משחקי 2014

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42057
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי DrKeo » 25 נובמבר 2014, 22:01

InterAl כתב:אבל זה לא קשור לביצה ותרנגולת. אין פה בלבול בין סיבה ומסובב - הסיבה והמסובב ברורים לחלוטין.

"לאו דווקא כי רוקסטאר הכי טובים" - למה לא? הדרך היחידה למדוד את זה היא ע"י הצלחה בשטח. רוקסטאר הם הכי טובים כי כל משחק שלהם היה פגז (ולא לכולם היו תקציבים של 100M$). אתה יכול להביא מפתחת אחרת עם רקורד טוב יותר? לא. לכן הם כן הכי טובים.

רוקסטאר עושה את המשחקי עולם פתוח הכי טובים בתעשיה, אבל הם גם מקבלים את הכי הרבה כסף וזמן לעשות אותם.

קח לדוגמה את RDR. יש אנשים כאן שיגידו שהוא המשחק עולם פתוח הכי טוב שנוצר אי פעם אבל הוא לא קשור בשום צורה לרוקסטאר נורת' שעושים את GTA. אז איך צוות שלא קשור בשום צורה לרוקסטאר נורת' , אחד שאפילו לא יושב באותה יבשת, עשה משחק עולם פתוח הכי טוב של זמנו? הם קבלו 100 מליון דולר ו-5 שנים לעבוד עליו.

האם זה אומר שכל חברה שתקבל 100 מליון דולר ו-5 או 6 שנים לעבוד על משחק תעשה משחק עולם פתוח אדיר טוב כמו רוקסטאר? ממש לא. אבל לדעתי לפחות יש לא מעט חברות שיכולות.

אני אזכיר לכם ש-99% מGTA זה רק תקציב. תשומת לב לפרטים (מה שנובע מצוות גדול שיש לו הרבה זמן), המון המון המון תוכן, רמת הפקה בלתי נתפסת, הכל מבוסס תקציב. ומה עם דברים שקשורים לכישרון נטו? GTA נכשל בכולם, רק תסתכלו על המכניקות משחק למשל. יש משחקים טובים עם מכניקות ירי כל כך רעות? או שליטה בדמות כל כך עקומה? מעטים ברמת משחקי הAAA. תמיד משחקי GTA היו עם מכניקות רעות, מערכות ירי רעות, מערכות טרברסיה רעות, שליטה רעה בדמות, שליטה רעה בכלי טייס, ב-GTA4 גם המערכת נהיגה הייתה רעה למדי. כמובן שהם משתפרים בהכל כל הזמן אבל הם תמיד מאחורי התחרות של עולם הAAA, גם בGTA3 בזמנו וגם בGTA4 בזמנו. ב5 עדין לא שחקתי אז אין לי מושג אבל אני אנחש שכמה שלא שפרו את המערכת ירי למשל, היא נוראית ביחס למשחקי ירי מודרנים.

בקיצור, הנקודה שלי פשוטה. תן הרבה כסף וזמן לצוות טוב (דגש על צוות טוב) ותקבל משהו לא רחוק מGTA.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי bling » 25 נובמבר 2014, 22:17

כן אבל הם הכי טובים עוד מ GTA3 לפני שהם עוד הוכיחו את עצמם והביאו להם יותר תקציבים וזמן, אתה אמרת בעצמך ש VC היה מדהים והם יצרו אותו בכלום זמן.
וכן המערכת ירי של GTA5 די מחווירה, אבל באופן כללי משחקי עולם פתוח תובעניים ברמה כזו מרגישים תמיד פחות מלוטש וטוב מאשר משימה לניארית באנצ'רטד/גירס וטומב ריידר, זאת בעיה אחרת, אינפמוס לפס4 למשל מאוד מלוטש יחסית במכניקות שלו אבל הוא גם עושה הרבה פחות.

באטמן גם משחק עולם פתוח שמרגיש מלוטש כמעט כמו לניארי אבל הרחובות שלו ריקים ואין ממש סימולציה ופיזיקה רצינית, קשה להשוות את GTA למשחקים אחרים כי הוא באמת בכמה רמות מעל כולם מבחינת מה שעושה בעולם פתוח.
אני בטוח שאם רוקסטאר היו יכולים מבחינת דרישות עיבוד הם היו מכניסים את מערכת הירי של מקס פיין בשלמותה, שהבנתי שהרגישה מעולה, ל GTA5, והרי הם יצרו את המערכת הזו במקס פיין והם כן הוכיחו את עצמם שיכולים לבנות משהו סופר מלוטש כמו במשחקים הלניארים הכי מתקדמים, אבל כנראה זה היה בעייתי כשזה מגיע לעולם פתוח ברמה של GTA5.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42057
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי DrKeo » 25 נובמבר 2014, 22:25

bling כתב:כן אבל הם הכי טובים עוד מ GTA3 לפני שהם עוד הוכיחו את עצמם והביאו להם יותר תקציבים וזמן, אתה אמרת בעצמך ש VC היה מדהים והם יצרו אותו בכלום זמן.
וכן המערכת ירי של GTA5 די מחווירה, אבל באופן כללי משחקי עולם פתוח תובעניים ברמה כזו מרגישים תמיד פחות מלוטש וטוב מאשר משימה לניארית באנצ'רטד/גירס וטומב ריידר, זאת בעיה אחרת, אינפמוס לפס4 למשל מאוד מלוטש יחסית במכניקות שלו אבל הוא גם עושה הרבה פחות.

באטמן גם משחק עולם פתוח שמרגיש מלוטש כמעט כמו לניארי אבל הרחובות שלו ריקים ואין ממש סימולציה ופיזיקה רצינית, קשה להשוות את GTA למשחקים אחרים כי הוא באמת בכמה רמות מעל כולם מבחינת מה שעושה בעולם פתוח.

אתה לגמרי צודק אבל לGTA לא הייתה תחרות, אף אחד לא עשה משחקים כאלה. GTA3 היה חידוש מטורף, אף אחד לא ראה דבר כזה. המכניקות שלו היו ממש קטסטרופה, אבל פאק להסתובב לבד בעיר פתוחה אמיתית? אף פעם לא ראית משהו כזה בזמנו.

עד שסופסוף הגיעה תחרות, התקציבים שלהם היו כל כך גדולים שלא הייתה תחרות. ואני מזכיר לך שעל GTA4 הם עבדו 5 שנים ועל 5 הם עבדו 5 וחצי עם תקציבי ענק הזויים. זה כמו שרוקסטדי הייתה מתחילה לעבוד על ארקאם נייט במקום סיטי, ישר אחרי אסיילם. רוקסטדי מקבלת 3 שנים למשחקים שלה, SECOND SON נעשה תוך שנתיים וחצי ולא לזה או לזה היה את התקציב וגודל הצוות של GTA5.

הם גם משחקים שונים עם שאיפות שונות אבל לך תדע איך היו מתכננים אותם אם הם ידעו מראש שיש להם 150 מליון דולר ו-5 וחצי שנים.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42057
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי DrKeo » 25 נובמבר 2014, 22:28

בנושא מקס פיין, זה צוות אחר וגם אם זה היה נורת' הוא לא השוטר הכי טוב בעולם. יש לו מכניקות טובות שנבנו על ידי חברה אחרת בכלל (רמדי) ועברו ליטוש קל, לא יותר מזה. GTA5 לא יכל להרגיש טוב כמו מקס פיין כי חצי ממקס פיין זה זינוקים עם הילוך איטי ובGTA זה כנראה לא היה מרגיש טוב, אין פה באמת עניין של כוח עיבוד.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי bling » 25 נובמבר 2014, 23:04

DrKeo כתב:בנושא מקס פיין, זה צוות אחר וגם אם זה היה נורת' הוא לא השוטר הכי טוב בעולם. יש לו מכניקות טובות שנבנו על ידי חברה אחרת בכלל (רמדי) ועברו ליטוש קל, לא יותר מזה. GTA5 לא יכל להרגיש טוב כמו מקס פיין כי חצי ממקס פיין זה זינוקים עם הילוך איטי ובGTA זה כנראה לא היה מרגיש טוב, אין פה באמת עניין של כוח עיבוד.

אני לא מדבר על הגיימפליי של הזינוקים בהילוך איטי, מערכת הירי של מקס פיין נראית מדהים מבחינת התגובות של האויבים וכל האנימציות של הכל, גם בלי להפעיל את ההילוך האיטי, הגאנפליי נראה אדיר, GTA5 לעומת זאת לא ממש מרגיש טוב בירי כמו שנראה בסרטונים וברשמים של אנשים ממקס פיין.
חוץ מזה למה שלא ירגיש טוב? להזכירך לטראוויס ב GTA5 יש יכולת מיוחדת של בולט טיים, האם זה מרגיש טוב כמו מקס פיין? עזוב את החדש, זה אפילו לא מרגיש טוב כמו המקורי ששיחקתי ב 97 נראה לי :P
בכל מקרה אין על רוקסטאר בעיצוב משימות בעולם פתוח, וזה כן משהו שדורש גם כישרון, זה לא רק סתם שבא אמבולנס אחרי תאונות וכל הפיזיקה והפרטים מסביב, הם באמת מעצבים משימות אדירות.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42057
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי DrKeo » 25 נובמבר 2014, 23:09

bling כתב:אני לא מדבר על הגיימפליי של הזינוקים, מערכת הירי של מקס פיין נראית מדהים מבחינת התגובות של האויבים וכל האנימציות של הכל, גם בלי להפעיל את ההילוך האיטי, הגאנפליי נראה אדיר, GTA5 לעומת זאת לא ממש מרגיש טוב בירי כמו שנראה בסרטונים וברשמים של אנשים ממקס פיין.
בכל מקרה אין על רוקסטאר בעיצוב משימות בעולם פתוח, וזה כן משהו שדורש גם כישרון, זה לא רק סתם שבא אמבולנס אחרי תאונות וכל הפיזיקה והפרטים מסביב, הם באמת מעצבים משימות אדירות.

באמת שלא שחקתי ב5 אז אני לא רוצה לדבר סתם, אולי אתה לגמרי צודק.

בנושא המשימות, המשימות של 4 היו פשוט קטסטרופה איומה. לרדוף אחרי מכוניות ומשימות ירי כל היום, שום דבר מעניין. אני משער שב5 זה התהפך על הראש כי כולם כל כך משבחים אותו, אבל רוקסטאר הראו איך במשך דור שלם (כלומר GTA4, להזכיר ש5 יצא רק בשנה השמינית של הדור) הם לא הצליחו לעשות אפילו משימות מעניינות.

אז כמו שכבר אמרתי, מי אמר שחברות טובות אחרות עם התקציב והזמן של רוקסטאר לא היו עושות GTA טוב מהם? מה אם המכניקות היו ממש מלוטשות? רק זה לבד היה יוצר משחק טוב הרבה. כי 99% ממה שמתלהבים ממנו בGTA נובע פשוט מתקציב, כוח אדם וזמן. פירוט פירוט פירוט.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי bling » 25 נובמבר 2014, 23:22

DrKeo כתב:באמת שלא שחקתי ב5 אז אני לא רוצה לדבר סתם, אולי אתה לגמרי צודק.

בנושא המשימות, המשימות של 4 היו פשוט קטסטרופה איומה. לרדוף אחרי מכוניות ומשימות ירי כל היום, שום דבר מעניין. אני משער שב5 זה התהפך על הראש כי כולם כל כך משבחים אותו, אבל רוקסטאר הראו איך במשך דור שלם (כלומר GTA4, להזכיר ש5 יצא רק בשנה השמינית של הדור) הם לא הצליחו לעשות אפילו משימות מעניינות.

אז כמו שכבר אמרתי, מי אמר שחברות טובות אחרות עם התקציב והזמן של רוקסטאר לא היו עושות GTA טוב מהם? מה אם המכניקות היו ממש מלוטשות? רק זה לבד היה יוצר משחק טוב הרבה. כי 99% ממה שמתלהבים ממנו בGTA נובע פשוט מתקציב, כוח אדם וזמן. פירוט פירוט פירוט.

4 באמת היה ביזיון שמבייש את המשימות של יובי ב AC1, אבל מה עם VC וסאן אנדראס? אתה הולך להתכחש למורשת של משימות טובות רק בגלל 4?
הבנתי גם שכבר בהרחבות של 4 היה גם שיפור גדול בנושא הזה, יכול להיות שעם 4 יותר עבדו על הטכנולוגיה שתעבוד סביר על הדור הבא ופחות הספיקו לעבוד על עיצוב המשחק עצמו כי הוא די היה חריג ביחס לממוצע שלהם.

ד"א אם כבר מעלים את הנושא כי ראיתי שלא דיברו על זה, למי שתוהה על מה רוקסטאר עובדת עכשיו אז CVG חשפו שהפרויקט הקרוב הבא זה DLC עלילתי ל GTA5, לא יודע אם להתאכזב או לא, ברור שבמונחים של רוקסטאר זה בטח צוות קטן שעובד עליו מאז ההשקה של 5 ולכן זה לא יפגע ממש בפיתוח של 6, אבל אם זה כן יעכב יותר את 6 אז זה מבאס.

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4296
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי InterAl » 25 נובמבר 2014, 23:46

ב-4 הם השקיעו הרבה משאבים במנוע (שעליו התבססו כל המשחקים שלהם מאז ועד היום, כולל GTA5), ואני חושב שבגלל זה הם לא יכלו להשקיע במשימות מטורפות. אותו סיפור היה עם GTA3, משחק משמים למדי מבחינת המשימות, אבל הוא היה התשתית ל-VC/SA/Bully האדירים.

ואתה ממשיך לחזור על טיעון התקציב והזמן למרות ש-VC ו-SA די סותרים את זה. חוץ מזה, זה ממש לא מדויק ש-RDR הצליח רק בזכות הכסף שנשפך עליו כי ידוע שרוקסטאר north התערבו בעיצוב שלו והיתה להם השפעה גדולה מאוד על התוצר הסופי. אותו דבר הם גם עשו עם LA NOIRE ואנשים שעבדו ב-team bondi אמרו שלולא ההתערבות של רוקסטאר בעיצוב, המשחק היה מאבד כיוון לחלוטין.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 25 נובמבר 2014, 23:50

DrKeo כתב:באמת שלא שחקתי ב5 אז אני לא רוצה לדבר סתם, אולי אתה לגמרי צודק.

בנושא המשימות, המשימות של 4 היו פשוט קטסטרופה איומה. לרדוף אחרי מכוניות ומשימות ירי כל היום, שום דבר מעניין. אני משער שב5 זה התהפך על הראש כי כולם כל כך משבחים אותו, אבל רוקסטאר הראו איך במשך דור שלם (כלומר GTA4, להזכיר ש5 יצא רק בשנה השמינית של הדור) הם לא הצליחו לעשות אפילו משימות מעניינות.

אז כמו שכבר אמרתי, מי אמר שחברות טובות אחרות עם התקציב והזמן של רוקסטאר לא היו עושות GTA טוב מהם? מה אם המכניקות היו ממש מלוטשות? רק זה לבד היה יוצר משחק טוב הרבה. כי 99% ממה שמתלהבים ממנו בGTA נובע פשוט מתקציב, כוח אדם וזמן. פירוט פירוט פירוט.


כמו שבלינג אמר, המשימות בDLC של 4 היו ממש מוצלחות.

בנוסף, WD הוא בול משחק עולם פתוח עם מכאניקות מלוטשות הרבה יותר מבGTA והוא ממש לא משחק יותר טוב.

עיצוב שלבים בעולם פתוח (וזה שכיף לנסוע בכבישים ונוח לעשות איזה קרב ירי בערך בכל מקום, זה לא אלמנטרי), זה לא משהו שנובע מתקציב. זה מצריך כשרון.
כתיבה מבריקה, זה לא תקציב. זה מצריך כשרון.
אלו שני הדברים שאני הכי מתלהב מהם בGTA וכל הכסף שבעולם לא היה עוזר לחבר'ה מבריקים פחות מרוקסטאר להשתוות אליהם.
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 24170
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Laskin » 26 נובמבר 2014, 10:52

אחחח, אנשים שלא שיחקו את 5... זה כמו אנשים שלא שיחקו RDR וחושבים שרוקסטאר זה רק דם ופלוצים ^_^

בכל מקרה, לדעתי אין פה ויכוח בכלל, כמו שאמרתי בהודעה שהתחילה את כל זה - רוקסטאר נמצאת דור וחצי קדימה משאר החברות, וזה תקף גם לעניין התקציב. לפני דור וחצי הם עשו משחקים בתקציב ובזמן הפיתוח שרק עכשיו מתחילים לעשות.
אבל בכל אופן אני לא חושב שגם אם היו עובדים על WD עוד 3 שנים הוא היה מגיע לקרסוליים של GTA5. כנ"ל כל משחק עולם פתוח שתרצו.

אתם יודעים כמה דברים מטורפים יש בGTA5 שאתם בכלל לא יודעים, כי רוקסטאר ממש מסתירה את זה?
מציע לכם לראות את הסרטונים הבאים:
https://www.youtube.com/user/cvg/search ... ta+mystery
פשוט תבחרו אחד :)
המשחק פשוט מפוצץ בEASTER EGGS מורכבים במיוחד, ממש עולם בפני עצמו.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42057
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי DrKeo » 26 נובמבר 2014, 12:18

InterAl כתב:ב-4 הם השקיעו הרבה משאבים במנוע (שעליו התבססו כל המשחקים שלהם מאז ועד היום, כולל GTA5), ואני חושב שבגלל זה הם לא יכלו להשקיע במשימות מטורפות. אותו סיפור היה עם GTA3, משחק משמים למדי מבחינת המשימות, אבל הוא היה התשתית ל-VC/SA/Bully האדירים.

ואתה ממשיך לחזור על טיעון התקציב והזמן למרות ש-VC ו-SA די סותרים את זה. חוץ מזה, זה ממש לא מדויק ש-RDR הצליח רק בזכות הכסף שנשפך עליו כי ידוע שרוקסטאר north התערבו בעיצוב שלו והיתה להם השפעה גדולה מאוד על התוצר הסופי. אותו דבר הם גם עשו עם LA NOIRE ואנשים שעבדו ב-team bondi אמרו שלולא ההתערבות של רוקסטאר בעיצוב, המשחק היה מאבד כיוון לחלוטין.

אז בעצם מה שאתה אומר בפסקה הראשונה שלך הוא שהיה חסר להם כסף וזמן כדי לעשות את GTA4 משחק ממש טוב? כן, נראה שזה בעיקר מה שאני אומר.

משום מה אתם חושבים שאני אומר שרוקסטאר חברה גרועה שכל מה שיש לה זה כסף וזמן. ממש לא, אמרתי כבר כמה פעמים, הם חברה מצויינת עם המון כסף וזמן. אני רק אומר שיש עוד המון חברות מצויינות שאם הן היו מקבלות את הכסף והזמן של רוקסטאר הן היו עושות משחקי עולם פתוח טובים כמו או אפילו יותר מרוקסטאר. במיוחד שהמכניקות של GTA הן לרוב די גרועות.

בכלל כל הדיון הזה התחיל מזה שאנשים דברו פה על כמה רוקסטאר מטורפת כי המחוג דלק מתרוקן וכדומה. כל הדברים האלה הם ענייני תקציב ותקציב בלבד. אין בדברים כאלה גאונות או עיצוב מרהיב, פשוט יותר זמן.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24170
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Laskin » 26 נובמבר 2014, 12:41

DrKeo כתב:אז בעצם מה שאתה אומר בפסקה הראשונה שלך הוא שהיה חסר להם כסף וזמן כדי לעשות את GTA4 משחק ממש טוב? כן, נראה שזה בעיקר מה שאני אומר.

משום מה אתם חושבים שאני אומר שרוקסטאר חברה גרועה שכל מה שיש לה זה כסף וזמן. ממש לא, אמרתי כבר כמה פעמים, הם חברה מצויינת עם המון כסף וזמן. אני רק אומר שיש עוד המון חברות מצויינות שאם הן היו מקבלות את הכסף והזמן של רוקסטאר הן היו עושות משחקי עולם פתוח טובים כמו או אפילו יותר מרוקסטאר. במיוחד שהמכניקות של GTA הן לרוב די גרועות.

בכלל כל הדיון הזה התחיל מזה שאנשים דברו פה על כמה רוקסטאר מטורפת כי המחוג דלק מתרוקן וכדומה. כל הדברים האלה הם ענייני תקציב ותקציב בלבד. אין בדברים כאלה גאונות או עיצוב מרהיב, פשוט יותר זמן.



אני חושב שאפשר לסכם את זה כך:
לא שיחקת בGTA5 אז דבר איתנו רק בסביבות מרץ, כשתסיים אותו ויהיו לך מספיק שעות אונליין ואופליין איתו :P
שום חברה לא הייתה עושה עבודה שמתקרבת לזה, גם בזמן כפול ממה שהיה לרוקסטאר.
לפחות שום חברה שאני שמעתי עליה. כולל נוטי דוג וואלב.
יצירת מופת. ועוד יותר לא ייאמן שזה בכלל רץ על קונסולות עם כמות זכרון פנימי שהיה לי בשנת 1994 במחשב :D

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42057
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי DrKeo » 26 נובמבר 2014, 12:54

Laskin כתב:

אני חושב שאפשר לסכם את זה כך:
לא שיחקת בGTA5 אז דבר איתנו רק בסביבות מרץ, כשתסיים אותו ויהיו לך מספיק שעות אונליין ואופליין איתו :P
שום חברה לא הייתה עושה עבודה שמתקרבת לזה, גם בזמן כפול ממה שהיה לרוקסטאר.
לפחות שום חברה שאני שמעתי עליה. כולל נוטי דוג וואלב.
יצירת מופת. ועוד יותר לא ייאמן שזה בכלל רץ על קונסולות עם כמות זכרון פנימי שהיה לי בשנת 1994 במחשב :D

כבר אמרתי שאני לא מדבר על 5 כי לא שחקתי בו :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 26 נובמבר 2014, 13:45

DrKeo כתב:אז בעצם מה שאתה אומר בפסקה הראשונה שלך הוא שהיה חסר להם כסף וזמן כדי לעשות את GTA4 משחק ממש טוב? כן, נראה שזה בעיקר מה שאני אומר.

משום מה אתם חושבים שאני אומר שרוקסטאר חברה גרועה שכל מה שיש לה זה כסף וזמן. ממש לא, אמרתי כבר כמה פעמים, הם חברה מצויינת עם המון כסף וזמן. אני רק אומר שיש עוד המון חברות מצויינות שאם הן היו מקבלות את הכסף והזמן של רוקסטאר הן היו עושות משחקי עולם פתוח טובים כמו או אפילו יותר מרוקסטאר. במיוחד שהמכניקות של GTA הן לרוב די גרועות.

בכלל כל הדיון הזה התחיל מזה שאנשים דברו פה על כמה רוקסטאר מטורפת כי המחוג דלק מתרוקן וכדומה. כל הדברים האלה הם ענייני תקציב ותקציב בלבד. אין בדברים כאלה גאונות או עיצוב מרהיב, פשוט יותר זמן.


לא. זה שיש אנימציה של מד הדלק, זה לא כסף. גם זה שכשפותחים את הדלת (בגירסאות הדור הקודם), האור בתוך המכונית דלק ומשפיע גם על הסביבה, זה לא כסף. זה ממש ממש לא אלמנטרי לחשוב על הדברים האלה. זה ממש לא מתבקש וממש לא יעלה בדעתו של כל מפתח\מעצב\מנהל פרויקטים. זה נכון גם לכך שכשאני עוקף מישהו במהירות, הוא מוציא את היד מהחלון של האוטו ומניף לעברי אצבע משולשת.
זה דברים שכסף וזמן הם תנאי הכרחי לקיומם. אבל כסף וזמן הם ממש ממש לא תנאי מספיק.

בבירור, לא היה חסר להם זמן וכסף, כדי לעשות את GTA 4 משחק ממש טוב, כי GTA 4 הוא משחק ממש טוב. כמו שלא היה חסר להם זמן וכסף במעט מאוד זמן שהם פיתחו בו את VC.
מאז, הם רק המשיכו להשתפר ובזמן שחברות אחרות עוד לא מצליחות לעשות את מה שGTA 4 עושה, רוקסטאר העלו את הרף עם הDLC של 4, RDR והעיפו את הרף לאזור תחנת החלל הבינלאומית, עם GTA 5.

אין מה לעשות. הם מוכשרים באופן חריג. בדיוק כמו שכל הכסף וכל הזמן שבעולם לא יעזור לבאנג'י ליצור משהו שמתקרב למשחק של קן לווין וכל הכסף וכל הזמן שבעולם, לא יעזור לID לפתח משחק ברמה של HL2 וכל הכסף וכל הזמן שבעולם, לא הביא לנו מהפכה פסיכית ותופעה בלתי ניתנת לניבוי כמו מיינקראפט.
כסף וזמן עזר לקן לווין להפוך את ביושוק לדבר המדהים שהוא היום. כסף וזמן לא יעזור למישהו שאינו מוכשר באופן פסיכי, להצליח ליצור משהו דומה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42057
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי DrKeo » 26 נובמבר 2014, 15:02

Nucleus_Dawn כתב:
לא. זה שיש אנימציה של מד הדלק, זה לא כסף. גם זה שכשפותחים את הדלת (בגירסאות הדור הקודם), האור בתוך המכונית דלק ומשפיע גם על הסביבה, זה לא כסף. זה ממש ממש לא אלמנטרי לחשוב על הדברים האלה. זה ממש לא מתבקש וממש לא יעלה בדעתו של כל מפתח\מעצב\מנהל פרויקטים. זה נכון גם לכך שכשאני עוקף מישהו במהירות, הוא מוציא את היד מהחלון של האוטו ומניף לעברי אצבע משולשת.
זה דברים שכסף וזמן הם תנאי הכרחי לקיומם. אבל כסף וזמן הם ממש ממש לא תנאי מספיק.

בבירור, לא היה חסר להם זמן וכסף, כדי לעשות את GTA 4 משחק ממש טוב, כי GTA 4 הוא משחק ממש טוב. כמו שלא היה חסר להם זמן וכסף במעט מאוד זמן שהם פיתחו בו את VC.
מאז, הם רק המשיכו להשתפר ובזמן שחברות אחרות עוד לא מצליחות לעשות את מה שGTA 4 עושה, רוקסטאר העלו את הרף עם הDLC של 4, RDR והעיפו את הרף לאזור תחנת החלל הבינלאומית, עם GTA 5.

אין מה לעשות. הם מוכשרים באופן חריג. בדיוק כמו שכל הכסף וכל הזמן שבעולם לא יעזור לבאנג'י ליצור משהו שמתקרב למשחק של קן לווין וכל הכסף וכל הזמן שבעולם, לא יעזור לID לפתח משחק ברמה של HL2 וכל הכסף וכל הזמן שבעולם, לא הביא לנו מהפכה פסיכית ותופעה בלתי ניתנת לניבוי כמו מיינקראפט.
כסף וזמן עזר לקן לווין להפוך את ביושוק לדבר המדהים שהוא היום. כסף וזמן לא יעזור למישהו שאינו מוכשר באופן פסיכי, להצליח ליצור משהו דומה.

אבל זה כן, זה בדיוק מה שזמן וכסף נותן לך לעשות - פוליש, ערכי הפקה, אנימציות ופרטים קטנים. כשאתה מנסה לעשות אוטו ראליסטי אז אתה עושה את האוטו הכי טוב שאתה יכול לעשות במגבלת הזמן שיש לך. זה נקרא ראליזם, כולם מנסים לשאוף לשם, לרוקסטאר יש את הכסף לעשות את זה. אם היה להם עוד כמה שבועות לעבוד על האוטו הם היו מוסיפים מתקן לטלפון הנייד שלך והיית רואה את המפה שם בצד כמו GPS. ואו! גאונות! איך חשבתי על זה? אולי אני צריך לעבוד ברוקסטאר?

אתה חושב שהם עשו את העלילה הכי גאונית בהסטוריה ואף אחד לא יכול להתחרות בזה? וואללה אולי זה נכון. אתה חושב שאף אחד לא מסוגל לעצב משימות כמוהם? וואללה אולי זה נכון. אתה חושב שאף אחד לא יכול לעשות מכניקות טובות כמוהם? זה בטוח לא נכון :). אבל אור נדלק באוטו כשאתה נכנס? מד דלק עובד? זה נקרא תקציב ותקציב בלבד.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 26 נובמבר 2014, 16:09

DrKeo כתב:אבל זה כן, זה בדיוק מה שזמן וכסף נותן לך לעשות - פוליש, ערכי הפקה, אנימציות ופרטים קטנים. כשאתה מנסה לעשות אוטו ראליסטי אז אתה עושה את האוטו הכי טוב שאתה יכול לעשות במגבלת הזמן שיש לך. זה נקרא ראליזם, כולם מנסים לשאוף לשם, לרוקסטאר יש את הכסף לעשות את זה. אם היה להם עוד כמה שבועות לעבוד על האוטו הם היו מוסיפים מתקן לטלפון הנייד שלך והיית רואה את המפה שם בצד כמו GPS. ואו! גאונות! איך חשבתי על זה? אולי אני צריך לעבוד ברוקסטאר?

אתה חושב שהם עשו את העלילה הכי גאונית בהסטוריה ואף אחד לא יכול להתחרות בזה? וואללה אולי זה נכון. אתה חושב שאף אחד לא מסוגל לעצב משימות כמוהם? וואללה אולי זה נכון. אתה חושב שאף אחד לא יכול לעשות מכניקות טובות כמוהם? זה בטוח לא נכון :). אבל אור נדלק באוטו כשאתה נכנס? מד דלק עובד? זה נקרא תקציב ותקציב בלבד.


לדעתי אתה בהחלט טועה. כל הפרטים הקטנים הבלתי נגמרים האלה זקוקים לכסף וזמן, אבל מעולם לא היו קיימים, בלי הכשרון של המפתחים. יש שם כל כך המון פרטים קטנים שבקושי רואים, אבל מוסיפים המון לחוויה ולאותנטיות. מעט מאוד מפתחות אחרות, אם בכלל, היו מכניסות את הפרטים האלו לרשימה, גם אם היה להם המשאבים של רוקסטאר.

גם אם לא נסכים על זה, לפחות כבר אמרת בעצמך שהכתיבה הכי טובה בתעשייה, לא קשור לתקציב ועיצוב המשימות והעולם הכי טוב בתעשייה, גם לא קשור לתקציב.
מכיוון שהם מובילים בכל התחומים האלה בהפרש עצום, ברור שחברה אחרת, עם אותם משאבים, לא היתה מסוגלת לפתח משחק טוב באותה מידה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42057
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי DrKeo » 26 נובמבר 2014, 16:42

Nucleus_Dawn כתב:
לדעתי אתה בהחלט טועה. כל הפרטים הקטנים הבלתי נגמרים האלה זקוקים לכסף וזמן, אבל מעולם לא היו קיימים, בלי הכשרון של המפתחים. יש שם כל כך המון פרטים קטנים שבקושי רואים, אבל מוסיפים המון לחוויה ולאותנטיות. מעט מאוד מפתחות אחרות, אם בכלל, היו מכניסות את הפרטים האלו לרשימה, גם אם היה להם המשאבים של רוקסטאר.

גם אם לא נסכים על זה, לפחות כבר אמרת בעצמך שהכתיבה הכי טובה בתעשייה, לא קשור לתקציב ועיצוב המשימות והעולם הכי טוב בתעשייה, גם לא קשור לתקציב.
מכיוון שהם מובילים בכל התחומים האלה בהפרש עצום, ברור שחברה אחרת, עם אותם משאבים, לא היתה מסוגלת לפתח משחק טוב באותה מידה.

תשומת לב לפרטים של קוג'ימה גובלת בגאונות, של רוקסטאר היא הכי בנאלית שיש. אתה רואה כישרון במד דלק ואור שנדלק בכניסה לרכב? זה הדבר הכי בסיסי וברור מאליו שיש, מה מרשים בזה חוץ מאשר זה שאף חברה לא תקבל מספיק תקציב וזמן בשביל שמתכנת ואמן אשכרה ישבו ויעשו את זה? זה לא ביושוק, זאת לא אומנות סיפור, זה תוסף בנאלי לעשות משהו יותר ראליסטי. אם כבר היית רוצה לטעון למשהו כזה היית צריך לציין את התוכניות טלביזיה ולהגיד שאף אחד אחר כנראה לא היה עושה את זה. וואללה יש לגמרי מצב, אבל מד דלק ואור כשפותחים את הדלת? באמת? זה נטו תקציב.

ואני חייב להגיד שבתחום הכתיבה, אצלי בספר לא רק שהם לא בטופ הם די נמצאים בדשדוש באמצע. אני מדמין את הדמויות והטקסטים שלהם בסדרה או סרט (מאוד קל כי בסופו של דבר הם הולכים על ראליזם עלילתית) וזאת פשוט בדיחה ממש רעה. אבל שוב, ב5 לא שחקתי, 4 היה קטסטרופה נוראית וכך גם הכתיבה של כל GTA לפניו. אולי 5 מיוחד.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי bling » 26 נובמבר 2014, 20:20

לא יאומן, יובי החליטה לבטל את ה Season Pass של Unity, ולפצות את הצרכנים על ההשקה הרעה של המשחק, הם ישחררו את ה DLC הראשון שתוכנן ששוויו היה 10$ לכולם במתנה, ומה עם אלו שקנו מראש את הסיזן פאס אתם שואלים? הם בכלל זכו בלוטו, כפיצוי הם יקבלו משחק חינם מתנה של יובי לבחירתם, ביניהם: פאר-קריי 4, ה Crew, ריימן, בלאק פלאג ועוד איזה שם שלמי אכפת בכלל הם נותנים את פאר קריי4 מתנה!
הפיצוי משום מה רק לבעלי ה ONE וה PS4 כאילו ה PC לא היה על הפנים גם.

חתיכת השקה אסון היה להם שנאלצו גם לבטל את ה DLC אבל אלו שקנו את הסיזן פאס הרוויחו בגדול.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 26 נובמבר 2014, 20:36

bling כתב:לא יאומן, יובי החליטה לבטל את ה Season Pass של Unity, ולפצות את הצרכנים על ההשקה הרעה של המשחק, הם ישחררו את ה DLC הראשון שתוכנן ששוויו היה 10$ לכולם במתנה, ומה עם אלו שקנו מראש את הסיזן פאס אתם שואלים? הם בכלל זכו בלוטו, כפיצוי הם יקבלו משחק חינם מתנה של יובי לבחירתם, ביניהם: פאר-קריי 4, ה Crew, ריימן, בלאק פלאג ועוד איזה שם שלמי אכפת בכלל הם נותנים את פאר קריי4 מתנה!
הפיצוי משום מה רק לבעלי ה ONE וה PS4 כאילו ה PC לא היה על הפנים גם.

חתיכת השקה אסון היה להם שנאלצו גם לבטל את ה DLC אבל אלו שקנו את הסיזן פאס הרוויחו בגדול.


להבנתי, הDLC לא בוטל בכלל. הם משהים כרגע את המכירה של הסיזון פאס, כי הDLC בהקפאה כרגע והוא פשוט ייצא מאוחר יותר. הם פשוט עסוקים בלתקן/לסיים את יוניטי.

בכל מקרה, צעד מאוד ראוי וגם אמרתי בעצמי שהם צריכים לעשות את זה אחרי שהם יטפלו במה שצריך לטפל עם יוניטי. אם הפאטצ' השלישי הזה באמת משפר את כל מה שהם אומרים שהוא משפר והפאטצ' הבא גם, הם לחלוטין כיפרו על כל הבלגן שהיה, לפי דעתי.
שוב - זה בהנחה שdown the line, הם לא יחזרו על אותם טעויות, כמו לא לדחות משחק שזקוק לדחיה ולעשות אמברגו ביקורות לא הגיוני. נראה שגם פה הם משתפרים קצת, עם ההודעה שלהם לעיתונות שלא כדאי לשחקנים לסמוך על ביקורות מוקדמות של THE CREW, כי הן לא יהיו מבוססות על משחק בסרברים אמיתיים, אלא על בטא ואירועי עיתונאים.

נ.ב.
הפיצוי גם לבעלי PC (ציטוט מהFAQ שהם פרסמו):
Am I eligible to receive the Dead Kings DLC for free?

Yes! Anyone that purchases Assassin’s Creed Unity on PS4, Xbox One or PC will be eligible.

זה כולל גם את המשחק חינם, אני חושב, כי בשאלה עליו, הם אמרו שכל מי שקנה את הSEASON PASS זכאי לו, בלי לפרט פלטפורמה.

נראה שהם פשוט הפסיקו למכור את הסיזון פאס ובאמת לא אמרו אם זה לצמיתות, או זמני.
תמונה

MGS FREAK
Veteran
הודעות: 1927
הצטרף: 01 דצמבר 2013, 15:30

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי MGS FREAK » 26 נובמבר 2014, 21:49

DrKeo כתב:תשומת לב לפרטים של קוג'ימה גובלת בגאונות, של רוקסטאר היא הכי בנאלית שיש. אתה רואה כישרון במד דלק ואור שנדלק בכניסה לרכב? זה הדבר הכי בסיסי וברור מאליו שיש, מה מרשים בזה חוץ מאשר זה שאף חברה לא תקבל מספיק תקציב וזמן בשביל שמתכנת ואמן אשכרה ישבו ויעשו את זה? זה לא ביושוק, זאת לא אומנות סיפור, זה תוסף בנאלי לעשות משהו יותר ראליסטי. אם כבר היית רוצה לטעון למשהו כזה היית צריך לציין את התוכניות טלביזיה ולהגיד שאף אחד אחר כנראה לא היה עושה את זה. וואללה יש לגמרי מצב, אבל מד דלק ואור כשפותחים את הדלת? באמת? זה נטו תקציב.

ואני חייב להגיד שבתחום הכתיבה, אצלי בספר לא רק שהם לא בטופ הם די נמצאים בדשדוש באמצע. אני מדמין את הדמויות והטקסטים שלהם בסדרה או סרט (מאוד קל כי בסופו של דבר הם הולכים על ראליזם עלילתית) וזאת פשוט בדיחה ממש רעה. אבל שוב, ב5 לא שחקתי, 4 היה קטסטרופה נוראית וכך גם הכתיבה של כל GTA לפניו. אולי 5 מיוחד.


אצל קוג'ימה לא הייתי קורא לזה תשומת לב לפרטים- הוא פשוט ממלא את המשחקים בהרבה פיצ'רים, סודות, ואינטרקציות, אבל רובן די בולטות ולא מעודנות וסמויות בצורה כזו שלא תשים לב אליהן והן פשוט ישקעו ברקע ויתנו לך את ההרגשה "הזו".
העיצוב של הדאשבורד הוא לא מה שמיוחד, אלא זה שהוא מתפקד בצורה שהיא ממש לא מובנת מאליה שבמשחקים. נוריות אינדיקציה בהתאם לנזק בחלקים ספציפים של הרכב ? איפה שמעת על דבר כזה ? במקרה הטוב יש רק מד מהירות "אמיתי" .

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42057
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי DrKeo » 26 נובמבר 2014, 23:27

MGS FREAK כתב:
אצל קוג'ימה לא הייתי קורא לזה תשומת לב לפרטים- הוא פשוט ממלא את המשחקים בהרבה פיצ'רים, סודות, ואינטרקציות, אבל רובן די בולטות ולא מעודנות וסמויות בצורה כזו שלא תשים לב אליהן והן פשוט ישקעו ברקע ויתנו לך את ההרגשה "הזו".
העיצוב של הדאשבורד הוא לא מה שמיוחד, אלא זה שהוא מתפקד בצורה שהיא ממש לא מובנת מאליה שבמשחקים. נוריות אינדיקציה בהתאם לנזק בחלקים ספציפים של הרכב ? איפה שמעת על דבר כזה ? במקרה הטוב יש רק מד מהירות "אמיתי" .

זה פירוט, זה כל מה שזה. זה מדהים שיש להם את כוח האדם לעשות את זה, אבל זה פירוט זה הכל. זה לא דורש כישרון, זה דורש זמן וכסף. כמו שכבר אמרתי, הסדרות טלביזיה וכדומה זה דבר אחד אבל דברים כמו ״הדבר x מתנהג ראליסטי״ זה לא כישרון או יכולת, זה כסף וזמן.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי bling » 27 נובמבר 2014, 09:32

MGS FREAK כתב:
אצל קוג'ימה לא הייתי קורא לזה תשומת לב לפרטים- הוא פשוט ממלא את המשחקים בהרבה פיצ'רים, סודות, ואינטרקציות, אבל רובן די בולטות ולא מעודנות וסמויות בצורה כזו שלא תשים לב אליהן והן פשוט ישקעו ברקע ויתנו לך את ההרגשה "הזו".
העיצוב של הדאשבורד הוא לא מה שמיוחד, אלא זה שהוא מתפקד בצורה שהיא ממש לא מובנת מאליה שבמשחקים. נוריות אינדיקציה בהתאם לנזק בחלקים ספציפים של הרכב ? איפה שמעת על דבר כזה ? במקרה הטוב יש רק מד מהירות "אמיתי" .

רובן בולטות!? יש כ"כ הרבה פרטים וסודות במשחקים שלו שגם אחרי אינספור playthrough תגלה עוד דברים, בנוסף יש גם פרטים בסגנון של GTA כמו למשל שסנייק יכול להתקרר ב MGS2 מה שיגרום לו להתעטש או אם תירה בדלי עם הקרח תוכל לראות איך הקרח נמס, או למשל אם תירה בקמח הוא יתפזר ויחסום את שדה הראייה, וגם הבקבוקים בבר מתפרקים לאינספור חתיכות לפי האיזור שבו ירית בהם או דברים בסגנון של לירות בדגל בקרב נגד אולגה ולחסום לה את הראייה וכו'

בנוסף כמו ש KEO אמר הדברים שקוג'ימה מכניס הם אשכרה יצירתיים ומגניבים יותר מאשר סתם דיוק בפרטים כמו קרח נמס או נורית אזהרה שהדלק מתרוקן, לא מובן איך אפשר לזלזל בזה או לקרוא לזה "בולט" שזה ממש לא, אפילו על הדברים הגדולים כמו שיכלת להרוג את ה END באמצע סתם שיחה שלו ב CUT SCENE אין מצב שהיה לך מושג רק אחרי ששיחקת עוד פעמים והתנסית, ואני לא מדבר על מליון הדברים האחרים שהופתעתי שהכניס למשחק אחרי שקראתי באינטרנט, אז לקרוא לדברים שהוא מכניס בולטים או כאילו ברורים מאליהם ולא מעודנים זה לא רציני.
שלא לדבר גם על דברים קטנים יותר שמוסיפים כמו הקודק שכ"כ מושקע ומגיב לכל שטות שאתה עושה, אתה יכול סתם לירות על ציפורים ולקבל פתאום שיחה משעשעת על כך ועוד אינסוף שיחות אופצינאליות שהכניסו שתלויות במה שאתה עושה ומתי שאתה מתקשר, אלו בדיוק הפרטים שבונים בסוף עולם והרגשה של "זה" כמו שהגדרת.

Stick
Sage
הודעות: 5005
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Stick » 27 נובמבר 2014, 09:48

אני עם KEO בנושא הזה.
מה שרוקסטאר עושה, שהוא מדהים מבחינת כוח אדם - השקעה ובכלל אהבת המשחק ורצון לתת מעבר, הוא נטו שאיפה לראליסטיות.
אין פה גאונות, אין פה כשרון.
לשים מנורה שנדלקת כשהאוטו נפתח - כמו במציאות, זו פשוט השקעה. באותה מידה אני יכול לתת עכשיו 1001 דברים ראליסטים שקורים במציאות ואין במשחקי GTA (או בשום משחק אחר), מה זה אומר? שאני גאון? לא, זה אומר שאפילו להם אין את כל המשאבים שבעולם או הכוח לעשות את הכל. הרי תסכימו איתי שאין מפתח משחקים אחד בעולם שעיצב מכונית ושכח שכשהאוטו נפתח נפתחת גם המנורה, בגלל שהוא פחות גאון. מצד שני יש המון מפתחי משחקים עם משאבים מצומצמים בהרבה שבוחרים (בצדק) להשקיע את אותם המשאבים בדברים אחרים.

Laskin
Elder
הודעות: 24170
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Laskin » 27 נובמבר 2014, 10:09

יש לא מעט משחקים עם תקציבי עתק שלא השקיעו בפרטים הקטנים בכלל, והעדיפו לעשות עם הזמן והכסף דברים אחרים לגמרי (עוד שלב, עוד דמות, עוד נשקים, להתרכז בשליטה, להתרכז בגרפיקה...).
רוקסטאר היחידים שבוחרים להשקיע בעיקר בפרטים הקטנים, ברמה שעוד לא ראינו...
אבל טוב, נסכים שלא להסכים.

יוביסופט יצאו פשוט אדירים, למרות שהם גם יצאו אדיוטים ואני מקווה שלמדו את הלקח שלהם, אבל זה אחד הפיצויים היותר טובים בהסטוריה, במיוחד כמובן עבור מי שקנה את הSEASON PASS

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי bling » 27 נובמבר 2014, 10:24

Laskin כתב:יש לא מעט משחקים עם תקציבי עתק שלא השקיעו בפרטים הקטנים בכלל, והעדיפו לעשות עם הזמן והכסף דברים אחרים לגמרי (עוד שלב, עוד דמות, עוד נשקים, להתרכז בשליטה, להתרכז בגרפיקה...).
רוקסטאר היחידים שבוחרים להשקיע בעיקר בפרטים הקטנים, ברמה שעוד לא ראינו...
אבל טוב, נסכים שלא להסכים.

יוביסופט יצאו פשוט אדירים, למרות שהם גם יצאו אדיוטים ואני מקווה שלמדו את הלקח שלהם, אבל זה אחד הפיצויים היותר טובים בהסטוריה, במיוחד כמובן עבור מי שקנה את הSEASON PASS

הבעיה היא שהפיצוי מדהים בעיקר רק בשביל אלו שקנו את ה SEASON PASS, היה משעשע לראות ב GAF אנשים פתאום מתקמבנים ומנסים לקנות את ה SP אחרי הפיצוי של יובי דרך גיימספטופ וריטיילרים אחרים שלא הודיעו להם על כך עדיין והמשיכו למכור את הקודים, אבל בשביל כל השאר שזה בתכל'ס הרוב הגדול של האנשים, DLC ב 10$ לא יודע אם מספיק, פאר קריי 4 לכולם יכל לגרום גם לי להזמין :P

ואני גם לא קונה את ההתנצלות שהוציא אתמול המנכ"ל, הוא ציין שם את השתלשלות האירועים ולפי התיאור שלו זה נשמע ש"פתאום" בהשקה התגלו שלל בעיות טכניות ובאגים עם המשחק, שיפסיקו לבלבל את המוח כאילו זה הפתיע אותם, ברור שחליפה מסוימת חשבה לדחוף את המשחק במצב לא מוכן כדי להספיק לחגים ולקוות שזה איכשהו יעבור, זה לא עבר והם משלמים על כך, אבל שלא ישחקו אותה מופתעים.
מסכנים המפתחים עצמם שעבדו על המשחק כל כך קשה ובטח היו מודעים לשלל הבעיות אבל לא בדיוק שאלו אותם כשהחליטו בכל זאת לשחרר את המשחק, יש מפתחות כמו רוקסטדי שדורשות ומקבלות דחייה של חודשים בשביל להוציא מוצר גמור לפי הסטנדרטים שלהן, אני בטוח שהפעם היה מקרה של מפתחת שלא קיבלה את האישור הזה וראינו מה התוצאות של זה, בתקווה שיובי תלמד את הלקח כמו שצריך מהמקרה הזה.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 28 אורחים