נושא ה-pc הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42168
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 27 אפריל 2015, 19:00

עיתונאים ובלוגרים הוזמנו לפולין לשחק בוויצ'ר 3 על 980GTX בULTRA והמשחק רץ ב60FPS.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24261
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 27 אפריל 2015, 22:40

מגניב! מעניין על איזה AA... אצפה בזה עכשיו

בכל מקרה, נסיון שני להעלות תמונות:

1.jpg
1.jpg (214.87 KiB) נצפה 10606 פעמים


2.jpg
2.jpg (209.51 KiB) נצפה 10606 פעמים

סמל אישי של המשתמש
omerkot
Veteran
הודעות: 3100
הצטרף: 09 אפריל 2013, 00:42

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי omerkot » 28 אפריל 2015, 00:02

אפשר להריץ על זה דיגר? :twisted:

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 28 אפריל 2015, 00:41

omerkot כתב:אפשר להריץ על זה דיגר? :twisted:


מריץ, זה בטוח.
השאלה אם זה מריץ אותו על אולטרה ו60 FPS נעול וX8 MSAA.

---

לא מצאתי ביד 2 660TI משומש, אז מה לדעתכם יהיה מחיר הוגן להציע אותו למכירה ואיפה הכי כדאי לפרסם?
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42168
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 28 אפריל 2015, 00:52

Nucleus_Dawn כתב:
מריץ, זה בטוח.
השאלה אם זה מריץ אותו על אולטרה ו60 FPS נעול וX8 MSAA.

---

לא מצאתי ביד 2 660TI משומש, אז מה לדעתכם יהיה מחיר הוגן להציע אותו למכירה ואיפה הכי כדאי לפרסם?

מכרתי ביד 2 ב400 שקל. לא בדיוק אוצר אבל עזר עם הקניה של ה970 :)

תתחדש לאסקין, נסה לשחק את COD החדש בSUPER SAMPLING של 4K :)
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24261
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 28 אפריל 2015, 02:00

תודה!
ואעשה זאת :)

בדקתי את FC4 עם כל ההגדרות הכי גבוה והוא באמת רץ ממש מושלם, תמיד כיף.
והרצתי את GTA V והוא עשה לי בעיות STUTTER, אז קראתי קצת והמליצו לעשות CLEAN INSTALL לדרייברים וזה פותר את זה. וואלה? פתר לגמרי :) ממליץ לכם גם לעשות, הבנתי שזה עוזר גם לכרטיס אחד. ואין מה להפסיד ^_^
עוד לא ניסיתי לעשות לו SUPER SAMPLING אבל אעשה את זה מחר. רץ מושלם עכשיו עם כל ההגדרות במקסימום.
איתן קארטר דווקא קירטע, אולי ההתקנה של הדרייברים עזרה גם לו. אבדוק גם את זה.
דראגון אייג' גם רץ סוף סוף חלק לגמרי, אבל שכחתי איך משחקים בו בכלל.
העיקר שהוויצ'ר יוצא, סוף סוף! אבל בטח לא יהיה לי זמן לשחק בו :(

Megalomaniac
Trainee
הודעות: 292
הצטרף: 14 אפריל 2013, 10:46

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Megalomaniac » 28 אפריל 2015, 02:19

תתחדש, אבל אין לחלק מהמשחקים בעיות בתמיכה של SLI? פעם היה לי Crossfire של 6970 ויותר מחצי מהמשחקים פשוט לא עבדו עם זה טוב ותמיד הייתי צריך לכבות כרטיס אחד עד שיום אחד נמאס לי והחלטתי לקנות כרטיס בודד חזק... מאז הדבר הזה החלטתי שפשוט משתלם לחכות ולהשקיע על כרטיס בודד חזק מאשר 2 כרטיסים.. אולי זה השתנה מאז.. אבל אז זה היה זוועה ולא השתלם לי.

Yahel12
Warrior
הודעות: 947
הצטרף: 28 אפריל 2013, 13:37

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Yahel12 » 28 אפריל 2015, 07:11

6970, זאת אומרת לפני שנתיים פחות או יותר? אני חושב שהיום זה השתפר אבל אני עדיין בדעה שכרטיס אחד זה הרבה פחות כאב ראש יותר משתלם

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 28 אפריל 2015, 09:18

נצחון לטרולים, למאיימים ברצח ולמי שהספים את הסטים workshop. הורידו את חנות המודים מסטים.

בהודעה רשמית, VALVE התייחסו לכך שהם לא היו צריכים לעשות את זה דווקא במשחק שיש לו היסטוריה של שגשוג בתחום המודים.
נקווה שהם ינסו מחדש, עם משחק חדש שייצא. חבל לאבד פיטצ'ר עם כל כך הרבה פוטנציאל.
תמונה

Yahel12
Warrior
הודעות: 947
הצטרף: 28 אפריל 2013, 13:37

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Yahel12 » 28 אפריל 2015, 09:59

טוב מאוד שהורידו מודים לא צריכים לעלות כסף, מודים נוצרים מתרומות בדרך כלל

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 28 אפריל 2015, 10:17

Yahel12 כתב:טוב מאוד שהורידו מודים לא צריכים לעלות כסף, מודים נוצרים מתרומות בדרך כלל


מודים צריכים לעלות, כמה שהיוצרים שלהם רוצים לבקש עבורם. לא לך, לא לי ולא לאף בריון אינטרנטי אין את הזכות לקבוע לאדם שעבד קשה ופיתח מוד, אם הזמן שלו שווה משהו, או לא. המערכת בסטים, אפשרה למודרים לקבוע כמה המוד שלהם שווה ועודדה מפתחי משחקים ליצור כלי מודינג מוצלחים.
מודים בתשלום עובדים נהדר, כבר שנים. הם עובדים נהדר בCS:GO, בTF2, בסימולטורי טיסה למיניהם ובעוד לא מעט מקומות. הם גם הביאו לנו כל מיני משחקים קטנים, כמו CS, TF, DAYZ ועוד ועוד ועוד.

נקווה שייצא מזה משהו חיובי. אולי כשהמערכת תחזור, היא תחזור עם השינויים המתבקשים לה, כמו הגדלת חלון זמן ההחזרה של המודים, למשל.
מתן כלים נוספים למפתחי משחקים ומפתחי מודים, זה תמיד טוב. הצעד הזה יכל למנף את נושא המודים באופן באמת חסר תקדים. נצטרך לחכות לזה עוד קצת, כנראה. חבל.
נערך לאחרונה על ידי Nucleus_Dawn ב 28 אפריל 2015, 10:18, נערך פעם 1 בסך הכל.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5463
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 28 אפריל 2015, 10:17

Yahel12 כתב:טוב מאוד שהורידו מודים לא צריכים לעלות כסף, מודים נוצרים מתרומות בדרך כלל

אתה מחליט מה צריך ומה לא צריך לעלות כסף או מי שמייצר את המוצר?
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

Laskin
Elder
הודעות: 24261
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 28 אפריל 2015, 10:24

לא יהל, מודים נוצרים מזמן של אנשים, מוכשרים יותר ומוכשרים פחות, וב-95% מהמקרים הם אינם ממומנים. אין הבדל בין זה לכובעים והשטויות בTF2... אנשים משקיעים ויוצרים משהו, ואני לא חושב שזה פוגע אם הם יקבלו על זה משהו.
בדיוק אתמול הורדתי שוב את סקיירים בסטים והיום אוסיף לו מלא מודים כדי לדחוף את המחשב לקצה. המשחק נראה שמיים וארץ עם ובלי מודים, ואפשר להוסיף לו כ"כ הרבה דברים משוגעים שמשנים את המשחק לחלוטין... אני לא רואה סיבה שאנשים לא ירוויחו על זה כמה גרושים (או מליונים, לא רלוונטי) אם אנשים אוהבים את מה שהם עושים ומוכנים להוציא על זה כסף.
אני משוכנע שיש מלא אנשים ממש ממש מוכשרים שלא יוצרים מודים כי אין בזה תמורה אמיתית, מעבר ל"מוניטין אונליין". ואנחנו מספספים דווקא את הכשרונות הגדולים, שגם היו יכולים לקבל כך הצעות עבודה ולשפר משחקים דרך צוות הפיתוח שלהם :)
זה לא חובה להשתמש בהם, וזה לא פוגע במשחק... כך שההתנגדות היא די ילדותית בעיניי.

בקשר לSLI - היום זה ה-ר-ב-ה פחות בעייתי ממה שהיה בעבר, והמחשב הקודם שלי היה עם 460 בSLI אז אני זוכר את זה טוב מאוד :)
ב-80 אחוז מכלל המשחקים ה"נפוצים" אין שום בעיות, ב-20 אחוז הנותרים זה הרוב משחקים פחות "כבדים" וגם ככה אין צורך, ובמשחקים שיש צורך אולי יש איזה 5% שעושים בעיות, ולרוב הן נפתרות אחרי כמה ימים/שבועות עם פאץ' או דרייברים.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42168
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 28 אפריל 2015, 11:17

ומעבר לזה, גם נראה מודים שלא ראינו בעבר כי כשיש תמורה כלכלית פתאום צוות של 30 אנשים שעובדים במשרה מלאה יכולים לעבוד על איזה מוד לGTA. נוכל לקבל עיר חדשה לגמרי או משהו כזה, מי יודע?
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 28 אפריל 2015, 12:57

DrKeo כתב:ומעבר לזה, גם נראה מודים שלא ראינו בעבר כי כשיש תמורה כלכלית פתאום צוות של 30 אנשים שעובדים במשרה מלאה יכולים לעבוד על איזה מוד לGTA. נוכל לקבל עיר חדשה לגמרי או משהו כזה, מי יודע?


אני מסכים עם הרעיון, אבל נראה לי שאת אופטימי קצת יותר מידי. מ25%, כנראה שאי אפשר להקים צוות של 30 איש.
כמובן שהאחוזים שניתנים למודרים מוחלטים על ידי המפתחת, כך שיכול להיות שנראה כלי מודינג רשמיים לGTA V (כך שהם יוכלו לדאוג שהמודים אוטומטית ייכבו באונליין, או יפעלו באונליין, רק אם הם עברו איזה תהליך בדיקה שלהם) ורוקסטאר יחליטו לתת 35%, אבל זה עדין לא ברמה שיכולה להחזיק צוות של עשרות אנשים (אפילו במקרה של משחק כל כך פופולארי).

זה כן, באופן כללי, יכול היה להוביל למודים ברמה אחרת לגמרי ממה שאנחנו מכירים. פשוט לא עד כדי כך.
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 24261
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 28 אפריל 2015, 13:01

אני לא יודע למה החלטתם שצריך 30 איש לעיר חדשה, בסקיירים יש דברים הרבה יותר מדהימים, בחינם, מצוותים של 4-5 אנשים ופחות מזה. יש גם OVERHAUL מדהים לכל אחת מהערים המרכזיות...
בCITIES SKYLINE מישהו בודד השתמש במלא מודים ויצר חדשים במיוחד כדי ליצור את העיר של GTA V בתוך שבוע בלבד.

ואם התוכן ממש ממש טוב ומליונים ישלמו עליו - ברור שזה שווה לצוות של 30 איש, שישקיעו חודש מהחיים שלהם ויקבלו כמה מאות אלפים כל אחד. זה בהחלט יכול לעבוד, כלכלית, לצוות מוכשר במיוחד.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42168
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 28 אפריל 2015, 13:07

Laskin כתב:אני לא יודע למה החלטתם שצריך 30 איש לעיר חדשה, בסקיירים יש דברים הרבה יותר מדהימים, בחינם, מצוותים של 4-5 אנשים ופחות מזה. יש גם OVERHAUL מדהים לכל אחת מהערים המרכזיות...
בCITIES SKYLINE מישהו בודד השתמש במלא מודים ויצר חדשים במיוחד כדי ליצור את העיר של GTA V בתוך שבוע בלבד.

ואם התוכן ממש ממש טוב ומליונים ישלמו עליו - ברור שזה שווה לצוות של 30 איש, שישקיעו חודש מהחיים שלהם ויקבלו כמה מאות אלפים כל אחד. זה בהחלט יכול לעבוד, כלכלית, לצוות מוכשר במיוחד.

כדי לעשות את העיר של GTA צריך הרבה יותר מ30 אנשים, רוקסאטר היו צריכים 200+ ו-5 שנים :)
אבל סתם זרקתי משהו, זה גם יכול להיות הר מושלג בצפון עם כמה עיירות קטנות, סתם דוגמה. זה לא באמת מה שמשנה, מה שמשנה הוא שברגע שיש הכנסות אז השוק ישתנה ויוכלו להיות מודים ברמה אחרת לגמרי.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 28 אפריל 2015, 13:12

Laskin כתב:אני לא יודע למה החלטתם שצריך 30 איש לעיר חדשה, בסקיירים יש דברים הרבה יותר מדהימים, בחינם, מצוותים של 4-5 אנשים ופחות מזה. יש גם OVERHAUL מדהים לכל אחת מהערים המרכזיות...
בCITIES SKYLINE מישהו בודד השתמש במלא מודים ויצר חדשים במיוחד כדי ליצור את העיר של GTA V בתוך שבוע בלבד.

ואם התוכן ממש ממש טוב ומליונים ישלמו עליו - ברור שזה שווה לצוות של 30 איש, שישקיעו חודש מהחיים שלהם ויקבלו כמה מאות אלפים כל אחד. זה בהחלט יכול לעבוד, כלכלית, לצוות מוכשר במיוחד.


זה בהנחה למיליוני מכירות. מעטים המשחקים שיש להם בסיס משתמשים פעיל של מיליוני שחקנים, שלא לדבר על מיליוני שחקנים שגם קונים תוכן נוסף.
אם האחוזים יהיו יותר גדולים (שזה לחלוטין שיקול של המפיצה של המשחק עצמו), אז זה יקטין את כמות העותקים שצריך למכור, כמובן. יש מצב שגם VALVE יחליטו להוריד מהחלק שלהם ל20% ואז תהייה יותר גמישות למפיצות של המשחקים, לתת חלק גדול יותר למודרים.

זה הכל דיבורים באוויר. במקום לראות את זה מתפתח וקורה, אנחנו צריכים לחכות למשחק הבא, שאיתו VALVE ינסו להשיק את הכלי הזה.
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 24261
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 28 אפריל 2015, 13:16

*אהם*L4D3*אהם*וגם TF3*אהם*

סליחה

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 28 אפריל 2015, 13:23

Laskin כתב:*אהם*L4D3*אהם*וגם TF3*אהם*

סליחה


*אהם* זה כבר קורה בTF2 ובDOTA2 כבר שנים *אהם*
*אהם* זה יהיה מעניין באמת, כשיפתחו את האפשרות לכל מפיצה שרוצה *אפצ'י*
תמונה

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 28 אפריל 2015, 14:18

מצויין. הקהילה שוב מראה את דריכותה ומשמיעה את קולה על יוזמה לא אפויה ולא מוכנה. אין מה לנסות להשחיר את פני 'הבכיינים ברשת' כי ואלב בעצמם אומרים שהם טעו ושפטו לא נכונה את המצב. יוזמה שכזו דורשת עבודה יותר מקיפה ובחשיבה על איך ניגשים לבעיות שהיא יוצרת. הפידבק שואלב קיבלו באי-מיילים וברשת יגרום לכך בתקווה שכאשר הם ישיקו מחדש את הפיצ'ר הזה הוא יהיה יותר טוב ויענה על הצרכים והדאגות.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42168
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 28 אפריל 2015, 14:24

Kazz כתב:מצויין. הקהילה שוב מראה את דריכותה ומשמיעה את קולה על יוזמה לא אפויה ולא מוכנה. אין מה לנסות להשחיר את פני 'הבכיינים ברשת' כי ואלב בעצמם אומרים שהם טעו ושפטו לא נכונה את המצב. יוזמה שכזו דורשת עבודה יותר מקיפה ובחשיבה על איך ניגשים לבעיות שהיא יוצרת. הפידבק שואלב קיבלו באי-מיילים וברשת יגרום לכך בתקווה שכאשר הם ישיקו מחדש את הפיצ'ר הזה הוא יהיה יותר טוב ויענה על הצרכים והדאגות.

איזה בעיות נוצרו שVALVE צריכה פתור? סתם בכי רנדומאלי כרגיל מקהילה שאוהבת לבכות.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24261
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 28 אפריל 2015, 15:34

מסכים שאולי זה לא היה לגמרי אפוי, אבל אין להם על מה להתנצל, ואם הם עושים זאת זה לאו דווקא בצורה כנה... סה"כ לא נגרם שום נזק לאף אחד.
היה ניסוי, הוא התקבל שלא כ"כ טוב, הורידו. כמו שבעבר היה עם מיקרו תשלומים... זה לא שהיום אין משחקים שלוקחים סכומים גדולים על שום דבר, כמו שהמגן לסוס ההוא בELDER SCROLL עלה.
פשוט בהתחלה זה היה דבר חדש ואנשים לא אהבו את השינוי הזה, אז הוא התקבל לא כ"כ טוב. אחרי שנרגעו קצת המשיכו את זה שוב, לאט לאט, והיום המצב כביכול הרבה יותר "גרוע" (לשלם בשביל FATALITY קל, מישהו?), רק שזה לא משנה לאף אחד, כי רק פראיירים קונים את זה.
השחקן הרגיל לא נפגע מזה, וזה מה שהכי חשוב לקהילה. זה הקו שאנחנו הגיימרים אמורים למתוח.

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 28 אפריל 2015, 15:45

בעיות של לעשות curating כמו שצריך. לוודא שהמודים לא גנובים. לוודא שאין בעיות של מוד שמכיל יצירות של מישהו אחר שלא נתן את הסכמתו ועוד וכו'. אם הייתה תגובה כזו נרעשת אז סימן שהביצוע הנוכחי של ואלב היה בעייתי ולוקה בחסר. זה טוב גם עבור מי שהיה בעד, עכשיו הביצוע העתידי יהיה טוב יותר ומקיף יותר. כל הפלוסים של היוזמה הזו עדיין יתקיימו ויגיעו, רק מאוחר יותר ואחרי שואלב עיכלו את הפידבק. אל תדאג, זה לא יהיה כמו מיקרוסופט שכאילו מכריזים על פיצ'ר אמיתי ואז 'גונזים' אותו לצמיתות בגלל שהקהל התנגד ל DRM.

אין פה שום דבר שלילי. הקהילה אמרה את שלה על ביצוע יוזמה בעייתי at best, עוד דוגמה לכך שגם ואלב לא חסינה מכך למרות חלק מהאנשים שחושבים שכולם פאנבויים שלהם ומקלים עליהם וכו', ואלב מראה תגובה מהירה ולא מתעקשת להמשיך את העניין על אפתם וחמתם של רוב הקהילה, וכאשר ואלב תשגר את טייק 2 של היוזמה אנחנו נקבל מערכת שלמה שתטפל גם בסוגיות שהועלו.

Yahel12
Warrior
הודעות: 947
הצטרף: 28 אפריל 2013, 13:37

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Yahel12 » 28 אפריל 2015, 16:00

לא אמרתי שאני קובע מה כן צריך לעלות ומה לא, כול מי שהיה רוצה עד היום היה יכול לבקש כסף על המוד שלו, רוצה? תקנה אם אתה לא רוצה אז אתה ממש לא חייב.

אני לא יודע מה אתכם אבל אני חי על מודים, והרבה מהם. ואין לי שום בעיה לשלם עליהם כול עוד הם מעניינים אותי אבל יש סיבה שהפיצ'ר הזה ירד, בגלל שהוא לא יצליח (לפחות עכשיו) ושוב, אין לי בעיה לשלם על מודים אני לא מתקמצן על דברים שאני אוהב. למודים מצליחים יש הרבה תרומות אם אתם לא יודעים, ועובדה שרוב המודים עד היום נשארים באוויר, הפיצ'ר הזה מעודד מפתחי מודים חדשים להתחיל לעבוד ולקיימים להרוויח ולהשתפר ולהתקדם עם המוד העכשווי שלהם שזה טוב מאוד, אבל אנשים אחרים לא רגילים לשלם על מודים, בגלל זה אני בטוח שהפיצ'ר ירד


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 30 אורחים