PS4 | הנושא הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 18 פברואר 2014, 23:29

bling כתב:אתה ראית את הסרטון ששמתי מ TLOU, זה נראה לך נכסים רק עם כמה אפקטים?
זה אותו מנוע אבל גם המודלים וגם הכל ברמה הרבה יותר גבוהה.

KEO הסביר פעם שכל מנוע עובר שנמוך כשמעבירים אותו לקונסולה, פה בסרטון מעבר של TLOU זה המנוע בצורה הרבה פחות משונמכת מהגיימפליי.
לאמר שזה קרוב למה שה ORDER עושה זה לא רציני, ההבדלים פה ושמים וארץ ושם הם לא ממש נראים.

סליחה אבל מהסרטון באיכות הזו לא רואים שום מודל שונה לחלוטין, לא יודע אולי אני הוזה או משהו אבל ראיתי עוד תגובות ואף אחד לא ציין את מה שאמרת.

ואצלי הגיף לא באיכות הרבה פחות גבוהה מהסרטון, שניהם נראים לא משהו מבחינת האיכות.
ולא אמרתי שזה ברמה של CG, אבל זה כן הכי קרוב בסגנון, אם אתה לא רואה את זה אז אולי היו לך באמת ציפיות הרבה הרבה יותר גבוהות מרובנו, אולי חשבת שנשחק במשהו שדומה לדמואים הטכניים של סקוור וקאפקום עם הדרקון או הדמו ההוא של NVIDIA בחלל, לא מאשים אותך אבל ידעתי עוד בזמנו שהם בולשיט ושלא תראה משחקים כאלו, אולי אצל דייויד קייג' :)


ברור שאותו מודל. הוא לא משונמך, אבל הוא אותו מודל. בדיוק כמו במה שראינו בסרטון הזה של the order, בסרטונים המרונדרים מראש.
בהחלט רואים הבדלים באיכות. כמו שאמרתי מההתחלה, אותו המודל, רק מרונדר מראש, עם אפקטים עדיפים וזוויות צילום מחמיאות. בדיוק כמו בRE5, אנצ'רטד וTLOU.

הגיפים בכלל לא מתקרבים לאיכות של הסרטון. לא ברור לי איך אתה לא רואה את כל הartifacts.

ציפיות גבוהות? לי? מצוות דרג ב' שמנסה להוכיח שהוא יכול לשחק במגרש של הגדולים? לא ממש. הציפיה היחידה שהיתה לי לפני מה שראיתי בסרטון נבעה מהשימוש שלך במושג "כמו CG" וההתלהבות שלך ממנו. בטח שלא חשבתי שנראה משהו שקרוב לסרטון CGI עם הדרקון של DD ובטח שלא התייחסתי לכל שטות חסרת משמעות כמו זה שהמשחק ביחס שהוא לא 16:9, או זה שהכל שם מאובייקטים רכים.
ציפיתי לראות אותו - אתה וLASKIN זרקתם סופרלטיבים כאילו זו ביאת המשיח - ראיתי את הסרטון - לא התלהבתי כל כך.

בקיצור, המשחק נראה לי טוב. אחלה גרפיקה. סגנון מעניין. אני מחכה לראות איך יהיה הגיימפליי ועד כמה הנשקים מעניינים. מקווה שהצוות הזה יצליח לעשות את עליית הרמה שלהם. עוד צוות פיתוח מוכשר זה תמיד טוב והIP נשמע מעניין למחצה.
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 24174
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 18 פברואר 2014, 15:29

צר לי אבל הASSETS ממש לא אותו דבר בכל המשחקים עליהם דיברנו. זה מודל אחר בכלל. כמעט הכל שונה, אמנם לא כמו בFFX, אבל אין על מה לדבר.
זה מה ששונה... זה אותו מודל, אותם רקעים, אותה רמת פירוט, ולהערכתי מהוידאו הזה - גם אותה הצללה בדיוק (אולי רק דואגים לשים אותה במיקומים אסטרטגיים יותר כדי להרשים עוד יותר בקטעי קישור). רק DOF ואפקטים כאלו על מנת ליצור אווירה סינמטית יותר, אבל לא שדרוגים "בוטים" לASSETS.
שוב - אני לא רואה שום הבדל בין הגיימפליי לקטעי הקישור, ואתה שוב לוקח איזו דוגמא של הנשק, שהיא בבירור עניין של משחק בסצינות מעבר, ומנסה איכשהו להקטין את זה "אה, אז ככה הם מציגים נשק חדש"... שזה נכון, אבל זה קורה גם במקרים אחרים, אפילו באותו וידאו קצרצר.
זה לא שמדובר בפיצ'ר כזה משמעותי, אבל מוסיף המון ומשהו שלא עשו בצורה כזו במשחקים בסגנון.

Megalomaniac
Trainee
הודעות: 292
הצטרף: 14 אפריל 2013, 10:46

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Megalomaniac » 18 פברואר 2014, 15:34

הגיעו אליי היום האוזניות החדשות של סוני, מה שהושק החודש.
אחרי שראיתי את הביקורת לאוזניות האלה ב- IGN אני חייב לאמר שאני מסכים עם כל מילה שלהם.
הם אוזניות טובות, יש להם סראונד 7.1 אבל הם באמת שוות רק את ה-100 דולר ולא יותר מזה.
הם נוחות, הם קטנות ומאוד קלות... איכות הסאונד טובה סה"כ אבל לא ברמות הגבוהות כמו שיש ב- Trutle Beach או Corsair.

יש לי ל-PC אוזניות Corsair Vengeance 2000 גם אלחוטיות וגם 7.1 שקניתי לפני שנה בערך והאוזניות של סוני לא משתוות אליהן... (אבל האוזניות של Corsair עלו פי 3 מזה).
היתרון שלהם שאפשר גם לחבר אותן לסמארטפונים וטאבלטים שזה נחמד.
את המיקרופון עדיין לא בדקתי.
בגדול, ביחס למחיר אני די מרוצה... אפשר לאמר שהם מספקות את הסחורה.

Laskin
Elder
הודעות: 24174
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 18 פברואר 2014, 15:38

אגב, שחר - אני משוכנע במליון אחוז שכתוב בכמה מקומות על כך שהASSETS שונים בין הגיימפליי לקטעי הקישור בראיונות עם NAUGHTY DOG.
זה גם כתוב שחור ע"ג לבן בניתוח הזה:
http://www.eurogamer.net/articles/digit ... h-analysis

"Similar to previous Naughty Dog games, cut-scenes are rendered offline using ultra high quality in-engine assets. While the environments appear closely matched to what we see in-game, the characters feature more complex models and some additional shaders"

Laskin
Elder
הודעות: 24174
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 18 פברואר 2014, 15:39

Megalomaniac כתב:הגיעו אליי היום האוזניות החדשות של סוני, מה שהושק החודש.
אחרי שראיתי את הביקורת לאוזניות האלה ב- IGN אני חייב לאמר שאני מסכים עם כל מילה שלהם.
הם אוזניות טובות, יש להם סראונד 7.1 אבל הם באמת שוות רק את ה-100 דולר ולא יותר מזה.
הם נוחות, הם קטנות ומאוד קלות... איכות הסאונד טובה סה"כ אבל לא ברמות הגבוהות כמו שיש ב- Trutle Beach או Corsair.

יש לי ל-PC אוזניות Corsair Vengeance 2000 גם אלחוטיות וגם 7.1 שקניתי לפני שנה בערך והאוזניות של סוני לא משתוות אליהן... (אבל האוזניות של Corsair עלו פי 3 מזה).
היתרון שלהם שאפשר גם לחבר אותן לסמארטפונים וטאבלטים שזה נחמד.
את המיקרופון עדיין לא בדקתי.
בגדול, ביחס למחיר אני די מרוצה... אפשר לאמר שהם מספקות את הסחורה.


זה מה שאומרים בכל כתבה... אלו אזניות סבירות לגמרי מבחינת סאונד, לא יותר מזה, אבל ביחס לפיצ'רים החיוביים הרבים (עובד על כמה מכשירים, אלחוטי, בטריה טובה וכד') - אין לו מתחרים במחיר הזה.

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 18 פברואר 2014, 23:45

כתבה של יורוגיימר:
http://www.eurogamer.net/articles/2014- ... vents-qtes

בקיצור, מאכזב. מה שהודלף בבוקר זה כל הגיימפליי שנראה מהמשחק. ורוב 'הגיימפליי' הזה זה קאט-סינס. וגם בהצגה לעיתונאים היה מעט מאוד גיימפליי. תביאו לעזאזל גיימפליי לא ערוך כמו שצריך. בנתיים ממה שזה נראה זה משחק קאבר שוטר גנרי עם עיצוב שלבים רע כמו שהתת ז'אנר הזה רגיל לו עם עאלק נסיון 'חידוש' של QTE. מה שכן, אני לא חושב שראיתי משחק מסדרון עם מסדרון כזה צר כמו כמה השניות שיש בוידאו החדש.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 18 פברואר 2014, 23:50

Laskin כתב:צר לי אבל הASSETS ממש לא אותו דבר בכל המשחקים עליהם דיברנו. זה מודל אחר בכלל. כמעט הכל שונה, אמנם לא כמו בFFX, אבל אין על מה לדבר.
זה מה ששונה... זה אותו מודל, אותם רקעים, אותה רמת פירוט, ולהערכתי מהוידאו הזה - גם אותה הצללה בדיוק (אולי רק דואגים לשים אותה במיקומים אסטרטגיים יותר כדי להרשים עוד יותר בקטעי קישור). רק DOF ואפקטים כאלו על מנת ליצור אווירה סינמטית יותר, אבל לא שדרוגים "בוטים" לASSETS.
שוב - אני לא רואה שום הבדל בין הגיימפליי לקטעי הקישור, ואתה שוב לוקח איזו דוגמא של הנשק, שהיא בבירור עניין של משחק בסצינות מעבר, ומנסה איכשהו להקטין את זה "אה, אז ככה הם מציגים נשק חדש"... שזה נכון, אבל זה קורה גם במקרים אחרים, אפילו באותו וידאו קצרצר.
זה לא שמדובר בפיצ'ר כזה משמעותי, אבל מוסיף המון ומשהו שלא עשו בצורה כזו במשחקים בסגנון.


אני חושב שאתה טועה. (עריכה: אפילו בציטוט שהבאת, רשום בבירור שמדובר באותם in game assets, אבל באיכות גבוהה יותר ועם אפקטים יותר טובים. זה מה שנראה גם פה, למרות שאני מסכים שההבדלים פחות גדולים)
לא רואה איך לעשות סרטון מעבר כדי להציג נשק זה משהו מדהים ומיוחד, או שמוסיף בצורה כלשהי לאווירה. זה גם לא נראה לי שונה מסרטוני מעבר בGTA (ובהרבה משחקים אחרים), שבהם הדמות שלך מקבלת נשק, מסתכלת עליו וטוענת אותו במהלך סרטון מעבר.
אני באמת ובתמים לא מבין את ההתלהבות מהקטע הספציפי הזה. מה מיוחד בזה?

לא אתיחס יותר להבדלים בין סרטוני המעבר והגיימפליי עצמו, כי למען האמת, זה לא ממש מעניין ואין לזה שום קשר לכמה שהמשחק יהיה טוב. זו הסיבה העיקרית שנראה לי תמוהה שמישהו יפרסם את זה בראש חוצות. המפתחים דיברו על זה בכלל, או שזה רק הבחור היותר מידי מתלהב בסרטון שדלף?
בסרטון הרשמי, המפתח דיבר בעיקר על מה המשמעות של העניין לפייסינג ולא לכמה זה חשוב להם שלא יהיו סרטונים מרונדרים מראש, או משהו כזה.

---

לא היה משהו חדש בסרטונים שקאז הביא, מעבר לעוד קצת מידע על הסיפור (שנשמע חביב).

בסה"כ, המשחק נראה אחלה. החשש העיקרי שלי הוא שהם לקחו הרבה יותר מידי רחוק את הרצון שלהם לעשות משחק סינמטי והוא מרגיש לי מתוסרט ברמה יותר קיצונית מאנצ'רטד. נראה קצת יותר מידי מוגזם.
בעצם, המשחק שהוא הכי מזכיר לי זה RYSE, עם הDOF המוגזם שלו והמעבר החלק מאוד בין סרטונים וגיימפליי והQTE הרבים. אני מניח שבזכות העובדה שהוא מבוסס נשקים, לכל הפחות לא תהייה לו מערכת קרב משעממת וחוזרת על עצמה.
אהבתי גם את זה שהם הוסיפו אלמנט של קבלת החלטות לQTE. אחלה תוספת, אבל אני מקווה שזה לא מסמן את זה שQTE זה איזה חלק יותר מידי גדול במשחק.

גם בראייה שניה ושלישית, הטקסטורות הגרועות זועקות לשמים. זה ממש מוזר. אני מניח כרגע שמדובר בטקסטורות filler ולא במשהו שיהיה גם במשחק הסופי, כי ההבדל בין האיכות שלהן והאיכות של שאר הדברים שהראו קצת מוגזם.

עריכה:
אוי ואבוי... הכתבה של יורוגיימר מתחילה בכך שהמשחק משאיל מקוואנטיק דרים. זה נשמע נורא.
עריכה 2:
ואחרי שקראתי אותה, המשחק עבר מ"נראה מעניין", ל"זה לא נראה כל כך טוב". נחכה ונראה איך הוא ייצא. הוא באמת לא נשמע לי משהו.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 19 פברואר 2014, 00:00

Laskin כתב:אגב, שחר - אני משוכנע במליון אחוז שכתוב בכמה מקומות על כך שהASSETS שונים בין הגיימפליי לקטעי הקישור בראיונות עם NAUGHTY DOG.
זה גם כתוב שחור ע"ג לבן בניתוח הזה:
http://www.eurogamer.net/articles/digit ... h-analysis

"Similar to previous Naughty Dog games, cut-scenes are rendered offline using ultra high quality in-engine assets. While the environments appear closely matched to what we see in-game, the characters feature more complex models and some additional shaders"

אני לא מבין בכלל איך אפשר להתווכח, זה מזכיר את לי את הת'רד של EA שכל אחד ראה הבדלים ברורים כשמש חוץ מקאוטיק.
המודל בסרטון המרונדר שהבאתי של TLOU הוא ב 10 רמות מעל המודל של הגיימפליי, זה על אותו מנוע כביכול אבל בצורתו האידיאלית כשלמודל יש עוד 20,000 פוליגונים ומי יודע איזה עוד שטויות דחפו לו וגם לסביבה, זה באמת הזוי לחשוב שזה אותו המודל.
זה אותו נכס רק ששנמכו לו את הצורה בגיימפליי לעומת איך שהוא במקור בסרטון ששמתי, זה אפילו לא קרוב לאפקטים של DOF או קשקושים בסגנון, זה דור מעל מכל בחינה.

אני לא באמת רוצה להביא עכשיו תמונות של ג'ואל מגיימפליי ושכולם ישפטו, אני חושב שכל מי שראה את המשחק ושיחק בו יכול לראות בלי שאטרח שמדובר בהבדלים של שמים וארץ.

Laskin
Elder
הודעות: 24174
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 18 פברואר 2014, 16:03

Nucleus_Dawn כתב:
אני חושב שאתה טועה. (עריכה: אפילו בציטוט שהבאת, רשום בבירור שמדובר באותם in game assets, אבל באיכות גבוהה יותר ועם אפקטים יותר טובים. זה מה שנראה גם פה, למרות שאני מסכים שההבדלים פחות גדולים)
לא רואה איך לעשות סרטון מעבר כדי להציג נשק זה משהו מדהים ומיוחד, או שמוסיף בצורה כלשהי לאווירה. זה גם לא נראה לי שונה מסרטוני מעבר בGTA (ובהרבה משחקים אחרים), שבהם הדמות שלך מקבלת נשק, מסתכלת עליו וטוענת אותו במהלך סרטון מעבר.
אני באמת ובתמים לא מבין את ההתלהבות מהקטע הספציפי הזה. מה מיוחד בזה?

לא אתיחס יותר להבדלים בין סרטוני המעבר והגיימפליי עצמו, כי למען האמת, זה לא ממש מעניין ואין לזה שום קשר לכמה שהמשחק יהיה טוב. זו הסיבה העיקרית שנראה לי תמוהה שמישהו יפרסם את זה בראש חוצות. המפתחים דיברו על זה בכלל, או שזה רק הבחור היותר מידי מתלהב בסרטון שדלף?
בסרטון הרשמי, המפתח דיבר בעיקר על מה המשמעות של העניין לפייסינג ולא לכמה זה חשוב להם שלא יהיו סרטונים מרונדרים מראש, או משהו כזה.

---

לא היה משהו חדש בסרטונים שקאז הביא, מעבר לעוד קצת מידע על הסיפור (שנשמע חביב).

בסה"כ, המשחק נראה אחלה. החשש העיקרי שלי הוא שהם לקחו הרבה יותר מידי רחוק את הרצון שלהם לעשות משחק סינמטי והוא מרגיש לי מתוסרט ברמה יותר קיצונית מאנצ'רטד. נראה קצת יותר מידי מוגזם.
בעצם, המשחק שהוא הכי מזכיר לי זה RYSE, עם הDOF המוגזם שלו והמעבר החלק מאוד בין סרטונים וגיימפליי והQTE הרבים. אני מניח שבזכות העובדה שהוא מבוסס נשקים, לכל הפחות לא תהייה לו מערכת קרב משעממת וחוזרת על עצמה.
אהבתי גם את זה שהם הוסיפו אלמנט של קבלת החלטות לQTE. אחלה תוספת, אבל אני מקווה שזה לא מסמן את זה שQTE זה איזה חלק יותר מידי גדול במשחק.

גם בראייה שניה ושלישית, הטקסטורות הגרועות זועקות לשמים. זה ממש מוזר. אני מניח כרגע שמדובר בטקסטורות filler ולא במשהו שיהיה גם במשחק הסופי, כי ההבדל בין האיכות שלהן והאיכות של שאר הדברים שהראו קצת מוגזם.

עריכה:
אוי ואבוי... הכתבה של יורוגיימר מתחילה בכך שהמשחק משאיל מקוואנטיק דרים. זה נשמע נורא.


תקרא שוב את הציטוט שהבאתי...
"cut-scenes are rendered offline using ultra high quality in-engine assets."
לא כתוב
cut-scenes are rendered offline using in-engine assets
מהסיבה הפשוטה שיש להם מודל מוכן עם נגיד, 400 אלף פוליגונים לדמות, טקסטורות גבוהות בהרבה וכו', ומשתמשים בו רק בקטעי הקישור, לעומת המודל של ה-80 אלף רזולוציה נמוכה בגיימפליי.
אגב, נוטי דוג אמרו כבר בראיון שהם עשו זאת במחשבה מראש שישתמשו בו אולי לגירסת הPS4, או המשך שישתמש בהם, או מה שלא יהיה.. הם באו מוכנים לכל מה שיבוא :)
ועדיין לא הבנת מה מיוחד בסרטון האינטראקטיבי? זה לא שמראים לי נשק שמישהי טוענת. זה נחמד, אבל פה נראה שאתה יכול לשלוט בתזוזה שלו, שוב - רק נראה שזה המצב, לא קיבלנו שום אישור, אבל התנועה נראית לגמרי של מישהו שמשחק בסטיקים :)
באותה מידה יכול להיות שתהיה למשל סצינה שהם הולכים בחושך עם פנס, ובמקום שאתה רק תצפה - אתה תוכל להזיז את היד שלו ובכך להאיר לאן שבא לך, וכל מה שיוצא מזה. שוב - אני לא אומר שזה החידוש הכי גדול, אבל אלו רק דוגמאות מסרטון קצרצר כל כך וייתכן וזה באמת יוסיף הרבה לחוויה הכללית.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 19 פברואר 2014, 00:10

כן נוטי דוג אמרו שהם הולכים להשתמש באותו המנוע, בטח על הפס4 כמעט ולא יצטרכו לשנמך דבר ככה שיתכן שהקטע שהבאתי מספק הצצה כללית לאיך המשחק יראה על הדור הבא (ואני מקווה שישפרו עוד), אבל בטח קאוטיק יאמר שהמודל זהה לפס3 והוא לא רואה הבדלים מלבד DOF ו AA :P

וכן 20,000 פוליגונים שזרקתי שהוסיפו זו הערכה שמרנית בלשון המעטה, 400,000 באמת נראה קרוב יותר.

Laskin
Elder
הודעות: 24174
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 18 פברואר 2014, 16:10

אגב, התאוריה שלי על עניין ה"לסובב את הנשק בזמן הסצינה" אושרה בכתבה של יורוגיימר :D
עכשיו רק צריך אישור למודלים ;)

עריכה: בלינג, בוא נזרום על 200 אלף וזהו :P

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 19 פברואר 2014, 00:21

bling כתב:כן נוטי דוג אמרו שהם הולכים להשתמש באותו המנוע, בטח על הפס4 כמעט ולא יצטרכו לשנמך דבר ככה שיתכן שהקטע שהבאתי מספק הצצה כללית לאיך המשחק יראה על הדור הבא (ואני מקווה שישפרו עוד), אבל בטח קאוטיק יאמר שהמודל זהה לפס3 והוא לא רואה הבדלים מלבד DOF ו AA :P

וכן 20,000 פוליגונים שזרקתי שהוסיפו זו הערכה שמרנית בלשון המעטה, 400,000 באמת נראה קרוב יותר.


אתה לא קורא את מה שאני כותב, הא? כבר כתבתי שההבדל בthe order באמת קטן יותר ומתבטא יותר באפקטים שמסביב ופחות בשיפורים שנעשו על המודלים עצמם.
אני מקווה שברור שhigh quality in game asset הוא in game asset. הרי בדיוק על זה אני מדבר בכל הדיון הזה. האם אי ההבנה הזאת היא הסיבה לכל הוויכוח הטפשי הזה?

בכל מקרה, קראתי את הציטוט הזה בכתבה בפוליגון על המשחק (מפי אחד המפתחים):
everything is rendered real time in the engine as you play the game.

עושה רושם שהסיבה להבדלים הברורים בין הגיימפליי והסרטונים היא שהשליטה במצלמה נלקחת מהשחקן ולא בגלל שמרנדרים אותם מראש. זה גם מסביר למה ההבדלים פחות קיצוניים מאלו שראינו במשחקים שבהם הסרטונים מרונדרים מראש. כלומר, זה לא בגלל סיבות טכניות, אלא בגלל סיבות אומנותיות. לא חושב שהם בחרו נכון, כשהם הכניסו DOF מוגזם ומכוער, אבל אני לרוב מכבה DOF במשחקים, כי אני פשוט לא אוהב את איך שנראה האפקט הזה ברובם.
אני לא יודע למה אני מגיב לזה. זה באמת לא ממש מעניין מה הסיבה להבדלים בין הגיימפליי וסרטוני המעבר.
באמת טעיתי - פשוט אין סרטונים מרונדרים מראש במשחק הזה (מה שאומר שאי אפשר לדלג עליהם? אוי). ההבדלים נובעים מסיבות אחרות.
הם גם אומרים שאין בכלל מסכי טעינה - עוד דבר טוב, שאני מקווה שיהפוך לסטנדרט בדור הזה.

ממה שקראתי עליו עד עכשיו, הוא נשמע לי כמו RYSE. עם איזון נכון, הוא יכול להיות ממש אחלה. נקווה שהוא באמת יהיה מגוון יותר מRYSE (עושה רושם שכן).
גם קראתי שהגאנפליי הוא פחות או יותר גירסא clunky של גירס, שזה לא טוב.
הציפיה המעטה שהיתה לי ממנו די נעלמה לה. נו, שוין. נחכה לאנצ'רטד, או קוואנטום ברייק, בשביל הTPS הגדול של הדור החדש.
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 24174
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 18 פברואר 2014, 16:32

קראתי גם את קוטאקו ואני דווקא ממש מצפה לו יותר.
במקום עוד גירס שחשבתי שנקבל - קיבלנו שילוב של UNCHARTED עם אלמנטים מהסינמטיות של THE WOLF AMONG US בקטעי האקשן, עם מה שנקרא BRANCHING QTE לרוב הסצינות (מה שאומר שאם פספסת - לא תנסה שוב, אלא תגיע לסצינה מעט שונה ואז תנסה משהו אחר, בהתאם למה שעשית עד כה), וגם כמה דברים יותר מקוריים משלו.
זה מצויין, כי אני אקח את אנצ'רטד עם סינמטיות אינטראקטיבית על פני גירס בכל יום בשבוע :)

אגב, הציטוט שלך לאו דווקא אומר את מה שפירשת שהוא אומר, אבל נחמד לראות שאתה יוצא מההתבצרות שלך שמדובר במודל אחר, הצללות שונות, אליאזינג... ;)

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 19 פברואר 2014, 00:36

קאוטיק, אתה הבאת את המשחקים הללו כדוגמאות כאילו ה ORDER אולי מריץ כמה אפקטים בסרטונים שלו שיכולים לגרום להבדלים גרפיים משמעותיים לעומת הגיימפליי כמו AA ואיזה DOF בדומה לטענתך למשחקים שהבאת.

אנחנו הסברנו לך שבמשחקים שהבאת לא מדובר רק בכמה אפקטים שעושים את ההבדל אלא בעיקר במודלים, סביבות וכו' שונים לגמרי שעברו שדרוג מטורף של אלפי פוליגונים, טקסטורות ברזולוציה פסיכית וכו' ושאין מצב שה ORDER עושה את זה, והמשכת להתעקש שאלו אותם מודלים ולא נכסים שעברו שנמוך מטורף לעומת ה CUT SCENES, זה הכל.

בכל מקרה עכשיו שקיבלנו אישור למה שטענו אין ויכוח עוד.

אני רק לא מבין איך המשחק נשמע לך כמו רייז, בגלל שאפשר להביא קצת מכות בסלו מושן?
זה הרי שוטר בכלל מצד שלישי, יותר קרוב לגירס.
למה לקלל עם ה RYSE הזה הא? הציפיות שלך ממנו אולי לא כאלו גבוהות (גם שלי) אבל אל תסחף :(

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 19 פברואר 2014, 00:41

הדמיון לרייז הוא ב QTE שכנראה אי אפשר להכשל בהם. אם אתה מפספס את הפקודה אז הסצנה ממשיכה באופן אחר ואז תוצג עוד פקודה. לא ברור אם אתה מת אחרי שאתה מפספס אותה או שהסצנה ממשיכה ולבסוף אתה תהרוג את האוייב כך שלא תוכל למות בכלל ולעשות את ה QTE מחדש. לי זה נשמע חרטה וכך גם הנסיון של היוצרים להראות שמדובר בחידוש ולתת לזה שם כמו branching qtes. נשמע כמו התירוצים של קרייטק.

Laskin
Elder
הודעות: 24174
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 18 פברואר 2014, 16:41

ממש לא קאז, כתוב במפורש שאתה יכול להיכשל בQTE, פשוט לפני שאתה נכשל (ומת) - לפעמים יש כמה הזדמנויות וזה משנה את מה שהדמויות עושות, כך שלא סביר שתראה את אותה סצינה שוב ושוב.

"For example, if you fail the first dodge, it doesn't mean you've failed the QTE, you're just on a different branch and the animation goes somewhere else.
"If you fail the second button rush, you might die, but if you hit that one, you might come back to the main path."

Again, The Order: 1886 isn't the first to offer interactive moments in storytelling or branching QTEs, but these are part of a grander effort to offer a campaign with substantive pacing throughout its many connecting elements, from combat encounters to story beats.

זה כמעט זהה לTHE WOLF AMONG US/TWD בקטעים מסויימים, רק עושה רושם שכאן זה מבוצע במקצועיות ועקביות רבה יותר.
זה הרי ה-פיצ'ר שהם דואגים להדגיש, כנראה שזה באמת שילוב בין אנצ'רטד ביריות, וTWAU בCQC, רק כנראה פחות צבעוני ;)
נערך לאחרונה על ידי Laskin ב 18 פברואר 2014, 16:46, נערך 2 פעמים בסך הכל.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 19 פברואר 2014, 00:44

Laskin כתב:קראתי גם את קוטאקו ואני דווקא ממש מצפה לו יותר.
במקום עוד גירס שחשבתי שנקבל - קיבלנו שילוב של UNCHARTED עם אלמנטים מהסינמטיות של THE WOLF AMONG US בקטעי האקשן, עם מה שנקרא BRANCHING QTE לרוב הסצינות (מה שאומר שאם פספסת - לא תנסה שוב, אלא תגיע לסצינה מעט שונה ואז תנסה משהו אחר, בהתאם למה שעשית עד כה), וגם כמה דברים יותר מקוריים משלו.
זה מצויין, כי אני אקח את אנצ'רטד עם סינמטיות אינטראקטיבית על פני גירס בכל יום בשבוע :)

אגב, הציטוט שלך לאו דווקא אומר את מה שפירשת שהוא אומר, אבל נחמד לראות שאתה יוצא מההתבצרות שלך שמדובר במודל אחר, הצללות שונות, אליאזינג... ;)


לא אמרתי אפילו פעם אחת שאני חושב שמדובר במודל אחר.
האליאזינג כנראה נבע מהשימוש המוגזם בDOF, שלא איפשר לראות שום דבר חוץ מהפנים של הדמות שעליה עשו תקריב. ההצללות השונות זה רק בגלל זוויות הצילום.

הנה הציטוט המלא, שאומר בדיוק את מה שפירשתי שהוא אומר:
"Our game models and our cinematic models are one and the same, and everything is rendered real time in the engine as you play the game."


כמו שאמרתי מההתחלה - אותם מודלים.
הדבר היחיד שלא ידעתי (וגם אתם לא? כי לא העליתם את זה אפילו פעם אחת), זה שכל הסרטונים מרונדרים בזמן אמת. הדבר היחיד שמשתנה הוא שלשחקן אין שליטה על מה שקורה.
אני לא חושב שיש דרך להפוך סרטון לא מרונדר מראש לskipable ואם זה באמת יהיה המצב, אז המשחק הזה כבר חוטא באחד החטאים הקדמונים של עיצוב משחקים.

לי אנצ'רטד עם סינמטיות מוגזמת נשמע נורא ואיום. אשמח לגלות שזה לא כזה נורא. יכול להיות שעד שהמשחק ייצא, גם הגאנפליי ירגיש טוב ויכול להיות שהאיזון בין האקשן והQTE/סרטונים יהיה טוב. נחכה ונראה.
בנתיים, כל ההשוואת לRYSE והמשחקים של דיוויד קייג' בעיקר מדאיגות אותי.

---

בלינג, ההשוואה לRYSE היא לא רק שלי. אמרתי אותה לפני שקראתי כתבות על המשחק, אבל היא הופיע בכמה מהם, אז כנראה שגם אנשים אחרים רואים את הדימיון הזה.
לא נראה לך דומה, שכל שניה יש QTE וסרטון מעבר ושהכל הרבה יותר מידי מתוסרט. כמו שאמרתי, גם השימוש המוגזם באפקט DOF די מכוער דומה בשניהם.
כמובן שיש לזה סייג - אם מדובר בvertical slice, אז בהחלט יכול להיות שיש אחלה איזון במשחק. זה נראה מוגזם ולא מאוזן גם בסרטונים המוקדמים של TR, אבל במשחק הסופי היה המון אקשן, התחמקות, פלטפורמינג וexploration, אז המשחק לא הרגיש רפטטיבי ומשעמם. לא ראיתי משהו שמרמז שכך זה יהיה גם בORDER, אבל יש תקווה (כמו שהיתה לי גם בנוגע לRYSE).

קאז, אתה טועה. אפשר להכשל בQTE בORDER (נאמר מפורשות בכתבה של פוליגון, אני חושב. אולי זו של קוטאקו). העונש לכשלון הוא מוות (ולא פספוס של נקודות ניסיון, כמו בRYSE).
נערך לאחרונה על ידי Nucleus_Dawn ב 19 פברואר 2014, 00:46, נערך פעם 1 בסך הכל.
תמונה

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 19 פברואר 2014, 00:46

באיזה כתבה זה כתוב? לא ראיתי במה שקראתי את מה שאתה אומר.

אגב, די מביך שעבור זה הם עשו אימברגו של שבועיים ובנו הייפ. 12 דקות תצוגה כאשר חצי מזה זה קאט-סינס. לא מובן לי למה הזמינו את כל העיתונאים ועשו מזה עניין. מקרה קלאסי של הדגמת משחק למרות שאין למפתחים מספיק חומר מוכן.

Laskin
Elder
הודעות: 24174
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 18 פברואר 2014, 16:47

זה כתוב כאן:
http://www.digitalspy.co.uk/gaming/news ... eplay.html
ובכתבה בVG247 ובעוד 2 שרק עד עכשיו ראיתי... אתה פשוט בוחר למהר למסקנות הכי פסימיות שאתה יכול לגבי כל משחק, עד שממש דוחפים לך את הראש לתוך כתבה שמראה שנבואות הזעם שלך לא מבוססות על דבר :)

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 19 פברואר 2014, 00:49

Kazz כתב:באיזה כתבה זה כתוב? לא ראיתי במה שקראתי את מה שאתה אומר.

אגב, די מביך שעבור זה הם עשו אימברגו של שבועיים ובנו הייפ. 12 דקות תצוגה כאשר חצי מזה זה קאט-סינס. לא מובן לי למה הזמינו את כל העיתונאים ועשו מזה עניין. מקרה קלאסי של הדגמת משחק למרות שאין למפתחים מספיק חומר מוכן.


בקוטאקו:
missing a button doesn't doom you immediately but changes that sequence. Fail too many times and you're dead, sure
תמונה

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 19 פברואר 2014, 00:53

כן. ראיתי עכשיו. השאלה זה מה זה 'יותר מדי פעמים'. וחוץ מזה נראה לי בחירה עיצובית תמוהה. למה שארצה סצנת קרב של דקה אחת אם יכולה להיות סצנת-קרב של 3 דקות שמשתמשת יותר בסביבה ושכל צד עם רגעי המומנטום שלו? פשוט תעשו QTE אחד עם הסצנה הכי ארוכה אפשרית שתכננתם. אם אני אשחק באורדר אז אני ארצה להכשל כמה שניתן בכל סצנה כדי שאוכל לראות את הכאוגורפיה השלמה של הסצנות האלה ולסיים אותם בצ'אנס האחרון מאשר לגדוע אותם באיבם - כמו בכל סרט אקשן טוב.

Laskin
Elder
הודעות: 24174
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 18 פברואר 2014, 16:56

כי לך תדע מתי אתה מת, וחוץ מזה - זה עובד נהדר במשחקים של טלטייל.
כמה שתהיה יותר טוב - תעבור את זה מהר יותר... רוצה לראות סצינה ארוכה יותר בשביל הכיף שלך - כך סיכון ותחטיא... אבל בדרך כלל מה שעושים - זה נותנים לך את הסצינה הכי יפה/אלימה אם תצליח מבלי להכשל, או לחילופין - נותנים לך עוד נקודות/XP/כסף - כך שזה לא דבר טוב להחטיא בכוונה.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 19 פברואר 2014, 00:59

קאז הבנתי שהיתה פרזנטציה מלאה של 40 דקות, לא יודע אבל כמה ממנה היה גיימפליי.
לא מבין למה עושים את כל החשיפות "לקט" הללו שסתם זורקים קטעים רנדומלים, למה לא לעשות WALKTROUGH רציף של שלב במשחק מקסימום עם מפתח ברקע?
ככה מתרשמים כמו שצריך מהאווירה וכל המרכיבים שהכניסו למשחק כמו ה QTE המיוחדים, הגאנפליי ובאופן כללי הפייסינג ומקבלים מושג טוב יותר איך נראה שלב טיפוסי במשחק, זה מעורר פי כמה יותר הייפ והתלהבות.

אנצ'רטד 2 קנה את עולמו ב E3 רק בזכות ההדגמה ההיא של הבניין המתפורר עם המסוק, החשיפות האחרונות שהם עושים סטייל אינפמוס והאורדר ממש מעפנות והם גורמים לעצמם לנזק.
----
קאוטיק אני דווקא די בטוח שאמרתי שהכל זמן אמת, ציינתי שזה גיימפליי לכל דבר שלוקחים לך את השליטה מהידיים, ואם מה שלאסקין אמר אז נכון (וזה נכון) שאפשר להזיז את הנשק ב CUTSCENE או כמו בסצינה של הנוף שאתה מזיז את המשקפת אז ברור שזה בזמן אמת ולא מוקלט מראש.

עדיין לא הבנתי אבל למה אלמנט קטן של QTE מזכיר לך משחק HACK N SLASH רע. המשחק עדיין שוטר, הז'אנר כבר שונה לגמרי גם אם הוא משתמש באיזו טכניקה מושמצת (ולאסקין תכל'ס לא מעניין כל ה BRANCHING QTE ושאר הקשקושים, זה נזם על אף של חזיר, QTE זה מעפן ולא משנה מה הם עושים עם זה, לא צריך כאלו בשוטר)

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 19 פברואר 2014, 01:07

bling כתב:קאז הבנתי שהיתה פרזנטציה מלאה של 40 דקות, לא יודע אבל כמה ממנה היה גיימפליי.
לא מבין למה עושים את כל החשיפות "לקט" הללו שסתם זורקים קטעים רנדומלים, למה לא לעשות WALKTROUGH רציף של שלב במשחק מקסימום עם מפתח ברקע?
ככה מתרשמים כמו שצריך מהאווירה וכל המרכיבים שהכניסו למשחק כמו ה QTE המיוחדים, הגאנפליי ובאופן כללי הפייסינג ומקבלים מושג טוב יותר איך נראה שלב טיפוסי במשחק, זה מעורר פי כמה יותר הייפ והתלהבות.

אנצ'רטד 2 קנה את עולמו ב E3 רק בזכות ההדגמה ההיא של הבניין המתפורר עם המסוק, החשיפות האחרונות שהם עושים סטייל אינפמוס והאורדר ממש מעפנות והם גורמים לעצמם לנזק.
----
קאוטיק אני דווקא די בטוח שאמרתי שהכל זמן אמת, ציינתי שזה גיימפליי לכל דבר שלוקחים לך את השליטה מהידיים, ואם מה שלאסקין אמר אז נכון (וזה נכון) שאפשר להזיז את הנשק ב CUTSCENE או כמו בסצינה של הנוף שאתה מזיז את המשקפת אז ברור שזה בזמן אמת ולא מוקלט מראש.

עדיין לא הבנתי אבל למה אלמנט קטן של QTE מזכיר לך משחק HACK N SLASH רע. המשחק עדיין שוטר, הז'אנר כבר שונה לגמרי גם אם הוא משתמש באיזו טכניקה מושמצת (ולאסקין תכל'ס לא מעניין כל ה BRANCHING QTE ושאר הקשקושים, זה נזם על אף של חזיר, QTE זה מעפן ולא משנה מה הם עושים עם זה, לא צריך כאלו בשוטר)


אז באמת היתה אי הבנה ולא הבנתי אתכם נכון.

זה לא רק אלמנט קטן (שעושה רושם כאילו הוא אחד האלמנטים המרכזיים במשחק) של QTE. זה גם הדגש המוגזם על סינמטיות ומספר הפעמים לדקה שהמפתחים זורקים את המילה הזאת לאוויר. כמו שאמרתי, גם המראה של המשחקים דומה. לטובה, כי מדובר בשני משחקים יפים מאוד ולרעה, כי בשניהם יש שימוש מוגזם בDOF ודגש מוגזם על סינמטיות, שנראה כאילו הוא נמצא במקום יותר גבוה בסדר העדיפויות מהגיימפליי עצמו.
בנוסף, הם עושים רושם דומה בכל הנוגע לאיזון שבין הגיימפליי והQTE (כלומר, באותה תקופה שהתחילו להראות גיימפליי של RYSE, גם נראה היה שיש בעיה קשה באיזון הזה).
יש עוד נקודות דמיון, כמובן. בשני המקרים מדובר על צוותים שאף פעם לא עשו משהו בז'אנר של המשחק, למשל.
יש הבדלים (בז'אנר, כמו שאמרת), אבל יש גם לא מעט דימיון וזה גורם לי לצפות למשחק הרבה פחות מלפני החשיפה הזאת.

אני לגמרי מסכים איתך בנוגע לזה שצריך להראות שלבים ארוכים יותר. אני חושב שהבעיה היא שעבורינו המטרה של טריילר/חשיפה היא לספק לנו כמה שיותר מידע על המשחק, כדי שנדע אם הוא לטעמנו. עבור המפתחים/צוותי PR של המשחק, המטרה של טריילר/חשיפה זה לפרסם את המשחק ואני לא חושב שתראה מישהו מעז להוציא פרסומת של 15 דקות.
בנוסף, יש מעט מאוד משחקים שיכולים להלהיב משלב שלהם כמו אנצ'רטד 2. יכול מאוד להיות שבעצם יש רק משחק אחד כזה והוא אנצ'רטד 2.
תמונה

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 19 פברואר 2014, 01:11

Laskin כתב:כי לך תדע מתי אתה מת, וחוץ מזה - זה עובד נהדר במשחקים של טלטייל.
כמה שתהיה יותר טוב - תעבור את זה מהר יותר... רוצה לראות סצינה ארוכה יותר בשביל הכיף שלך - כך סיכון ותחטיא... אבל בדרך כלל מה שעושים - זה נותנים לך את הסצינה הכי יפה/אלימה אם תצליח מבלי להכשל, או לחילופין - נותנים לך עוד נקודות/XP/כסף - כך שזה לא דבר טוב להחטיא בכוונה.

אבל מאיך שהאורדר עושה זאת זה נשמע שאתה רק מפסיד קטעי אקשן טובים בכך שאתה משלים את ה QTE בנסיון הראשון. אז הייתי מעדיף שלא הייתה את השטות הזו ופשוט הייתה סצנת קרב אחד רגילה שהיא שוות ערך למה שהיית מקבל אם היית מחטיא את כל הפקודות או שאיכשהו היית יודע כשאתה נכנס לסיקוונס הזה כמה החטאות אתה יכול להרשות לעצמך לפני שאתה מת כך שהייתי מחטיא את המירב וחווה את כל סצנת הקרב.

נראה לי מחשבה הפוכה איך הם ניגשו לנושא הזה. מנסים כאילו 'לחדש' בקטעי QTE אבל זה סתם שטויות. 'אנחנו עושים משחק קאבר שוטר גנרי לחלוטין אז בואו נפלפל את הQTE ונציג את זה כחידוש'. או שהם רצו לעשות את סצנות ה QTE בגרסה הארוכה שלהם בלי שינוי אבל באיזה שלב חששו 'מה אם השחקן שונא אותם ומתעב QTE, אז בואו ניתן לו אפשרות לסיים את זה מהר'.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 32 אורחים