Nucleus_Dawn כתב:
הVSYNC בגירסאת הONE לא מכובה. הוא דינאמי ובמולטיפלייר הוא דלוק ברוב המוחלט של הזמן.
רוב השחקנים משחקים בקמפיין של COD.
מצב שהקמפיין של COD חשוב לרוב השחקנים.
בעיות טכניות ברורות מאוד (stuttering מידי פעם, לעומת העדר מוחלט של stuttering, למקרה שלא ברור) בקמפיין, זה בהחלט פקטור שווה לרזולוציה טיפה יותר נמוכה במולטיפלייר, שגם עוברת אפסקייל שממזער עוד יותר, את ההבדל הקטנטן מלכתחילה.
כמות השעות שמשחקים בקמפיין, או במולטי, לא באמת משנות הרבה.
אין ויכוח שיש לPS4 יתרון טכני קטן. לא זכור לי שמישהו אמר אחרת.
כמו שאין (או לפחות, לא אמור להיות) ויכוח שההבדלים בין הגרסאות של הONE והPS4 של כל מיני משחקים הולכים וקטנים וCOD הוא דוגמא למשחק, שבו לא רק שההבדלים זניחים (לשני הצדדים), אלא גם יש יתרונות לONE בחלק מהדברים ויתרונות לPS4 בחלק מהמקרים.
ורק שיהיה ברור - שתי הגירסאות של המשחק עושות רושם ממש מצוין, מבחינה טכנית. החסרונות שיש לPS4 בFPS יציב והחסרונות שיש לONE ברזולוציה קצת יותר נמוכה, זה סתם דיון טכני פיקנטי. בשני המקרים, ההבדלים כל כך מזעריים, שזה רחוק מלהיות פקטור כלשהו באיזו גירסא לקנות. זה בבירור מצב של העדפה אישית - אם יותר חשוב לך תמונה חלקה יותר באופן כמעט לא מורגש, לך על הPS4. אם FPS חלק יותר באופן כמעט לא מורגש והעדר STUTTERING לא כל כך שכיחים יותר פוגעים לך בחוויה, לך על גירסאת הONE. בשני המקרים תקבל משחק שפועל מצוין והוא הFPS כנראה הכי יפה בקונסולות הדור הבא.
ואם כבר ציטוטים מהסיקור הטכני של DF, הנה כמה נחמדים:
ומילות הסיכום של סיקור הקמפיין:
וכמו שאמרתי לפני כמה שורות:
כשדיברתי על stutter התייחסתי לפסקה הזו:
There are some anomalies during play too. The first is the semi-frequent stutter on both platforms, coinciding with the game's checkpoint system. This causes a brief hiccup to play every time the game's auto-save kicks in, which unfortunately for Call of Duty, tends to be at the end of each hallway
שכאמור קיים בשני הקונסולות, בנוסף בגלל שלפס4 יש V-sync תמיד פועל אז הם מציינים שיש לו טיפונת (a touch) יותר stutter מה ONE, המילה יותר מצביעה על כך שזה קיים גם ב ONE רק טיפה פחות ובתכל'ס כשמשתמשים במושג טיפה זה לא באמת שווה יחס, תשווה את זה לניסוח noticeably cleaner presentation וברור מה יותר משמעותי.
ובסרטון שהם שמו זה רוב הזמן נשאר באיזור ה 50 הגבוה כשזה יורד בכלל מ 60 מלחתכילה, זה באמת פריימרייט מצויין, אבל זו לא הנקודה, כבר אמרתי לך שאם אתה שחקן סינגל בלבד של COD שקונה את המשחק וחשובים לו ביצועים יותר מ IQ אז שווה ללכת על גרסת ה ONE, יותר מזה, גם DF חושבים שבמקרה כזה ההבדל בביצועים גדול יותר מה IQ בגלל שבמקרה של COD יצא שיש שימוש נרחב באפקטים מסויימים ו motion blur שמקשה לראות הבדלי IQ, סבבה אז הפעם COD "ניצל", אבל ההבדל הרגיל בין 900P ל 1080P עדיין קיים רק שקשה לראות אותו בקמפיין ולכן מומלץ ללכת על גרסת ה ONE במקרה איזוטרי שכזה של שחקן סינגל בלבד, המשחק הבא שירוץ ב 900P אגב, לא בהכרח "ינצל" כמו COD והם שוב יחזרו לדבר עליו כמו ההבדלים במולטי של IQ עדיף בבירור וכו'.
אבל, וזה לא משנה כמה תנסה לסובב את זה, COD הוא משחק מולטי פלייר במהותו גם אם אנשים אוהבים לעשות סיבוב על הקמפיין, אין פה בכלל עניין לדיון, הרוב הברור של השחקנים או יותר נכון הרוב המוחץ, ישחק במולטיפלייר את מירב זמנו, ופה DF ממליצים בבירור ללכת על גרסת ה PS4 שמציעה גם ביצועים שווים וגם IQ עדיף בצורה ניכרת לפי הניסוח שלהם, לא משנה אם אתה חושב שזה לא, כנראה אנשים שרגישים ל IQ יותר ממך כמו אלו שכותבים ב DF וגם אחרים כמו DEATH שאומר שמפריע לו 900P כמו שהיה לו ב WD, שמים לב לכך וטכנית, גם בקמפיין וגם במולטי, ברור שההבדלים ב IQ הם פחות או יותר ההבדלים בין 1080P ל 900P הרגיל שהיה בעבר ושתמיד אמרתי שסביב זה יעמוד הממוצע לאורך הדור, רק שבקמפיין כאמור קשה להבחין בזה הרבה יותר מאשר במולטי, אבל זה לא אומר שזה לא שם, וזה לא מצביע על כך שצומצמו ממש הפערים שדיברתי עליהם של 900P מול 1080P- בטח לא במולטי.
ברור שאני מסכים איתך ששתי הגרסאות מצויינות ואף אחד לא יסבול, יותר מזה, תמיד אמרתי שלרוב האנשים זה לא פקטור (900P מול 1080P) במבחן המציאות, שזה כנראה לא ממש יפריע להם ושהרבה מהם יתקשו לראות הבדלים מהותיים, אבל זה ההבדל הטכני בין הקונסולות וזה תמיד ישאר.
אף פעם לא אמרתי שבעלי ה ONE יסבלו מגרסאות גרועות, הם יהנו מכל המשחקים ורובם לא יבינו בכלל על מה המהומה, אבל בין אם אתה חושב ש 900P זה לא נורא (גם אני אגב ככה, למרות שמעדיף שינסו בכל זאת לחתור לחדות של FULL HD תמיד בכל משחק כדי שיתאים למסך הטלוויזיה שלי בלי UPSCALE, הבעיה היא פחות הרזולוציה עצמה ויותר שמסכים לא עובדים על 900P ואפקט ה UPSCALE פוגע בתמונה לעומת משהו שרץ native) זה עדיין הבדל טכני לא קטן שישאר, גם אם לא מהותי לרוב האנשים לדעתך (ואני מסכים עם זה כאמור).