Xbox One | הנושא הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 16 אוקטובר 2015, 02:08

DrKeo כתב:לקחת באנשי ולטוס לראש הר עליו מקדש forrunners, לעשות scouting, לבחור את הציוד הנכון ואז לתקוף מהכיוון שאתה חושב שנכון בדרך שאתה חושב שהיא נכונה, להגיע למטרה ולקבל בדיוק את הloot שאתה צריך בשביל שהassualt rifle שלך יעשה 30% יותר נזק נשמע לי כל כך הרבה יותר טוב ממסדרון, הרוג את כולם, חדר, הרוג את כולם וכך הלאה שיש עכשיו.


גם לי, אבל בשביל זה אני משחק FAR CRY.
אתה לא מדבר על לקחת את היילו ולשים אותו בעולם פתוח. אתה מדבר על לקחת את היילו ולהפוך אותו למשחק אחר לחלוטין, עם מכאניקות שונות בתכלית. זה כבר לא תכנס לקרב עם שני הנשקים שבמקרה יש לך ותקח נשקים מאויבים שהרגת של היילו (שכמובן נראה לי עיצוב משחק פחות חכם).
אפשר בכיף להוסיף גם בסיסים של האויבים שלך שאם תתקוף אותם האזור שבו הם נמצאים יהפוך לפחות מסוכן ועם פחות אויבים ושדרוגים לjet pack שלך שמאפשרים לך לרחף במורד הרים במהירות מסחררת :D גם רצוי להוסיף נקודות שתוכל לעשות דרכן fast travel, כי העולם יהיה גדול הרבה יותר ולפעמים שחקנים ירצו לחסוך זמן. אפשר שהם יהיו מגדלי forerunners, נניח, כך שיהיה אפשר לראות אותם מרחוק. בכל פעם שתגיע לאחד כזה, תשחרר את הנקודה הזאת ותוכל להשתמש בה. אם ממש יתחשק להם להוסיף קצת גיוון, הם יכולים לעשות שכל מגדל יהיה איזה מיני אתגר פלטפורמי חביב.
אולי אפשר למלא את העולם גם ביצורים חיים פראיים, כדי שירגיש יותר חי ואמיתי. זה באמת יכול לעבוד נהדר.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42457
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 16 אוקטובר 2015, 03:41

פארקריי לא המציא את הrpg עולם פתוח והיילו בעולם פתוח לא הופך להיות פארקריי בדיוק כמו שmgs בעולם פתוח לא הופך להיות פארקריי.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 16 אוקטובר 2015, 10:20

DrKeo כתב:פארקריי לא המציא את הrpg עולם פתוח והיילו בעולם פתוח לא הופך להיות פארקריי בדיוק כמו שmgs בעולם פתוח לא הופך להיות פארקריי.


נכון. פאר קריי הוא רק דוגמא לדרך פחות או יותר מושלמת לשוטר בעולם פתוח והתיאור שלך של לתצפת, לבחור נשקים ולתקוף מאיזה מקום שרוצים נעשה בצורה הכי טובה בפאר קריי ואחד האלמנטים שעשה את הסדרה הזאת לכל כך מוצלחים.
לעומת זאת, בהיילו אין בדל של אלמנט כזה. זה אפילו סותר מכניקות בסיסיות בסדרה של להסתדר עם שני הנשקים שבמקרה יש לך ולאסוף נשקים מהאויבים שלך כשנגמרת לך התחמושת. זה פשוט משחק שונה לגמרי. זה לא היילו.

האם אפשר לעשות את זה היילו? כן. אין בעיה לפתח משחק כזה ולקרוא לזה פיינל פנטזי ואם תעשה את זה מספיק, זה יאפיין את פיינל פנטזי. זה פשוט שינוי הרבה יותר מרחיק לכת מפיינל פנטזי בעולם פתוח, בדיוק כמו שהשינוי שאתה מציע להיילו (ונשמע לי נהדר על הנייר, כמובן), הוא הרבה יותר מהיילו בעולם פתוח.
מה שאתה מתאר, זה יותר משחק שונה לחלוטין, בסגנון של פאר קריי, עם סקין של היילו.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42457
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 16 אוקטובר 2015, 16:54

אין שום דבר סותר כאן, ההבל היחיד, היחיד, הוא שתוכל בתחילת משימה לבחור איזה שני נשקים יהיו לך. ואו, היילו פשוט יתהפך על הראש! מה שאתה אומר הוא פשוט לא נכון, אחרת MGS5 הוא FC. אין שמץ של קשר בין היילו לFC עוד מהמכניקות הכי בסיסיות. לך אחורה לFC1 שהיה משחק עם שלבים רחבים, לא באמת משחק עולם פתוח, כמו היילו רק יותר רחב. אתה יודע מה היה משותף להם? בערך כלום. הסגנון שלהם שונה מהיסוד. אם FC הלך לעולם פתוח אמיתי עם כל מני שדרוגים ומסביב אין שום בסיס לטיעון שלך שהיילו לא יכול לעשות את זה. ולא, היילו לא יהיה דומה בכלל לFC.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 16 אוקטובר 2015, 18:07

גם אחד הדברים שמאפיינים את היילו זה הגאנפליי והנשקים שלו וזה לא יפגע במעבר הזה, הרי גם מגס עשה מעבר לנשק ראשי ומשני ככה שהסגנון הזה לא בהכרח מחייב ארסנל נשקים שלם שאתה מחזיק בזירת הקרב, עוברים לפורמט Loadout אם רוצים, יושב יפה על היילו.

דבר נוסף זה זירות קרב גדולות עם חופש רב יחסית באפשרויות התקיפה, הרי היילו הוא משחק עם אפס תסרוט שהגיימפליי שלו מתבסס על הזירות הללו, אז מה יותר טבעי מלעבור לעולם גדול שבו אתה יכול להתחיל מתקפה מקילומטר בעזרת רובה צלפים, לעלות על הג׳יפ ולנוע אל עבר הבסיס/ מבנה ושם נגיד לקראת סוף השלב תניח חומר נפץ שאמור להרוס את המטרה ותוכל לברוח בעזרת הרחפת מהמטרה או שתעדיף בעזרת הג׳יפ או סתם ברגל, שלא לדבר על משימה שמורכבת ממספר התרחשויות על פני כמה קילומטרים במפה, מנצל עד הסוף את הגיימפליי כלי רכב של הסדרה.

בקיצור המבנה הנוכחי שלהם לא מרוויח הרבה מלניאריות, אין תסרוט, הפייסינג זה בעיקר או קרב או דיבורים וסרטי מעבר ביניהם, לא בדיוק משהו שישבר בעולם פתוח, תמיד אפשר להעביר עלילה ברגעי מפתח במשימה ראשית שאתה מבצע ויכולה גם להיות אווירה אדירה בלהסתובב בגלאקסיה גדולה במקום בשלב לניארי, מה נותן יותר הרגשה של כוכב וסקייל גדול מאשר העולם הפתוח?

גם לא ראיתי את KEO אומר לקחת את המגדלים מפאר קריי שצריך לכבוש כדי לפתוח ״אטרקציות״ במפה (שזה בשפת עולם פתוח לרוב- פעילויות Fetch רפטטיביות), מי צריך בכלל את השטות הזו? זה רעיון מעפן וגם קוג׳ימה לא השתמש בזה, שישאר אצל יובי.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 16 אוקטובר 2015, 20:14

DrKeo כתב:אין שום דבר סותר כאן, ההבל היחיד, היחיד, הוא שתוכל בתחילת משימה לבחור איזה שני נשקים יהיו לך. ואו, היילו פשוט יתהפך על הראש! מה שאתה אומר הוא פשוט לא נכון, אחרת MGS5 הוא FC. אין שמץ של קשר בין היילו לFC עוד מהמכניקות הכי בסיסיות. לך אחורה לFC1 שהיה משחק עם שלבים רחבים, לא באמת משחק עולם פתוח, כמו היילו רק יותר רחב. אתה יודע מה היה משותף להם? בערך כלום. הסגנון שלהם שונה מהיסוד. אם FC הלך לעולם פתוח אמיתי עם כל מני שדרוגים ומסביב אין שום בסיס לטיעון שלך שהיילו לא יכול לעשות את זה. ולא, היילו לא יהיה דומה בכלל לFC.


אז שוב, אם מדובר פה על היילו, רק בעולם פתוח, זה רק ידגיש את החסרונות של המשחקים. במקום לנהוג בג'יפ דקה, תנהג חמש דקות. במקום להלחם ב5 בוטים, תלחם ב15 בוטים. במקום לחזור על אותן הפעולות במחזוריות של דקה ואז חמש דקות ואז דקה ואז חמש דקות, תחזור על אותן הפעולות במחזוריות של חמש דקות ואז רבע שעה ואז חמש דקות ואז רבע שעה. זה היה משעמם קודם, אז למה שזה יהפוך למעניין לפתע?
היילו רק בעולם פתוח, יהיה משעמם קצת יותר מהיילו רגיל. הרי גם הדבר שהצעת והתלהבת ממנו, של לנהוג לראש הר עם מקדש בג'יפ, להתסכל על איזה בסיס שצריך לתקוף ולהחליט איך לתקוף אותו אין שמץ של בעיה לעשות במודל הלינארי של היילו, עם שלבי הזירות שלו. פשוט תעשה מסדרון לפני הזירה שבו אתה צריך לנהוג בג'יפ לראש הר עם מקדש, שממנו רואים את הזירה. אתה רוצה שגם יהיה אפשר לבחור נשקים? מצוין. שים ארגז נשקים במקדש הזה ולפני עוד כל מיני זירות היילו מסורתיות וזהו. אין שום יתרון לעולם פתוח, מעבר לשורה מאחורי הקופסא.
זה בהנחה שההבדל היחיד, היחיד הוא שתוכל בתחילת משימה לבחור איזה שני נשקים יהיו לך. סתם מיותר ואפשרי לממש בקלילות גם בלי עולם פתוח.

כמו שכבר אמרתי, יכול להיות שהאנשים שממש אוהבים את המחזוריות של היילו כן יהנו מעוד מאותו הדבר, רק בגדול יותר, אבל אפילו זה לא בטוח.
הכיוון של 343 נראה לי עדיף, סה"כ. ניסיון לקחת את הכלים שהיו (אם זה הנשקים השונים, הרכבים, הסיפור והדמויות, או כל דבר אחר) ולהכניס אותם לקמפיין שבאמת יש בו פייסינג ועיצוב שלבים מעניין.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42457
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 16 אוקטובר 2015, 21:01

ההפך הגמור, כל דבר בהיילו מתחנן לעולם פתוח כבר 10 שנים. כל החסרונות שלו יהפכו ליתרונות. הייתי יכול לכתוב הודעה שלמה על זה אבל בלינג כבר כתב בשבילי. אתה באמת משחק יותר מדי משחקי יובי אם אתה חושב שעולם פתוח ושחרור מחנות/מגדלים זאת הגדרה של משחק עולם פתוח. זאת הגדרה של משחק יובי כי כולם אותו דבר.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 16 אוקטובר 2015, 22:45

DrKeo כתב:ההפך הגמור, כל דבר בהיילו מתחנן לעולם פתוח כבר 10 שנים. כל החסרונות שלו יהפכו ליתרונות. הייתי יכול לכתוב הודעה שלמה על זה אבל בלינג כבר כתב בשבילי. אתה באמת משחק יותר מדי משחקי יובי אם אתה חושב שעולם פתוח ושחרור מחנות/מגדלים זאת הגדרה של משחק עולם פתוח. זאת הגדרה של משחק יובי כי כולם אותו דבר.


לא זכור לי שאמרתי שזו ההגדרה של משחק עולם פתוח. מאיפה הבאת את זה?

אני לא רואה איך אותו המשחק המשעמם, רק עם מתיחה של הצורך ללכת מנקודה לנקודה מרחקים גדולים יותר אוטומטית הופך לטוב יותר.
כדי לעצב משחק עולם פתוח טוב, אתה צריך הרבה הרבה יותר מסתם זירות היילו מנופחות. אם היית משחק מספיק משחקי יובי, אולי היית לומד את זה :twisted:
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42457
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 17 אוקטובר 2015, 00:32

היילו משחק עם גיימפלי מעולה ובעיה קשה של מסדרונות משעממים וחוסר עניין בקמפיין כי כלום מעניין לא קורה. הגיימפליי המעולה שלו יהיה אפילו יותר מעולה בעולם פתוח כי הוא מתחנן לזה. יש לאוייבים סוג של eco system כבר היום, יש כלי רכב שמתאימים לנסיעה בשטח ובאויר, ובכלליות הסדרה הזאת פשוט נבנתה לזה. זוכר שבאנג׳י בטמטומם מחשבים מה הולך עם אוייבים גם בסוף השלב בזמן שאתה בתחילתו בהיילו 3 או שהם מחשבים את הדהוד הסאונד ממרחקים בזמן אמיתי על הcpu או שהם בונים כל עצם בskybox מפוליגונים למרות שלעולם לא תגיע לשם? זוכר את כל אלה ואיך ירדנו עליהם שהם מטומטמים שהם משקיעים בדברים האיזוטרים האלה בזמן שהמשחק שלהם נראה כמעט כמו משחק דור קודם? אבל למשחק עולם פתוח כל הדברים הללו הגיוניים לגמרי. מאז ומתמיד היילו רצה להיות משחק עולם פתוח. האוייבים חושבו מקילומטרים כי רצו שתגש אליהם מקילומטרים. ההרים ברקע היו תלת מימדיים עד הגרגר האחרון כי רצו שתחקור אותם. היילו היא סדרה שתמיד רצתה להיות עולם פתוח אבל כנראה שבאנג׳י לא ידעו איך לעשות את זה ול343 אין את הביצים ללכת כל כך רחוק מבאנג׳י.

טבעת היילו אחת, זה כל מה שהם צריכים. שתכל ליסוע 360 מעלות בטבעת הזאת, מקצה לקצה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
BiA
Veteran
הודעות: 2009
הצטרף: 23 ספטמבר 2014, 07:55
מיקום: over yonder

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי BiA » 17 אוקטובר 2015, 01:19

לא התרשמתי מהדשבורד החדש. בינתיים הוא גם די מבוגבג. ומשום מה אני לא רואה אף חבר ב-Friends list..

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 17 אוקטובר 2015, 01:32

DrKeo כתב:היילו משחק עם גיימפלי מעולה ובעיה קשה של מסדרונות משעממים וחוסר עניין בקמפיין כי כלום מעניין לא קורה. הגיימפליי המעולה שלו יהיה אפילו יותר מעולה בעולם פתוח כי הוא מתחנן לזה. יש לאוייבים סוג של eco system כבר היום, יש כלי רכב שמתאימים לנסיעה בשטח ובאויר, ובכלליות הסדרה הזאת פשוט נבנתה לזה. זוכר שבאנג׳י בטמטומם מחשבים מה הולך עם אוייבים גם בסוף השלב בזמן שאתה בתחילתו בהיילו 3 או שהם מחשבים את הדהוד הסאונד ממרחקים בזמן אמיתי על הcpu או שהם בונים כל עצם בskybox מפוליגונים למרות שלעולם לא תגיע לשם? זוכר את כל אלה ואיך ירדנו עליהם שהם מטומטמים שהם משקיעים בדברים האיזוטרים האלה בזמן שהמשחק שלהם נראה כמעט כמו משחק דור קודם? אבל למשחק עולם פתוח כל הדברים הללו הגיוניים לגמרי. מאז ומתמיד היילו רצה להיות משחק עולם פתוח. האוייבים חושבו מקילומטרים כי רצו שתגש אליהם מקילומטרים. ההרים ברקע היו תלת מימדיים עד הגרגר האחרון כי רצו שתחקור אותם. היילו היא סדרה שתמיד רצתה להיות עולם פתוח אבל כנראה שבאנג׳י לא ידעו איך לעשות את זה ול343 אין את הביצים ללכת כל כך רחוק מבאנג׳י.

טבעת היילו אחת, זה כל מה שהם צריכים. שתכל ליסוע 360 מעלות בטבעת הזאת, מקצה לקצה.


כנראה שעיקר הבעיה שלי נובעת מכך שאני לא חושב שלהיילו יש גיימפליי כזה מעולה. הירי, הAI של האויבים והנהיגה ברכבים פשוט אף פעם לא נראו לי כיפיים מספיק בשביל להחזיק את המשחק לבד. לכן מרגיש לי תמיד שכל כך חסר שם תסרוט ופייסינג
הגיימפליי לא מספיק כדי להחזיק חמש דקות של קרב באזור קטן והליכה של חצי דקה לאזור הקטן הבא. אין לי מושג למה שהוא פתאום יהיה מספיק לקרב באזור גדול ומלא מלא הליכה לאזור הבא עם האויבים שמשעמם להלחם בהם.

כמובן שמתחילת הדיון אמרתי שיכול להיות שאם הגיימפליי שיש בהיילו כבר מאוד אהוב על שחקן מסוים, הוא יהיה כיף גם אם ימתחו אותו על פני שלבים ארוכים וגדולים יותר, אבל אני פשוט לא משוכנע בזה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42457
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 17 אוקטובר 2015, 03:07

אני אוהב את הגיימפליי של היילו וחושב שהוא משחק מחורבן. אני חושב שהחזון האמיתי שלו הוא ללכת עולם פתוח אבל כן, גם אשכרה לעצב משחק סביבו ולא רק לעשות מולטי עם בוטים זאת גם דרך. גם עליה דברתי בעבר, פשוט מהפכה של עולם פתוח בהיילו נראה לי ירגיש טבעי יותר למעריצים.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5463
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 17 אוקטובר 2015, 17:48

Kazz כתב:GB מתחילים לשחק את שלושת המשימות הראשונות של היילו 5, עכשיו לייב:

http://www.giantbomb.com/chat/

וואי זה נראה הרבה יותר טוב ממה שציפיתי. עשה לי ממש הייפ. עכשיו בדוק אני עושה פריאורדר.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42457
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 17 אוקטובר 2015, 18:11

אם אתה רוצה באיכות לא רעה ב60FPS, הסרטון מראה את ה18 דקות הראשונות של המשחק:
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 17 אוקטובר 2015, 18:19

למה להתפשר על איכות לא רעה כשאפשר מצוינת?
http://www.gamersyde.com/news_our_videos_of_halo_5-17216_en.html

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42457
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 17 אוקטובר 2015, 18:21

אתה הקופירייטר של אקסלנס?
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 17 אוקטובר 2015, 18:31

כשזה מגיע לאיכות של סרטונים של משחקים, אפשר יותר, זה הכל.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42457
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 17 אוקטובר 2015, 19:06

פשוט לא ראיתי אצלם סרטונים רציפים, רק קטע מפה או קטע משם. IGN ממש עפים על עצמם, סרטונים שלמים של משימה 3, סרטון מלא של משימה 6 וכו'. כאילו יש אפס אמבארגו על המשחק הזה, מצידי מיקרוסופט שתראה את השלב האחרון.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 17 אוקטובר 2015, 19:50

קיאו לא הייתי רציני :)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42457
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 17 אוקטובר 2015, 19:59

אבל אתה צודק :(
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42457
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 17 אוקטובר 2015, 20:52

תמונה
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
erezronen
Warrior
הודעות: 746
הצטרף: 09 אפריל 2013, 21:40

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי erezronen » 19 אוקטובר 2015, 16:15

DrKeo כתב:פשוט לא ראיתי אצלם סרטונים רציפים, רק קטע מפה או קטע משם. IGN ממש עפים על עצמם, סרטונים שלמים של משימה 3, סרטון מלא של משימה 6 וכו'. כאילו יש אפס אמבארגו על המשחק הזה, מצידי מיקרוסופט שתראה את השלב האחרון.


המם יש אמברגו די סטנדרטי על המשחק הזה, שמאפשר לחשוף מראש חלקים מסויימים ממנו בסטרימינג, כנהוג בכל משחק גדול אחר שקיים כיום. במקרה שלנו, מדובר במשימות 1, 2, 3 ו-8 (אולי ign קיבלו רשות אינדבדואלית להראות את 6, או שהתבלבלת והיה מדובר ב-8).

כך או כך, בעוד האמברגו אוסר עליי לתת לו ציון או לחשוף במפורש ביקורות ספציפיות כלפיו, אציין שממה ששיחקתי בינתיים אני מרוצה מאוד, הרבה יותר שהייתי מכל משחק היילו אחר עד עכשיו. עם זאת, סביר להניח שהסיבות שעושות אותו כל כך אחלה בשבילי יגרמו לאחרים לכעוס על מיקרוסופט "שהרסו את היילו" או משהו כזה.

עוד על זה כשיוסר האמברגו P:

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4916
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bozeman » 19 אוקטובר 2015, 17:06

ארז, תשמור מעצמך קצת מולטי לכשאחזור
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42457
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 19 אוקטובר 2015, 17:30

erezronen כתב:
DrKeo כתב:פשוט לא ראיתי אצלם סרטונים רציפים, רק קטע מפה או קטע משם. IGN ממש עפים על עצמם, סרטונים שלמים של משימה 3, סרטון מלא של משימה 6 וכו'. כאילו יש אפס אמבארגו על המשחק הזה, מצידי מיקרוסופט שתראה את השלב האחרון.


המם יש אמברגו די סטנדרטי על המשחק הזה, שמאפשר לחשוף מראש חלקים מסויימים ממנו בסטרימינג, כנהוג בכל משחק גדול אחר שקיים כיום. במקרה שלנו, מדובר במשימות 1, 2, 3 ו-8 (אולי ign קיבלו רשות אינדבדואלית להראות את 6, או שהתבלבלת והיה מדובר ב-8).

כך או כך, בעוד האמברגו אוסר עליי לתת לו ציון או לחשוף במפורש ביקורות ספציפיות כלפיו, אציין שממה ששיחקתי בינתיים אני מרוצה מאוד, הרבה יותר שהייתי מכל משחק היילו אחר עד עכשיו. עם זאת, סביר להניח שהסיבות שעושות אותו כל כך אחלה בשבילי יגרמו לאחרים לכעוס על מיקרוסופט "שהרסו את היילו" או משהו כזה.

עוד על זה כשיוסר האמברגו P:

יש מצב שהתבלבלתי עם משימה 8, אבל עדין נראה שהאתר שלהם מפוצץ במשימות שלמות מההתחלה ועד הסוף שבועות לפני שהמשחק יוצא כשרוב המשחקים בקושי נותנים הצצה להתחלה. כל המשחק הוא 15 משימות כך שכמעט שליש משחק כרגע מופיע בIGN, קצת הזוי. בכל מקרה אני ממש שמח לשמוע את מה שאתה אומר, אולי זה אומר שסופסוף היילו גם משחק טוב? :ugeek:
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
erezronen
Warrior
הודעות: 746
הצטרף: 09 אפריל 2013, 21:40

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי erezronen » 19 אוקטובר 2015, 18:35

DrKeo כתב:
erezronen כתב:
DrKeo כתב:פשוט לא ראיתי אצלם סרטונים רציפים, רק קטע מפה או קטע משם. IGN ממש עפים על עצמם, סרטונים שלמים של משימה 3, סרטון מלא של משימה 6 וכו'. כאילו יש אפס אמבארגו על המשחק הזה, מצידי מיקרוסופט שתראה את השלב האחרון.


המם יש אמברגו די סטנדרטי על המשחק הזה, שמאפשר לחשוף מראש חלקים מסויימים ממנו בסטרימינג, כנהוג בכל משחק גדול אחר שקיים כיום. במקרה שלנו, מדובר במשימות 1, 2, 3 ו-8 (אולי ign קיבלו רשות אינדבדואלית להראות את 6, או שהתבלבלת והיה מדובר ב-8).

כך או כך, בעוד האמברגו אוסר עליי לתת לו ציון או לחשוף במפורש ביקורות ספציפיות כלפיו, אציין שממה ששיחקתי בינתיים אני מרוצה מאוד, הרבה יותר שהייתי מכל משחק היילו אחר עד עכשיו. עם זאת, סביר להניח שהסיבות שעושות אותו כל כך אחלה בשבילי יגרמו לאחרים לכעוס על מיקרוסופט "שהרסו את היילו" או משהו כזה.

עוד על זה כשיוסר האמברגו P:

יש מצב שהתבלבלתי עם משימה 8, אבל עדין נראה שהאתר שלהם מפוצץ במשימות שלמות מההתחלה ועד הסוף שבועות לפני שהמשחק יוצא כשרוב המשחקים בקושי נותנים הצצה להתחלה. כל המשחק הוא 15 משימות כך שכמעט שליש משחק כרגע מופיע בIGN, קצת הזוי. בכל מקרה אני ממש שמח לשמוע את מה שאתה אומר, אולי זה אומר שסופסוף היילו גם משחק טוב? :ugeek:


אסור לי לענות על השאלה הזאת.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 45 אורחים

cron