארק סולז 3), אבל אלדן רינג הוא באמת אחר. אפשר להתחזק בו מאוד, עד כדי כך שאתה מגיע לבוסים גדולים (לפחות נגיד עד אמצע המשחק), ואתה אפילו די חזק מולם.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4458
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Death_119 » 22 יוני 2024, 17:06

יש גם זימונים שהם למעשה Easy mode, במיוחד Mimic Tear.
תמונה

Stick
Sage
הודעות: 5025
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Stick » 22 יוני 2024, 17:15

Klayman כתב:אני חושב שאני די גרוע במשחקים שלהם (אני לא מצליח באמת לעבור את הבוס הגדול הראשון בבלודבורן נגיד, או שהיה לי ממש ממש קשה עם הבוס הראשון בדארק סולז 3), אבל אלדן רינג הוא באמת אחר. אפשר להתחזק בו מאוד, עד כדי כך שאתה מגיע לבוסים גדולים (לפחות נגיד עד אמצע המשחק), ואתה אפילו די חזק מולם.


שלא לדבר על קסמים, בילדים מאוד חזקים וכמובן זימונים של שחקנים או של יצורים... יש הרבה דרכים להפוך את המשחק הזה לקל יותר.

חרשתי היום המון על ההרחבה. אני עדיין באזור הראשון אבל נדמה לי שאני כבר קרוב למצות אותו, הייתי כמעט בכל הדרכים שראיתי כבר, ומצאתי כל כך הרבה דברים. אם הוא סימן לכל ההרחבה, אז קודם כל זה כנראה יהיה התוכן הכי טוב של אלדן רינג אבל די ציפיתי לזה, והעיצוב הפך להיות הרבה יותר מהודק ומקובץ.
יש שם שני מבוכים גדולים ועוד כמה בינוניים או קטנים, והכל עד עכשיו היה תוכן מיוחד עם אויבים יעודיים למקום, אפילו המקומות הקטנים יותר. מניח שיש מצב שם יתחילו לחזור על עצמם בתוך ההרחבה, אבל נראה.
המבוכים הגדולים היו מצוינים, אחד מהם ממש עובר סימלס בין האזור הפתוח לטירה עצמה וזה עובד ממש מגניב, בכלל נראה שהחיבור בין האזורים וההשתלבות הרבה יותר דינמיים בתחושה (והכל הרבה יותר ורטיקלי, לפחות בינתיים), כמו תמיד מרגיש שההרחבה היא FS מיישמים את כל מה שהם למדו עם המשחק הרגיל ומוציאים את השומן העודף, תוך כדי מיצוי מקסימלי של הנקודות החזקות שהיו במשחק. מאוד מאוד נהנה בינתיים.

עוד לא נלחמתי בבוס של המבוך הגדול השני, אבל זה של הראשון שעשיתי היה אדיר... לקח לי המון זמן ללמוד את הקצב שלו אבל ברגע שלמדתי זה היה אחד הקרבות הטובים במשחק.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42426
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי DrKeo » 22 יוני 2024, 18:02

ואני בבירה :)
We're just normal men. We're just innocent men

Stick
Sage
הודעות: 5025
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Stick » 22 יוני 2024, 18:05

האזור האהוב עלי במשחק הרגיל :).
אתה גם לא כל כך רחוק מהיכולת לפתוח את ההרחבה אם זו המטרה שלך. כלומר יש לך עוד דרך, אבל אתה מתקרב כבר.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42426
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי DrKeo » 22 יוני 2024, 19:08

אני לא יודע אם אני אגיע להרחבה, נראה לי שאני יותר מנסה להנות מהמשחק המקורי ואולי גם לסיים אותו.

אגב, ההרחבה כרגע על 61% בסטים. רוב התלונות הן על ביצועים ובעיות באלנס ברמת קושי.
We're just normal men. We're just innocent men

Stick
Sage
הודעות: 5025
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Stick » 22 יוני 2024, 20:22

האמת שכן, יש בהרחבה עצמה נפילות ביצועים שלא היו לי במשחק הרגיל על הpc. אולי זה מה שאלכס מDF דיבר עליו, כי כאמור במשחק הרגיל לא היו לי בעיות בריצה כמעט מלאה.
לא משהו קיצוני, פשוט ירידות פריימים מדי פעם ומרגיש שהמשחק יותר כבד, קורה רק ברגעים מסוימים עם עומס. למעט בוס אחד שזה קרה לי בו זה לא באמת הפריע לי, ושם פשוט הורדתי קצת את ההגדרות עד סוף הקרב. אבל אולי הסיבולת שלי לדברים כאלה גבוהה יותר.

בקשר לקושי, טוב, ההרחבה קשה וכמו שאמרתי עוד לפני שבוע תמיד ההרחבות שלהם הכי קשות. האויבים חזקים, אני גם ברמה יותר נמוכה יחסית למה שהייתי בendgame בדמות הקודמת (סיימתי את הריצה הראשונה ברמה 150, נכנסתי להרחבה ברמה 120). אני מאוד נהנה, לי זה מרגיש כמו פיצ'ר ולא בעיה באיזון :).
אבל עוד לא ראיתי המון מהתוכן כמובן, אם כי קשה לי להאמין שרוב מביקורות השחקנים שיחקו יותר ממני כבר, אבל אחווה דעה מלאה באספקט הזה כשאראה עוד.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42426
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי DrKeo » 22 יוני 2024, 20:36

בנוגע לביצועים, להבנתי זה קורה לאנשים עם 4080 כך שזה משהו עמוק יותר מסתם קושי בביצועים. אני משחק במקורי בפס5 אז גם אני נהנה מנפילות ל-30-40 :)

אגב, עוד ביקורת שראיתי היא מחזור אוייבים מהמשחק המקורי.
We're just normal men. We're just innocent men

Stick
Sage
הודעות: 5025
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Stick » 22 יוני 2024, 20:41

אה, ברור. המנוע שלהם כבד בצורה בלתי פורפורציונאלית לאיך שהמשחק נראה טכנית. זה נכון גם למשחק הרגיל, זה משחק PS4 טכנית שנעול על 60FPS ויכול ליפול על הRTX 3070 שלי בהגדרות המקסימליות (יש גם RT שנוסף באיזה פאץ' שהוא בזבוז מוחלט ואסור אף פעם להפעיל).
אלו דברים שאני כבר מקבל כמובן מאליו אבל זה טוב אם הם יקבלו על זה בראש בביקורות שחקנים, אולי הם יתעוררו על השיט שלהם בצד הזה סוף סוף.
אבל ברמת הלהצליח למצוא הגדרות שבהן המשחק ירוץ בלי בעיות בכלל - ההגדרות שעבדו לי עם המשחק הרגיל כן סובלות מבעיות בהרחבה. שוב, לא קיצוני, אבל קיים וכשזה קרה לי בזמן בוס זו הפעם היחידה שזה באמת הפריע לי והורדתי את ההגדרות עוד יותר.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42426
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי DrKeo » 22 יוני 2024, 21:45

כשאתה אנדרדוג שעושה משחקי נישה זה עוד מובן. אבל כשאתה מתחיל למכור 10 מליון או 20 מליון עותקים מכל משחק, זה כבר לא מקובל. ראבק, תגנבו כמה כישרונות מקוג׳ימה או קאפקום. 3-4 אנשים טכנים איכותיים יכולים לעשות הבדל ענק.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24450
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Laskin » 22 יוני 2024, 22:49

DrKeo כתב:מיאזאקי אוהב אותך לאסקין.



אבל אין ממש הגיון. אני לא מצפה שיוריד את הקושי בNormal, אלא שיעשו מצד קל יותר *בנוסף* למי שלא רוצה לשחק על נורמל ולא היה משחק אותו בגלל שזה ייקח לו יותר מדי זמן או כל תירוץ אחר. ושוב - כדי למנוע אנשים שפשוט יורידו רמה באמצע המשחק כי קשה להם עם איזה בוס - שלא יאפשרו לשנות רמות מתי שרוצים, אלא רק כשמתחילים משחק מהתחלה.

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4323
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי InterAl » 23 יוני 2024, 00:03

הוא לא מדבר על להוריד באמצע אלא להוריד בכלל. הוא צודק, אין תחושת הישג בניצחון על easy.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42426
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי DrKeo » 23 יוני 2024, 01:20

Stick כתב:האזור האהוב עלי במשחק הרגיל :).
אתה גם לא כל כך רחוק מהיכולת לפתוח את ההרחבה אם זו המטרה שלך. כלומר יש לך עוד דרך, אבל אתה מתקרב כבר.

אני מבין למה, הוא מרגיש כמו שלב אבוד מ-DS.
We're just normal men. We're just innocent men


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 28 אורחים