Gamescom 2014

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

Laskin
Elder
הודעות: 24166
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Gamescom 2014

הודעהעל ידי Laskin » 12 אוגוסט 2014, 08:52

אם ה"טיטאן" הזה היה מהיר ודינמי - זה היה יתרון לא הגיוני, ברור שזה "כח על חשבון זריזות".
לדעתי זה מצויין, יש כל כך הרבה גאד'טים ושטויות גם ללא הטיטאן שבאמת החיילים ה"רגילים" במשחק הזה הם חצי-טיטאן בעצמם.
אני מאוד אהבתי, שינוי שהסדרה הייתה ממש חייבת, בעיניי, בתור מישהו שזנח אותה כמעט כל הדור הקודם.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Gamescom 2014

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 12 אוגוסט 2014, 09:55

Laskin כתב:אם ה"טיטאן" הזה היה מהיר ודינמי - זה היה יתרון לא הגיוני, ברור שזה "כח על חשבון זריזות".
לדעתי זה מצויין, יש כל כך הרבה גאד'טים ושטויות גם ללא הטיטאן שבאמת החיילים ה"רגילים" במשחק הזה הם חצי-טיטאן בעצמם.
אני מאוד אהבתי, שינוי שהסדרה הייתה ממש חייבת, בעיניי, בתור מישהו שזנח אותה כמעט כל הדור הקודם.


בראייה של שינוי לסדרה, זה נראה נהדר גם לי.
בהשוואה השפעה של הטיטאנים בטיטאנפול, זה נראה משעמם. שם הטיטאנים עדין מהירים מאוד, אבל מה שאתה מעבד זה את היכולת לגשת לחלקים גדולים מהמפה וכמובן שאתה מטרה הרבה יותר גדולה. זו גישה שיוצרת גיימפליי הרבה יותר מעניין, לפי דעתי. בCOD זה הפתרון הפשוט והמתבקש. קצת מרגיש כאילו עשו את זה, כי הם הרגישו צורך לעשות V ולא בגלל שהם באמת חשבו על איך זה ישפיע על הגיימפליי.

בכל מקרה, רק הטיטאן נראה לי קצת משעמם. כל השאר נראה נהדר. התנועה של השחקנים, השינוי של השלב, הנשקים מגניבים. אין ספק בכלל שזה שינוי משמעותי מאוד למולטיפלייר בסדרה. רק העבירות הופכת הכל על הראש.
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 24166
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Gamescom 2014

הודעהעל ידי Laskin » 12 אוגוסט 2014, 11:15

ברור שזה משעמם בהשוואה לטיטאנים, זה סתם עוד "נשק" להשתמש בו, ואין שום מקום להשוואה בין השניים.
היו "טיטאנים" כאלה במלא משחקים אחרים, נדמה לי גם בBLACK OPS, ועוד לא מעט FPSים.
טיטאנפול לא המציא את "האדם שנכנס לרובוט ופתאום הוא איטי אבל חזק יותר" :)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42052
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Gamescom 2014

הודעהעל ידי DrKeo » 12 אוגוסט 2014, 13:37

שיט, מיקרוסופט וסוני בזמן שאני בעבודה :\
נחפש אולי לינק לראות שידור חוזר היום בערב.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24166
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Gamescom 2014

הודעהעל ידי Laskin » 12 אוגוסט 2014, 14:03

אני גם את מיקרוסופט בטח אראה מאוחר יותר, ומקווה מאוד שלא יפריעו לי במהלך סוני.
יאללה, עוד שעה מתחיל :)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42052
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Gamescom 2014

הודעהעל ידי DrKeo » 12 אוגוסט 2014, 14:07

IGN ושות' מעלים את כל המסיבות מאוחר יותר ליוטיוב או משהו כזה? אם אני כבר רואה אותן מאוחר יותר אז אני מעדיף לראות בלי ספויילרים לפני :)
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24166
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Gamescom 2014

הודעהעל ידי Laskin » 12 אוגוסט 2014, 14:08

בוודאות מישהו כן. ביוטיוב וטוויץ' וIGN וGAMESPOT... אבל זו לא תהיה איכות משהו בשעות הראשונות שאחרי, אני מניח.
גם אני לא רוצה ספוילרים, אבל יהיה קשה מאוד להמנע מזה

סמל אישי של המשתמש
ShiTDemoN
Warrior
הודעות: 837
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:43

Re: Gamescom 2014

הודעהעל ידי ShiTDemoN » 12 אוגוסט 2014, 14:26

גם אני אצטרך לצערי לראות את המסיבה של מיקרוסופט בשידור חוזר.
"A man chooses, a slave obeys"

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Gamescom 2014

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 12 אוגוסט 2014, 17:28

הנה החדשות על Sierra שחיכינו להם.

המותג, כמו שידענו חוזר ואיתו משחק חדש בסדרת King's Quest (סגנון Tell Tale?) וGeometry War 3: Dimensions שיהיה תלת מימדי, בניגוד לקודמיו הדו מימדיים והאמת שזה נשמע לי נורא ואיום.

---

קוואנטום ברייק נראה פשוט מטורף:
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Gamescom 2014

הודעהעל ידי bling » 12 אוגוסט 2014, 17:43

QB יפהייפה גראפית אבל מאכזב למדי מבחינת הגיימפליי, ציפיתי למשהו הרבה יותר מעניין וזה סכ"ה נראה שוטר די סטנדרטי עם אפקטים חדשים של עצירת זמן, אני בטוח שזו פשוט תצוגה בינונית אבל מלבד הגראפיקה לא נפלתי.

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: Gamescom 2014

הודעהעל ידי Kazz » 12 אוגוסט 2014, 17:48

כן, יפה וחלול. לא מבין בשביל מה צריך עצירת זמן וכו' אם כל מה שמדגימים זה את השחקן משתמש בזה כדי לרוץ ממחסה אחד לשני, לעצור זמן כדי שתוכל לאגף את האוייב ולהגיע לנקודת חולשה או סתם בשביל המגניבות של לעצור את הזמן לירות 3 כדורים ולחכות לראות את הרגע הזה 'מתנגן'. לעזאזל, בהתחלת ההדגמה זרקו עליו רימון והדבר הכי מצופה היה שהוא יעזור את הזמן כדי שיקח את הרימון ויזרוק אותו בחזרה - אבל הוא פשוט ברח ממנו כפי שהיה קורה בכל משחק ללא שליטה בזמן. אז מה הקטע? למכניקה יש אולי גם פוטנציאל בשביל משחקיות שהיא יותר פאזלית ומתוחכמת אבל ממה שראיתי המשחק מסתמן כמשחק יריות-מחסה שיגרתי עם השטיק שלו. בערך כמו דה אורדר.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Gamescom 2014

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 12 אוגוסט 2014, 17:54

bling כתב:QB יפהייפה גראפית אבל מאכזב למדי מבחינת הגיימפליי, ציפיתי למשהו הרבה יותר מעניין וזה סכ"ה נראה שוטר די סטנדרטי עם אפקטים חדשים של עצירת זמן, אני בטוח שזו פשוט תצוגה בינונית אבל מלבד הגראפיקה לא נפלתי.


לא יודע מה כזה סטנדרטי בלעצור אויב מסוים בזמן, או להשתמש בעצירת הזמן כדי לבלבל את האויבים שלך.
זה משהו שרואים במשחקי התגנבות, אבל בטח לא בשוטרים כאלה.

כל זה, לפני החלק הפסיכי של ה"קרע" בזמן. הסביבה פתאום השתנתה לגמרי. היא מתנהגת בצורה לא צפויה. יש כל מיני דברים מיוחדים שאפשר לעשות איתה (כמו לגרום למכונית לצאת מה"קרע" ולהמשיך לעוף לכיוון אויב).

מה שהראו רחוק מאוד מלהראות סטנדרטי. יש בו יותר דגש על התגנבות מרוב משחקי הפעולה וזה רק מהטיפה שראינו כרגע. בטח יש עוד לא מעט שימושים מעניינים לכוחות של הדמות הראשית ובטח שה"קרעים" בזמן שנכנסים אליהם מידי פעם מציגים מצבים מעניינים נוספים.

בנוגע לגרפיקה אני מסכים. באמת משחק יפיפה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Wan7ed
Trainee
הודעות: 436
הצטרף: 18 אפריל 2013, 21:03

Re: Gamescom 2014

הודעהעל ידי Wan7ed » 12 אוגוסט 2014, 18:00

אני דווקא דיי אוהב מה שהוצג מ-QB... מכניקת המשחק נראית בסיסית, אבל אם יהיה סיפור טוב וערכי הפקה סופר גבוהים, זו קנייה בטוחה מבחינתי.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Gamescom 2014

הודעהעל ידי bling » 12 אוגוסט 2014, 18:12

Nucleus_Dawn כתב:
לא יודע מה כזה סטנדרטי בלעצור אויב מסוים בזמן, או להשתמש בעצירת הזמן כדי לבלבל את האויבים שלך.
זה משהו שרואים במשחקי התגנבות, אבל בטח לא בשוטרים כאלה.

כל זה, לפני החלק הפסיכי של ה"קרע" בזמן. הסביבה פתאום השתנתה לגמרי. היא מתנהגת בצורה לא צפויה. יש כל מיני דברים מיוחדים שאפשר לעשות איתה (כמו לגרום למכונית לצאת מה"קרע" ולהמשיך לעוף לכיוון אויב).

מה שהראו רחוק מאוד מלהראות סטנדרטי. יש בו יותר דגש על התגנבות מרוב משחקי הפעולה וזה רק מהטיפה שראינו כרגע. בטח יש עוד לא מעט שימושים מעניינים לכוחות של הדמות הראשית ובטח שה"קרעים" בזמן שנכנסים אליהם מידי פעם מציגים מצבים מעניינים נוספים.

בנוגע לגרפיקה אני מסכים. באמת משחק יפיפה.

תקרא את ההודעה של קאז, המכניקות יפות ויזואליות אבל נראות שטחיות, הקטע שהכל קופא יפהייפה אבל זה עוד תסרוט, מבחינת גיימפליי המשחק נראה גנרי עם מכניקות שלא מוסיפות ומתבלות יותר מדי את המשחקיות הבסיסית שלו.
אותי אישית זה שיעמם וציפיתי למשהו הרבה יותר מעניין, מסקרן אותי לראות מה קליימן שהוא מעריץ גדול של רמדי חושב :)

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: Gamescom 2014

הודעהעל ידי Kazz » 12 אוגוסט 2014, 18:39

אמרו שזה לייב דמו, מעניין אם השחקן פישל בקטע של הרימון והוא היה צריך לעצור את הזמן ולזרוק אותו בחזרה. בכל אופן, מדובר בפעולה שיכלתי לעשות ב2004 (הגראביטי גאן בהל2) ולא בשביל זה צריך שליטה בזמן אבל זה בערך הדבר הראשון שאתה מצפה לראות ממשחק שנותן לך שליטה על זמן. הייתי מצפה למשחק עם יותר דגש על פאזלים וגם על ריבוי נשקים שהם פרוג'קטיילס ולשחק על העניין של שינוי מסלולים של דברים. גם מבחינת האוייבים שאולי יהיו להם כוחות זמן משלהם שיתנו לך לטעום מהדייסה שלך ולא פשוט אוייבים עם תתי-מקלע. גם מבחינה עלילתית עדיף שתהיה תשובה למה לאוייבים מסויימים יש טכנולוגיה שמאפשרת להם לזוז ב'גמגומי זמן' אבל זה לא עוזר כנגד כח ההקפאה של השחקן.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Gamescom 2014

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 12 אוגוסט 2014, 18:48

bling כתב:תקרא את ההודעה של קאז, המכניקות יפות ויזואליות אבל נראות שטחיות, הקטע שהכל קופא יפהייפה אבל זה עוד תסרוט, מבחינת גיימפליי המשחק נראה גנרי עם מכניקות שלא מוסיפות ומתבלות יותר מדי את המשחקיות הבסיסית שלו.
אותי אישית זה שיעמם וציפיתי למשהו הרבה יותר מעניין, מסקרן אותי לראות מה קליימן שהוא מעריץ גדול של רמדי חושב :)


תסרוט שהופך על הראש את הצורה שבה הסביבה מתנהגת זה שטחי?
כוחות (שאכן נראים מגניב) שגורמים למשחק לשים יותר דגש על התגנבות זה סטנדרטי במשחקי פעולה מגוף שלישי?
אלו שני דברים שלא זכור לי בשלושת משחקי גירס, למשל. באמת תמוה השימוש במילים בנאלי וסטנדרטי, או שטחי.

בדקות הקצרות שראינו מהמשחק, כבר ברור שהוא רחוק מלהיות עוד שוטר בנאלי. אין ספק שיריות ומחסות לוקחים חלק במשחק, אבל עליהם יש תוספות של התגנבות ואזורים מתוסרטים שמתנהגים בצורה שונה ומציבים אתגרים חדשים לשחקן.
וזה רק מהגיימפליי הראשון שראינו. מי יודע אילו עוד הפתעות הם מכינים לנו?

---

כצפוי, ג'ורני (וגם ברבור לא גמור) מגיע לפלייסטיישן 4.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Gamescom 2014

הודעהעל ידי bling » 12 אוגוסט 2014, 19:09

Nucleus_Dawn כתב:
תסרוט שהופך על הראש את הצורה שבה הסביבה מתנהגת זה שטחי?
כוחות (שאכן נראים מגניב) שגורמים למשחק לשים יותר דגש על התגנבות זה סטנדרטי במשחקי פעולה מגוף שלישי?
אלו שני דברים שלא זכור לי בשלושת משחקי גירס, למשל. באמת תמוה השימוש במילים בנאלי וסטנדרטי, או שטחי.

בדקות הקצרות שראינו מהמשחק, כבר ברור שהוא רחוק מלהיות עוד שוטר בנאלי. אין ספק שיריות ומחסות לוקחים חלק במשחק, אבל עליהם יש תוספות של התגנבות ואזורים מתוסרטים שמתנהגים בצורה שונה ומציבים אתגרים חדשים לשחקן.
וזה רק מהגיימפליי הראשון שראינו. מי יודע אילו עוד הפתעות הם מכינים לנו?

לא ראיתי איך זה הופך על הראש את הצורה שבה הסביבה מתנהגת, המכונית זה בערך כמו חבית חומר נפץ שמונחת ליד אויבים ואתה יורה עליה ומעיף את כולם לאוויר, זה סוג של תסרוט מרוב שזה שקוף ומזמין את זה, לא ראיתי איך הוא יכול לשחק חופשי עם הסביבה ועד כמה זה מעניין לעשות זאת מבחינת גיימפליי.

גם לא ראיתי שום התגנבות, הוא סתם מקפיא אותם ורץ לו לאן שהוא רוצה כשהם חסרי אונים, בין אם הוא מחליט לעבור מחסה או סתם ללכת לפרק אותם במכות כשהם עומדים שם, לא הבנתי מה כיף או מרענן פה, אני מעדיף להחליף מחסה כמו בכל משחק גוף שלישי כשאני רץ לי בזמן אמת והאויב מנסה לפגוע בי, למה כל הטרחנות הזו עם להקפיא אותם בשביל זה? סתם הרגיש מאולץ ופוגע בשטף של האקשן.
בתכל'ס מבחינת גיימפליי אפילו מקס פיין מ 99 היה נראה יותר כיף וזורם, בולט טיים פשוט ולעניין, ב QB זה נראה כמו בולט טיים רק עם אנימציה טרחנית יותר והמכניקה בדמו בכלל נראית OP בצורה שמוציאה כל סקיל מהעסק.
-----------------------------------
בקשר לברבור ולג'ורני צריך לציין שמדובר ב CROSS BUY ככה שלמי שיש את גרסאות הפס3 מקבל את המשחקים הללו בחינם, לי יש כבר את ג'ורני ככה שהרווחתי :)
גם מיותר לציין שהם ירוצו ב 1080P וג'ורני ב 60 FPS, למרות שבתכל'ס אני לא רואה איך זה מוסיף יותר מדי עם הסגנון האומנותי של המשחקים הללו, בתכל'ס ה IQ שלהם על הפס3 היה מושלם, אין מצב שאני מזהה את ההבדלים בין 720P ל 1080P במקרה שלהם.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Gamescom 2014

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 12 אוגוסט 2014, 19:18

bling כתב:לא ראיתי איך זה הופך על הראש את הצורה שבה הסביבה מתנהגת, המכונית זה בערך כמו חבית חומר נפץ שמונחת ליד אויבים ואתה יורה עליה ומעיף את כולם לאוויר, זה סוג של תסרוט מרוב שזה שקוף ומזמין את זה, לא ראיתי איך הוא יכול לשחק חופשי עם הסביבה ועד כמה זה מעניין לעשות זאת מבחינת גיימפליי.

גם לא ראיתי שום התגנבות, הוא סתם מקפיא אותם ורץ לו לאן שהוא רוצה כשהם חסרי אונים, בין אם הוא מחליט לעבור מחסה או סתם ללכת לפרק אותם במכות כשהם עומדים שם, לא הבנתי מה כיף או מרענן פה, אני מעדיף להחליף מחסה כמו בכל משחק גוף שלישי כשאני רץ לי בזמן אמת והאויב מנסה לפגוע בי, למה כל הטרחנות הזו עם להקפיא אותם בשביל זה? סתם הרגיש מאולץ ופוגע בשטף של האקשן.
בתכל'ס מבחינת גיימפליי אפילו מקס פיין מ 99 היה נראה יותר כיף וזורם, בולט טיים פשוט ולעניין, ב QB זה נראה כמו בולט טיים רק עם אנימציה טרחנית יותר והמכניקה בדמו בכלל נראית OP בצורה שמוציאה כל סקיל מהעסק.
-----------------------------------
בקשר לברבור ולג'ורני צריך לציין שמדובר ב CROSS BUY ככה שלמי שיש את גרסאות הפס3 מקבל את המשחקים הללו בחינם, לי יש כבר את ג'ורני ככה שהרווחתי :)
גם מיותר לציין שהם ירוצו ב 1080P וג'ורני ב 60 FPS, למרות שבתכל'ס אני לא רואה איך זה מוסיף יותר מדי עם הסגנון האומנותי של המשחקים הללו, בתכל'ס ה IQ שלהם על הפס3 היה מושלם, אין מצב שאני מזהה את ההבדלים בין 720P ל 1080P במקרה שלהם.


דווקא המשחק נראה ממש זורם. הוא זז כל הזמן, גורם לאויבים לאבד אותו. בכל רגע יש לך גם כמה אפשרויות מבחינת איך אתה רוצה לשחק. נראה ממש נחמד.
בכל מקרה, נחכה ונראה עוד ממנו. זו רק ההדגמה הראשונה.

---

לא שמתי לב שהם קרוס ביי. אחלה דבר.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Gamescom 2014

הודעהעל ידי bling » 12 אוגוסט 2014, 19:49

עם כל המהומה סביב TR שחכנו לדבר על זה- COD נראה נורא בסינגל פלייר שלו או שמישהו פה רוצה לאמר לי שלירות על בובות שעומדות בגשר עם רימונים מתכווננים אוטומטית היה נראה מרגש למישהו?

אני מנחש שזה יהיה קמפיין COD נחמד מאוד, אבל ממש לא משהו ששווה באיזשהו תסריט לקנות את המשחק בשבילו, אולי אם יהיה יום אחד בסייל מגוחך, אבל ע"פ ההסטוריה של המותג שאף פעם לא נמכרה בסייל מגוחך, כנראה שאני לא אשחק בקמפיין הזה לעולם, לא הפסד גדול אבל היה נחמד אם היו שירותי השכרה כי זה מה שהוא בערך שווה למי שלא מעוניין במולטי.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Gamescom 2014

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 12 אוגוסט 2014, 20:13

וואו!!!!
10 מיליון יחידות בפחות מתשעה חודשים. מדהים. מדהים. מדהים.

כיף לראות חברה מקבלת את מה שמגיע לה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Gamescom 2014

הודעהעל ידי bling » 12 אוגוסט 2014, 20:23

באמת מטורף.
נראה שכמו שחשבתי סוני תתמקד כמעט בלעדית באינדים, עוד כשהמנכ"ל (שהרבה פחות כריזמטי וחביב מג'ק טרטון) אמר שמסורתית גיימסקום משמשת אותם לחשוף משחקים "שונים" כשמאחורי הופיעה תמונה עם פאפאטיר ומשחקי אינדי שונים הכיוון היה ברור... :)

נקווה בכל זאת שיזרקו איזה עצם עם AAA מעבר ל BB (שפספסתי את הגיימפליי שלו :()

סמל אישי של המשתמש
Wan7ed
Trainee
הודעות: 436
הצטרף: 18 אפריל 2013, 21:03

Re: Gamescom 2014

הודעהעל ידי Wan7ed » 12 אוגוסט 2014, 20:25

BloodBorne נראה מדהים... אבל חוצמזה פתיחה גרועה ומשעממת. מבלבלים את המוח עם משחקים שנראים ממש רע... אני מחכה לתותחים הגדולים.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Gamescom 2014

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 12 אוגוסט 2014, 20:27

ומשחק חדש של נינג׳ה ת׳יאורי!!!

הרבה יותר מעניין מbb עבורי.

וrime נראה כמו זלדה קלון מאוד מעניין.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Wan7ed
Trainee
הודעות: 436
הצטרף: 18 אפריל 2013, 21:03

Re: Gamescom 2014

הודעהעל ידי Wan7ed » 12 אוגוסט 2014, 20:32

הבנתי נכון? hellblade של נינג'ה תיאורי הוא לא בלעדי ל-PS4?

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Gamescom 2014

הודעהעל ידי bling » 12 אוגוסט 2014, 20:37

Wan7ed כתב:BloodBorne נראה מדהים... אבל חוצמזה פתיחה גרועה ומשעממת. מבלבלים את המוח עם משחקים שנראים ממש רע... אני מחכה לתותחים הגדולים.

אל תצפה ליותר מדי, זה בערך הכיוון של סוני בכל גיימסקום והמנכ"ל בעצמו אומר לך את זה על הבמה.
אם תוריד את הציפיות שבעיקר אתה הולך לראות אינדי אתה תראה שהציגו לא מעט משחקים שרחוקים מלהראות רע, חלקם נראים בן זונה אפילו לא פחות ממשחק AAA כמו RIME, אית'ן קארטר, ועוד כמה שלא קלטתי את השם שלהם (המשחק של היוצר של תומאס גם היה נראה מעניין לאוהבי התגנבות).

בכל אופן אין מה לעשות ובגלל זה מראש באתי לא עם ציפיות ענקיות לקראת האירוע הזה מהצד של סוני.

בקשר לhellblade, הוא בלעדי זמני, ומדובר גם במשחק דיגיטלי לא AAA, קצת חבל כי נינג'ה עושים משחקים מהממים ורציתי לראות מה הם מסוגלים לעשות בדור הבא.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 33 אורחים